dokoni SYNC & SHARE

De ce este normal să luaţi cu dumneavoastră munca


Colaboraţi de oriunde vă aflaţi, oricând vreţi şi de pe orice dispozitiv


Soluţiile de colaborare pe mobil, ce permit sincronizarea documentului şi distribuirea securizată a fişierelor, s-au răspândit în toate tipurile de medii de afaceri moderne. Aceste soluţii online le oferă angajaţilor flexibilitatea de care au nevoie, în timp ce îmbunătăţesc, de asemenea, securitatea datelor, esenţială fiecărei afaceri de succes. Acestea le permit angajaţilor să îşi creeze şi să îşi gestioneze propria structură de lucru, să beneficieze de stocarea datelor şi să facă opţiunile de distribuire fişiere mai eficiente decât înainte, putând să lucreze de oriunde s-ar afla, oricând vor şi de pe orice dispozitiv. 


Totuşi, dacă asemenea unelte sunt folosite într-un mediu de afaceri fără acceptul departamentului IT al companiei, iar angajatul în discuţie părăseşte ulterior organizaţia, atunci informaţiile şi documentele pot fi pierdute. Măsurile de protecţie a conţinutului au devenit mai importante de când Regulamentul general UE privind protecţia datelor a devenit mai strict în ultimii ani. 


Soluţia de colaborare pentru mobil dokoni SYNC & SHARE de la Konica Minolta oferă un pachet complet ce îndeplineşte toate aceste nevoi. Soluţia îi permite companiei dumneavoastră să susţină şi să securizeze angajaţii folosind o platformă ce le permite să-şi sincronizeze şi să-şi distribuie documentele în siguranţă cu colaboratorii externi şi interni, indiferent de moment, dispozitiv şi locaţie, protejându-le conţinutul stocat pe platformă. 


Aplicaţia păstrează intacte versiunile anterioare ale documentului, urmărind şi salvând în mod fiabil înregistrările şi contribuţiile individuale. Opţiunea de a adăuga comentarii fişierelor şi documentelor şi de a trimite automat notificări colaboratorilor îmbunătăţeşte viteza şi eficienţa când lucraţi în comun la documente. Această aplicaţie le oferă flexibilitate completă utilizatorilor de dokoni SYNC & SHARE în ceea ce priveşte ora, locaţia şi dispozitivul, fiind de interes pentru companiile ce lucrează în diverse ţări



Sigla dokoni SYNC & SHARE


dokoni SYNC & SHARE

dokoni SYNC & SHARE

Distribuirea documentelor

  • Distribuirea fişierelor către colaboratorii externi şi interni 
  • Accesibilitate de pe orice dispozitiv
  • Integrarea mai multor arhive de date
  • Conectivitate centralizată a mai multor instalări în diverse locaţii 
  • Funcţionalitate de plasare a documentelor

Gestionarea conţinutului

  • Sincronizarea menţine toate datele sincronizate pentru toţi utilizatorii şi toate dispozitivele
  • Fişierele favorite permit accesul rapid la cele mai utilizate fişiere
  • Comentaţi fişierele pentru a discuta conţinutul bazat pe fişier
  • Etichetarea documentelor pentru căutare rapidă 
  • Posibilitate de flux de lucru
  • Gestionarea utilizatorilor