Optimizaţi-vă gestionarea contractelor cu procese automatizate

Administrarea perfectă a contractelor sporeşte transparenţa şi reduce costurile

Abordarea inteligentă: gestionarea digitală a contractelor.


Nu este uşor să gestionaţi contractele, fie că sunt încheiate cu clienţi, vânzători, parteneri sau angajaţi, şi chiar şi o greşeală aparent inofensivă în acest sens poate duce la sancţiuni pentru non-conformitate, oportunităţi pierdute şi eventuale audituri juridice costisitoare. Provocările şi ineficienţele asociate proceselor manuale pe suport de hârtie sporesc şansele de apariţie a unor astfel de probleme.

Indiferent dacă sunteţi implicat în gestionarea contractelor operative, a contractelor-cadru, a contractelor de licenţiere sau de întreţinere sau pur şi simplu a legăturilor asociate cu oricare dintre acestea, captarea digitală a tuturor documentelor referitoare la un contract individual (inclusiv e-mailuri, protocoale etc.) oferă o bază esenţială pentru un control sporit şi o imagine de ansamblu mai bună. 

 

Procesele sale automatizate şi sistemul de baze de date vă vor permite să vă gestionaţi mai eficient contractele, să vă organizaţi controlul, să cumpăraţi şi să arhivaţi, să vă automatizaţi procesele şi multe altele.

Gestionarea contractelor

Gestionarea contractelor

Digitizarea contractelor

Digitizarea contractelor înlătură în întregime hârtia din proces, simplificând stocarea şi recuperarea prin plasarea contractelor într-o singură bază de date centralizată, astfel încât să puteţi gestiona documentele contractuale corporative simplu şi eficient. Cu toate acestea, acum, datorită instrumentelor de gestionare a contractelor Konica Minolta, toate informaţiile de care aveţi nevoie, de la căutările de text ale întregului conţinut al unui contract până la analiza tuturor parametrilor contractuali relevanţi, vă stau la dispoziţie prin simpla atingere a unui buton.

Şi datorită funcţiilor precum cartografierea completă a tuturor documentelor într-un sistem unificat şi generarea automată a memento-urilor, nu veţi mai pierde niciodată evidenţa perioadelor contractuale sau a termenelor limită. Toate acestea înseamnă că puteţi da uitării termenele limită ratate odată pentru totdeauna şi să utilizaţi condiţiile contractului în avantajul dvs.

Hardware
hardware icon
Hardware pentru printare Konica Minolta

Vreţi performanţă maximă în industria digitală de printare? Tocmai aţi găsit-o. Produsele hardware Konica Minolta pentru producţia de imprimare şi soluţii de birou sunt standarde ale industriei, cu dispozitive care oferă o calitate revoluţionară a imaginii color, imprimare alb-negru de mare viteză, opţiuni de finisare axate pe calitate pentru a îndeplini specificaţiile complexe ale joburilor dvs. şi multe altele. Indiferent de mărimea sau domeniul de specializare al companiei dvs., hardware-ul nostru de imprimare vă permite să vă construiţi infrastructura de printare, să gestionaţi conţinutul digital, să puneţi în aplicare instrumente de măsurare de ultimă generaţie şi să exploraţi alte soluţii menite să vă transforme radical fluxul de lucru.

Software
software icon
Produse software Konica Minolta

Exploraţi numeroasele şi diferitele moduri prin care produsele software Konica Minolta vă pot îmbunătăţi operaţiunile. Konica Minolta rezolvă problemele companiei dvs., se potriveşte cu stiluri de lucru diferite şi oferă soluţii software care răspund nevoilor industriei dvs. Acordând mereu prioritate necesităţilor dvs., Konica Minolta îndeplineşte cerinţele software ale celor mai exigente organizaţii globale. Utilizând sistemul, puteţi menţine sub supraveghere costul oricărui conţinut printat sau copiat, puteţi crea măsuri de securitate avansate pentru a vă asigura că documentele cu caracter confidenţial nu ajung în mâinile persoanelor neautorizate şi multe altele.

Servicii
service icon
Mereu la dispoziţia dvs.

Personalul nostru cu experienţă şi cunoştinţe va răspunde oricăror întrebări pe care le aveţi şi vă va arăta cum să utilizaţi produsul. Serviciile noastre funcţionează în beneficiul dvs., în cadrul unui sistem de suport conceput pentru a vă asigura că dvs. şi compania dvs. aveţi toate beneficiile acestor soluţii. Oferim o gamă largă de servicii, inclusiv servicii optimizate de printare pentru a combina pentru dvs. consultanţa; implementarea de hardware şi software; gestionarea fluxului de lucru pentru a vă reduce cheltuielile cu documente; şi servicii de securitate inteligente, pentru a vă menţine afacerea în siguranţă.

Gestionarea contractelor: toate funcţiile de care aveţi nevoie (şi una sau două în plus)

Aşa cum vă va spune cineva care se ocupă de contracte şi acorduri, documentele au deseori tendinţa de a dispărea în arhiva departamentului în cauză, rezultând în căutări dificile şi consumatoare de timp. Prezentarea generală se uită rapid, iar perioadele contractuale sau termenele limită sunt uşor trecute cu vederea. Toate acestea înseamnă timp şi bani cheltuiţi în mod nenecesar. 


Cu toate acestea, acum, soluţia de gestionare a contractelor digitale de la Konica Minolta vă ajută să administraţi toate documentele contractelor companiei dvs. în mod eficient şi eficace. Beneficiile pe care le va aduce companiei sau organizaţiei dvs. includ administrarea centralizată a contractelor, transparenţa prin apăsarea unui buton, procesele automate, evaluarea simplă a contractelor, facilitarea considerabilă a controalelor dvs. financiare, transparenţa, flexibilitatea şi documentarea completă a fluxurilor de lucru pentru aprobarea contractelor, securitatea datelor şi multe altele. 


Beneficiile utilizării gestionării contractelor de către compania dvs. includ:

   

   

Pictogramă funcţie viteză

Reducerea costurilor prin căutări rapide şi utilizarea optimă a tuturor avantajelor contractuale

Pictogramă funcţie tehnologie

Transparenţă sporită datorită administrării centrale a contractelor

Pictogramă funcţie personalizare

Maximizaţi securitatea datelor cu arhivarea sigură de revizuit şi procesele de aprobare documentate

Productivity feature icon

Fără termene de livrare ratate, graţie memento-urilor automate

Pictogramă funcţie mobilitate

Integrare perfectă cu sistemele CRM/ERP existente

Dacă doriți să discutați cu unul dintre experții noștri despre avantajele utilizării Konica Minolta pentru a pune la punct soluția de gestionare a contractelor potrivită pentru compania dvs., faceți clic mai jos pentru a ne contacta.