AccurioPro Compile

Creaţi un proiect o singură dată, iar apoi reutilizaţi-l de oricâte ori aveţi nevoie


AccurioPro Compile face ca procesul de creare şi pregătire a unui proiect de imprimare să fie rapid şi direct, chiar dacă informaţiile sunt furnizate de diferite departamente şi surse.


Salvaţi şi reutilizaţi oricând proiecte de imprimare

AccurioPro Compile vă permite să beneficiaţi de automatizarea procesului de actualizare a fişierelor de proiecte de imprimare. Încercaţi-l o săptămână - veţi fi uimit că v-aţi descurcat înainte fără el.

Imprimaţi în mod regulat manuale care includ o serie de fişiere PDF diferite, de exemplu, coperta, instrucţiunile, garanţia şi pagina de contact? Această sarcină poate fi complicată şi poate necesita mult timp. Conţinutul acestor documente se poate modifica ocazional – de exemplu, atunci când este relansat un produs – şi, deoarece acest conţinut este aproape mereu furnizat de diferite surse din cadrul companiei, poate duce la confuzie în ceea ce priveşte ultima versiune a textului.

Dacă vă regăsiţi, poate că ar trebui să aveţi în vedere beneficiile incontestabile ale sistemului AccurioPro Compile. Acesta vă permite să creaţi un proiect de imprimare o singură dată, pe care să-l refolosiţi apoi ori când aveţi nevoie, modificând doar puţin conţinutul.


Flux de lucru AccurioPro Compile

Simplificaţi procesul de actualizare automată a manualelor

Simplificaţi procesul de actualizare automată a manualelor

Trebuie să imprimaţi în mod regulat manuale compuse din diverse fişiere PDF, cum ar fi o copertă, instrucţiunile, garanţia şi o pagină de contact? Conţinutul documentelor se modifică câte puţin din când în când – de exemplu, când este relansat un produs – dar, cum conţinutul unui astfel de document este, de obicei, furnizat de diferite surse din diverse departamente, această sarcină poate deveni una complicată şi care consumă timp.

În acest caz, beneficiaţi de AccurioPro Compile prin crearea unui proiect de imprimare o singură dată şi reutilizarea lui de oricâte ori aveţi nevoie, chiar şi când conţinutul se modifică. Este uşor şi direct, deoarece proiectele de imprimare vor fi conectate la documentele sursă, care s-ar putea afla în diverse foldere din reţeaua companiei.


  • Atunci când sunt necesare schimbări la unul sau mai multe fişiere PDF, nu trebuie să ajustaţi proiectul de imprimare. În schimb, de fiecare dată când se dă o comandă de imprimare, doar ultima versiune a fişierului este preluată şi inserată automat. Aşa veţi fi sigur că veţi imprima doar documentele actualizate, fără nicio intervenţie manuală.
  • În cazul în care mai mulţi autori lucrează la un proiect de imprimare în acelaşi timp, aceştia îşi pot menţine conţinutul independent. AccurioPro Compile vă permite, în mod convenabil, să compilaţi fişiere PDF dintr-o largă varietate de surse într-un singur document final.
  • De asemenea, AccurioPro Compile este cel mai bun asistent al dumneavoastră când este vorba de imprimarea materialelor de instruire, fişe pentru conferinţe sau orice alte proiecte de imprimare recurente, pentru care setarea rămâne aceeaşi în timp ce conţinutul documentului se schimbă.

AccurioPro Compile

AccurioPro Compile

  • Vă permite să salvaţi şi să reutilizaţi proiecte de imprimare oricând aveţi nevoie
  • Salvează structura proiectelor ca şablon
  • Creează proiecte de imprimare cu o structură profesională
  • Editare de proiecte rapidă, confortabilă şi fiabilă
  • Setare automată şi finisare liniară
  • Documentaţie personalizată
  • Şabloane mixte posibile
  • Conţinut actualizat mereu

Salvaţi-vă proiectele şi reutilizaţi-le oricând... Automatizarea inteligentă a fluxului de lucru Konica Minolta vă permite să ordonaţi corect fişierele PDF, să poziţionaţi file de separare, pagini cu etichetă şi etichetele acestora, să organizaţi setările de imprimare şi finisarea nu numai pentru documente, ci şi pentru fişiere PDF individuale. Pe scurt, tot ceea ce aţi definit în proiectul dumneavoastră de imprimare este salvat şi poate fi refolosit.

Tehnologia vă permite să salvaţi structura proiectului ca şablon; atât timp cât proiectele dumneavoastră au aceeaşi structură, puteţi folosi şabloanele pentru a economisi timp şi bani. Singurul lucru pe care mai trebuie să-l faceţi este să completaţi şablonul cu un nou conţinut. Puteţi să adăugaţi pagini cu etichetă în proiectul de imprimare şi să imprimaţi etichete individuale pe acestea, să inseraţi file de separare, să editaţi proiecte, să plasaţi fişiere PDF în proiect, să vizualizaţi fişierele adăugate şi să eliminaţi fereastra de pre-vizualizare şi bara de setări din fereastra programului pentru a le folosi în ferestre separate dacă este necesar.

De asemenea, puteţi crea o interfaţă cu utilizatorul aerisită pentru a pune în evidenţă ceea ce contează, puteţi folosi formate mixte dacă proiectul de imprimare constă în fişiere PDF cu formate de hârtie diferite, vă puteţi asigura că în permanenţă conţinutul este actualizat, puteţi salva fişierele PDF modificate înapoi în acelaşi loc sub acelaşi nume şi multe altele.


Contactați-ne

Contactați-ne

Da, aș dori să primesc informații prin:

cu privire la produsele și serviciile actuale ale Konica Minolta Business Solutions Romania adaptate intereselor mele personale intereselor mele personale . Datele dvs. vor fi procesate în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate.

Formate de text cu *sunt necesare!