AccurioPro Connect

Personalizare şi integrare - cu AccurioPro Connect


Platforma fluxului de lucru a viitorului


Alte platforme pentru fluxul de lucru? Nu vă pierdeţi timpul


AccurioPro Connect vă permite să vă extindeţi şi mai departe beneficiile dovedite ale sistemului Konica Minolta AccurioPro, să vă integraţi echipamentul existent pentru offset cu sisteme de imprimare digitale, să economisiţi timp şi bani, atât dumneavoastră, cât şi angajaţii dumneavoastră.


Ca răspuns la schimbările pieţei, industria de imprimare offset a început să adopte o gamă largă de produse şi servicii flexibile, cum ar fi comenzile de lot mic, personalizarea şi comenzile urgente. Această schimbare la scală largă din industrie a fost posibilă datorită integrării fără probleme a echipamentului existent de offset cu sistemele digitale de imprimare.


De asemenea, integrarea sprijină creşterea automatizării, îmbunătăţirea eficienţei fluxului de lucru şi reducerea risipei, toate acestea fiind vitale pentru rentabilitatea sănătoasă.


Sistemul de platformă a fluxului de lucru The AccurioPro Connect este una dintre soluţiile oferite ca o parte din seria AccurioPro, gama de soluţii profesionale de imprimare Konica Minolta. AccurioPro Connect realizează automatizarea unei game largi de procese preliminare imprimării, iar prin conectarea acestora, se automatizează procesarea de date înainte de imprimare. Prin mărirea eficienţei procesării datelor înainte de imprimare care, în mod obişnuit necesită mult timp, furnizorii de servicii de imprimare sunt ajutaţi să-şi mărească productivitatea.



Logo AccurioPro Connect


Accurio Pro Connect

Platforma fluxului de lucru al viitorului

Sistemul de platformă a fluxului de lucru de care aveţi nevoie

Sistemul de platformă a fluxului de lucru de care aveţi nevoie

Pentru a mări eficienţa şi pentru a asigura competitivitatea, este esenţial pentru companiile mari de imprimare şi pentru cele de dimensiune medie să îşi integreze infrastructura de imprimare şi să automatizeze fluxul de lucru cât mai mult posibil. Acelaşi lucru este valabil pentru companiile care folosesc imprimarea digitală pentru a-şi produce propriile publicaţii şi materiale promoţionale interne. Productivitatea poate fi mărită cu ajutorul proceselor preliminare imprimării automatizate şi al fluxului de lucru personalizat care se foloseşte de unelte uşor de utilizat.


  • Ca răspuns la schimbările pieţei, industria de imprimare offset a început să adopte o gamă largă de produse şi servicii flexibile, cum ar fi comenzile de lot mic, personalizarea şi comenzile urgente. Digitalizarea a făcut acest lucru posibil (de exemplu, permiţând această integrare lină a echipamentului existent pentru offset cu sistemele de imprimare digitale). De asemenea, integrarea sprijină creşterea automatizării, îmbunătăţirea eficienţei fluxului de lucru şi reducerea risipei, toate acestea fiind vitale pentru rentabilitatea sănătoasă.
  • Fiind un sistem de platformă de flux de lucru, AccurioPro Connect realizează automatizarea unei game de procese preliminare imprimării, iar prin conectarea acestora, se automatizează procesarea de date înainte de imprimare. Prin mărirea eficienţei procesării datelor înainte de imprimare care, în mod obişnuit necesită mult timp, furnizorii de servicii de imprimare sunt ajutaţi să-şi mărească drastic productivitatea.

AccurioPro Connect

AccurioPro Connect

  • Reîncărcare rapidă a fluxului de lucru: fluxul de lucru preliminar încărcării automatizat poate fi salvat şi reîncărcat oricând, reducând lucrul manual şi minimizând greşelile şi pierderile de date.
  • Importare convenabilă de fişiere: fluxurile de lucru definite în categoriile de Colectare, Procesare şi Distribuire pot fi salvate ca fişiere *.wfxp şi pot fi importate şi modificate mai târziu.
  • Job Ticket – conectivitate deschisă: asistenţa pentru fişierele de intrare şi ieşire JDF, JSON şi CSV oferă un avantaj puternic asupra produselor concurente
  • Conectarea prin Job Ticket la sistemul MIS: nivelul foarte înalt de automatizare poate fi atins prin conectarea diverselor soluţii: Ticket Editor pentru joburi obţine informaţii legate de tichetul de job de la utilizatori şi le salvează ca metadate, iar Job Ticket Generator creează sau actualizează apoi fişiere JDF cu aceste metadate
  • Configurarea automată şi finisarea în linie a AccurioPro Connect
  • Trimitere de job simplă: nodul AccurioPro Conductor Connector simplifică trimiterea de joburi de imprimare (JDF+PDF)
  • Documentele sunt trimise la un AccurioPro Conductor prin intermediul unui flux de lucru automatizat. Toate informaţiile necesare pentru a adresa dispozitivele de finisare sunt incluse
  • Integrarea mai multor prese de imprimare pentru producţie: KM-1 şi alte echipamente offline de post-procesare eficiente pot fi integrate uşor şi automat. Chiar şi dispozitivele de finisare offline pot fi conectate pentru a oferi un flux de lucru hibrid (analogic-digital) foarte eficient.

[Error loading the WebPart 'ImageWithText1' of type 'ImageWithText']

Contactați-ne

Contactați-ne

Accurio Pro Connect

Da, aș dori să primesc informații prin:

cu privire la produsele și serviciile actuale ale Konica Minolta Business Solutions Romania adaptate intereselor mele personale intereselor mele personale . Datele dvs. vor fi procesate în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate.

Formate de text cu *sunt necesare!