dokoni CASE


Eficientizarea fluxurilor de lucru cu documente cu SharePoint


În ziua de azi, procesarea de documente şi colaborarea sunt aspecte esenţiale ale rutinei zilnice de afaceri mai mult sau mai puţin în orice mediu corporativ, documentele fiind gestionate şi distribuite între mai mulţi colegi de muncă. Fiind o aplicaţie simplă de gestionare a fluxului de lucru cu documente, bazată pe tehnologii Microsoft SharePoint, dokoni CASE furnizează extensii valoroase şi îmbunătăţiri pentru funcţionalitatea gestiunii conţinutului MS SharePoint.

Cu ajutorul suportului integrat pentru fluxuri de lucru definite, aplicaţia uşurează procesarea documentelor digitalizate. dokoni CASE oferă o prezentare generală imediată a localizării şi stării actuale a documentelor. Fiind un modul complet de gestiune a conţinutului pentru companiile mari (enterprise content management – ECM), dokoni CASE furnizează funcţii clare pentru fluxul de lucru cu documente.

 

Sigla dokoni CASE


dokoni CASE

dokoni CASE

Gestionare conţinut

  • Indexare document
  • Fluxuri de lucru modulare
  • Pre-vizualizare instantanee a documentului
  • Butoane pentru Macro-uri
  • Sistem de notificări
  • Exportare/importare de documente din alte surse
  • Funcţionalitate îmbunătăţită pentru MFP-uri Konica Minolta
  • Guvernare şi securizare îmbunătăţită

Get the product brochure now to have all information at hand.

dokoni CASE brochure
dokoni_case_document-capture-thumbnail