dokoni PROCESS


Automatizarea proceselor de afaceri SharePoint


Orice organizaţie sau companie depinde în ziua de astăzi de automatizarea proceselor pentru documente, precum şi de modificările dinamice pe care le necesită acestea. dokoni PROCESS le permite utilizatorilor de afaceri şi profesioniştilor IT să automatizeze rapid şi simplu toate tipurile de procese de afaceri, să redirecţioneze sarcinile şi să colaboreze asupra documentelor.

Având un modul de gestionare a conţinutului companiei cuprinzător (enterprise content management – ECM), dokoni PROCESS este de interes pentru utilizatorii cu dispozitive în locaţie, precum şi dispozitive mobile. Răspunzând la o largă gamă de cereri, aplicaţia oferă o unealtă intuitivă de tip drag & drop pentru designul fluxurilor de lucru bazată pe web; facilitează modelarea şi îmbunătăţirea oricărui proces simplu sau complex de afaceri; se conectează la date prin diverse sisteme (de ex. SQL, Exchange Server, Web Services) şi se integrează cu servicii cloud bazate pe platforma Microsoft SharePoint.

Modulele specifice oferă abilitatea de a extinde procesele şi fluxurile de lucru la dispozitive mobile, sisteme sociale şi cele bazate pe cloud.


LogoSigla dokoni PROCESS



dokoni PROCESS

dokoni PROCESS

Gestionare conţinut

  • Procese de afaceri automatizate
  • Creaţi „acţiuni definite de utilizator”
  • Conectivitate directă
  • Beneficiaţi la maximum de SharePoint
  • Formulare de flux de lucru bazate pe web
  • Transformarea fluxului de lucru
  • Conectare la cloud
  • Aplicaţii pe mobil