Share
Indiferent de numărul de contracte pe care îl gestionați, de modul în care se derulează aprobarea și semnarea contractelor sau de numărul persoanelor implicate în lucrul cu acestea, soluția de Management al Contractelor, dezvoltată de Konica Minolta pe platforma M-Files, poate răspunde cerințelor din aproape orice domeniu de activitate.
Soluția de Management al Contractelor este utilă pentru managementul electronic al contractelor cu clienții și furnizorii, indiferent de numărul de contracte, de modul în care se derulează aprobarea și semnarea acestora sau de numărul de persoane implicate în lucrul cu contractele:
Lucrul cu documentele contractuale devine o activitate simplă și rapidă, indiferent de volumul lor zilnic sau de numărul persoanelor implicate, atunci când putem edita și revizui contracte, anexe sau acte adiționale direct dintr-o aplicație sau colabora pe documente prin simpla partajare cu echipa, valida, aproba și semna din orice dispozitiv mobil, împreună cu partenerii de afaceri. Soluția permite accesul facil la documentele contractuale și notificarea automată pe email, ori de câte ori un contract expiră sau este depășit termenul de plată. Aplicația facilitează regăsirea cu ușurință a documentelor, prin simpla căutare după cuvinte cheie, pornind de la orice informație, și generarea de rapoarte specifice pentru optimizarea condițiilor contractuale.
Konica Minolta România deține certificarea M-Files Delivery Partner care atestă expertiza și competențele deținute în furnizarea și implementarea de soluții de management inteligent al documentelor și informațiilor.