MANAGEMENTUL
CONTRACTELOR

RETHINK INFORMATION MANAGEMENT


Indiferent de numărul de contracte pe care îl gestionați, de modul în care se derulează aprobarea și semnarea contractelor sau de numărul persoanelor implicate în lucrul cu acestea, soluția de Management al Contractelor, dezvoltată de Konica Minolta pe platforma M-Files, poate răspunde cerințelor din aproape orice domeniu de activitate.


Soluția de Management al Contractelor este utilă pentru managementul electronic al contractelor cu clienții și furnizorii, indiferent de numărul de contracte, de modul în care se derulează aprobarea și semnarea acestora sau de numărul de persoane implicate în lucrul cu contractele: 

  • inițierea contractelor presupune introducerea lor în sistem, prin drag&drop sau prin procesare automată (OCR)
  • lucru colaborativ, versionare, evidența modificărilor, plasarea contractelor pe fluxuri de aprobare
  • notificări asupra datelor de expirare ale contractelor sau aferente diverselor etape din fluxul de aprobare 
  • integrare cu soluție de semnatură electronică
  • mecanisme de regăsire după indecși sau după orice cuvânt din conținutul contractului, inclusiv rapoarte

Cum se lucrează eficient cu o soluție de management al contractelor?

 

  • Revizuiți contractele draft direct din aplicație, pentru păstrarea și vizualizarea rapidă a istoricului versiunilor
  • Standardizați procesele interne aferente lucrului cu contracte, pentru scăderea duratei de procesare, aprobare și pentru luarea deciziilor mai rapid
  • Utilizați procese de aprobare automate simple și flexibile, pentru a putea răspunde excepțiilor și situațiilor care impun decizii rapide
  • Implementați o soluție de semnatură electronică pentru:
    • reducerea timpului necesar semnării contractelor
    • reducerea semnificativă a costurilor de producere a documentelor, de curierat sau cu deplasările
  • Utilizați notificări atunci când sunt necesare
  • Regăsiți contractele cu ușurință, prin căutare după cuvinte cheie sau, dacă este necesar, direct în conținutul documentului
  • Alegeți metoda optimă de acces la aplicație, în funcție de necesități:
    • prin aplicație desktop, pentru acces la contract și revizuirea acestuia
    • prin web browser, pentru căutări rapide
    • via smartphone, pentru aprobări


MANAGEMENTUL CONTRACTELOR

RETHINK INFORMATION MANAGEMENT   

Lucrul cu documentele contractuale devine o activitate simplă și rapidă, indiferent de volumul lor zilnic sau de numărul persoanelor implicate, atunci când putem edita și revizui contracte, anexe sau acte adiționale direct dintr-o aplicație sau colabora pe documente prin simpla partajare cu echipa, valida, aproba și semna din orice dispozitiv mobil, împreună cu partenerii de afaceri. Soluția permite accesul facil la documentele contractuale și notificarea automată pe email, ori de câte ori un contract expiră sau este depășit termenul de plată. Aplicația facilitează regăsirea cu ușurință a documentelor, prin simpla căutare după cuvinte cheie, pornind de la orice informație, și generarea de rapoarte specifice pentru optimizarea condițiilor contractuale.

Descarcă broșura

RETHINK INFORMATION MANAGEMENT

RETHINK INFORMATION MANAGEMENT

Konica Minolta România deține certificarea M-Files Delivery Partner care atestă expertiza și competențele deținute în furnizarea și implementarea de soluții de management inteligent al documentelor și informațiilor.

Contactați-ne