Share
AccurioPro Compile face ca procesul de creare şi pregătire a unui proiect de imprimare să fie rapid şi direct, chiar dacă informaţiile sunt furnizate de diferite departamente şi surse.
Salvaţi şi reutilizaţi oricând proiecte de imprimare
AccurioPro Compile vă permite să beneficiaţi de automatizarea procesului de actualizare a fişierelor de proiecte de imprimare. Încercaţi-l o săptămână - veţi fi uimit că v-aţi descurcat înainte fără el.
Imprimaţi în mod regulat manuale care includ o serie de fişiere PDF diferite, de exemplu, coperta, instrucţiunile, garanţia şi pagina de contact? Această sarcină poate fi complicată şi poate necesita mult timp. Conţinutul acestor documente se poate modifica ocazional – de exemplu, atunci când este relansat un produs – şi, deoarece acest conţinut este aproape mereu furnizat de diferite surse din cadrul companiei, poate duce la confuzie în ceea ce priveşte ultima versiune a textului.
Dacă vă regăsiţi, poate că ar trebui să aveţi în vedere beneficiile incontestabile ale sistemului AccurioPro Compile. Acesta vă permite să creaţi un proiect de imprimare o singură dată, pe care să-l refolosiţi apoi ori când aveţi nevoie, modificând doar puţin conţinutul.
Trebuie să imprimaţi în mod regulat manuale compuse din diverse fişiere PDF, cum ar fi o copertă, instrucţiunile, garanţia şi o pagină de contact? Conţinutul documentelor se modifică câte puţin din când în când – de exemplu, când este relansat un produs – dar, cum conţinutul unui astfel de document este, de obicei, furnizat de diferite surse din diverse departamente, această sarcină poate deveni una complicată şi care consumă timp.
În acest caz, beneficiaţi de AccurioPro Compile prin crearea unui proiect de imprimare o singură dată şi reutilizarea lui de oricâte ori aveţi nevoie, chiar şi când conţinutul se modifică. Este uşor şi direct, deoarece proiectele de imprimare vor fi conectate la documentele sursă, care s-ar putea afla în diverse foldere din reţeaua companiei.
Salvaţi-vă proiectele şi reutilizaţi-le oricând... Automatizarea inteligentă a fluxului de lucru Konica Minolta vă permite să ordonaţi corect fişierele PDF, să poziţionaţi file de separare, pagini cu etichetă şi etichetele acestora, să organizaţi setările de imprimare şi finisarea nu numai pentru documente, ci şi pentru fişiere PDF individuale. Pe scurt, tot ceea ce aţi definit în proiectul dumneavoastră de imprimare este salvat şi poate fi refolosit. Tehnologia vă permite să salvaţi structura proiectului ca şablon; atât timp cât proiectele dumneavoastră au aceeaşi structură, puteţi folosi şabloanele pentru a economisi timp şi bani. Singurul lucru pe care mai trebuie să-l faceţi este să completaţi şablonul cu un nou conţinut. Puteţi să adăugaţi pagini cu etichetă în proiectul de imprimare şi să imprimaţi etichete individuale pe acestea, să inseraţi file de separare, să editaţi proiecte, să plasaţi fişiere PDF în proiect, să vizualizaţi fişierele adăugate şi să eliminaţi fereastra de pre-vizualizare şi bara de setări din fereastra programului pentru a le folosi în ferestre separate dacă este necesar. De asemenea, puteţi crea o interfaţă cu utilizatorul aerisită pentru a pune în evidenţă ceea ce contează, puteţi folosi formate mixte dacă proiectul de imprimare constă în fişiere PDF cu formate de hârtie diferite, vă puteţi asigura că în permanenţă conţinutul este actualizat, puteţi salva fişierele PDF modificate înapoi în acelaşi loc sub acelaşi nume şi multe altele.