Gestionarea bugetului și a cotelor
Gestionarea bugetului și a cotelor
* Alocarea ușoară a bugetului: Administratorul poate atribui bugete individuale diferiților utilizatori - ceea ce facilitează limitarea activităților de imprimare ale anumitor utilizatori pentru a menține sub control costurile de imprimare, copiere, scanare și fax.
* Resetare periodică a bugetului: bugetele alocate utilizatorilor individuali și grupurilor de utilizatori sunt cel mai bine gestionate prin resetare automată sau reîncărcare la intervale specificate; aceasta scutește administratorul de o sarcină atât de banală. Este încă posibil să resetați și să modificați manual bugetele sau cotele, ceea ce permite realizarea unor lucrări de imprimare excepționale între ele.
* Sistem de plată: Dispatcher Paragon oferă diverse opțiuni convenabile pentru a reîncărca conturile de utilizator:
* Reîncărcare casierie: un operator de casierie colectează bani de la utilizator, pe care apoi îi creditează în contul de utilizator prin intermediul aplicației Dispatcher Paragon Cash Desk Management.
* Reîncărcare în autoservire: prin intermediul unui aparat de plată utilizatorii pot plăti bani (monede și facturi) în contul lor direct.
* Reîncărcare card de credit: prin PayPal sau DIBS