Pcounter


Software-ul de contabilitate bazat pe server cu caracteristici de gestionare a cotaţiilor şi de recuperare versatilă a costurilor.


Cu o gestiune a imprimantelor sofisticată, bazată pe server şi cu o soluţie de contabilitate, Pcounter ajută companiile şi organizaţiile educaţionale să monitorizeze cu precizie utilizarea tuturor imprimantelor din reţea şi să atribuie costurile de imprimare, copiere, scanare şi transmitere fax proiectelor, departamentelor, utilizatorilor şi conturilor de clienţi. Diverse module opţionale ale Pcounter oferă posibilităţi de personalizare flexibile.


Flux de lucru Pcounter

Pcounter

Pcounter

Gestiune centralizată a utilizatorilor şi a rolurilor

  • Bază de date centrală
  • Integrare cu directoarele utilizatorilor
  • Şabloane de permisiuni
  • Gestiune centralizată a autentificării

Gestionare buget şi cotă

  • Alocare simplă de cotă
  • Resetare periodică a cotei
  • Terminal de reîncărcare cu numerar (opţional)
  • Pcounter Web Cashier (opţional)
  • Pcounter Web Pay (opţional)

Alocare cost şi stornare

  • Contabilitate şi monitorizare de bază a imprimării
  • Contabilitate avansată a operaţiilor de imprimare, copiere, scanare şi transmitere fax
  • Urmărire automată
  • Gestionarea listelor de preţuri
  • Pcounter Workstation Manager

Rezultat detaliat şi raportare costuri

  • Creare de rapoarte
  • Exportarea datelor raportate
  • Pcounter Web Report (opţional)

Module suplimentare

  • Pcounter integrat
    Accesul la coada de printare personală prin ecranul tactil al echipamentelor bizhub; integrează funcţii cum ar fi autentificarea utilizatorului, imprimare prin tragere şi afişare contabilitate pe echipament.
  • Pcounter WebPay
    Le permite utilizatorilor să îşi reîncarce conturile prin internet fără a implica angajaţii; o caracteristică importantă pentru instituţiile academice.
  • Pcounter Workstation Manager
    Permite realizarea contabilităţii joburilor de imprimare trimise prin imprimare directă prin monitorizarea activităţilor de imprimare pe echipamentele care nu sunt conectate la Pcounter.
  • Pcounter Custom Data Kit
    Permite integrarea Pcounter cu sistemele de informaţii şi procesele de afaceri existente, utilizând Pcounter API.
  • Pcounter Web Report
    Acces uşor prin interfaţa web la prezentările generale avansate, raporturi şi grafice; uşurează statisticile şi analizele din orice staţie de lucru din reţea.
  • Pcounter Web Cashier
    Le permite angajaţilor care nu au drepturi de administrator să gestioneze conturile de utilizator Pcounter de pe orice staţie de lucru, de ex. să depună sau să retragă bani, să creeze conturi de utilizator, să imprime bonuri etc.
  • Pcounter Custom Data Kit Connect
    Le permite clienţilor să înlocuiască soldul conturilor de utilizator Pcounter printr-o bază de date externă sau o soluţie pentru micro-plăţi, care apoi va fi folosită de Pcounter.
  • Pcounter Print Release App
    Le permite utilizatorilor de dispozitive iOS să imprime documente de pe serverele Pcounter pe un MFP conectat, la alegerea lor, fără a selecta dinainte o coadă de imprimare.

Obțineți acum broșura produsului pentru a avea toate informațiile disponibile.

Broșură Pcounter
Pcounter_User_and_Cost_Management-thumbnail

Contactați-ne

Contactați-ne

Da, aș dori să primesc informații prin:

cu privire la produsele și serviciile actuale ale Konica Minolta Business Solutions Romania adaptate intereselor mele personale intereselor mele personale . Datele dvs. vor fi procesate în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate.

Formate de text cu *sunt necesare!