Share
Compania dvs. dorește să-și reducă costurile de imprimare și costurile aferente, să lanseze digitalizarea la locul de muncă, să îmbunătățească eficiența și să asigure angajaților dvs. că pot imprima și copia fără restricții - chiar dacă o imprimantă nu este disponibilă? Sau poate doriți o imagine de ansamblu și un control cuprinzător al mediului de imprimare, eliminând accesul neautorizat la documente confidențiale și informații sensibile? Cu Dispatcher Suite, puteți avea toate aceste beneficii - și multe altele. Așa că citiți mai departe pentru a afla cum să vă duceți printarea în viitor cu un singur click!
În zilele noastre, o abordare simplificată a implementării soluțiilor sofisticate de tipărire și flux de lucru este esențială pentru întreprinderile de toate dimensiunile și din toate industriile. Konica Minolta a înțeles aceste nevoi și a dezvoltat administrarea IT simplă și directă datorită atribuirii ușoare a drepturilor de tipărire, copiere și scanare către utilizatori și grupuri de utilizatori platformă unică pentru a le aborda - Dispatcher Suite!
Multiple funcții, suita a fost concepută pentru companiile care doresc să gestioneze și să reducă în mod eficient costurile serviciilor de imprimare. Îmbunătățește eficiența prin implementarea fluxurilor de lucru digitale și crește enorm securitatea documentelor.
Prin combinarea capabilităților de gestionare a imprimării și a unui flux de lucru automat, Dispatcher Suite poate satisface o gamă largă de nevoi - maximizând astfel eficiența și flexibilitatea în biroul dvs.
Dispatcher Suite este modulară, făcându-l extrem de scalabil și extrem de eficient la orice companie. Odată instalat pe serverul dvs., acesta va securiza și urmări orice lucrare de imprimare produsă pe echipamentele dvs. multifuncționale și imprimantele de rețea. Prin înlocuirea sarcinilor manuale recurente pe hârtie cu fluxuri de lucru digitale, crește masiv productivitatea și eficiența generală a biroului și chiar și utilizatorului cel mai neexperimentat îi va fi ușor să execute orice operație de tipărire sau scanare utilizând panoul intuitiv și armonizat al suitei. Iar cu interfețele intuitive de administrator ale suitei, administrarea întregului sistem corporativ de imprimare și gestionare a fluxului de lucru este rapidă și simplă.
Face procesul de autentificare rapid și ușor, deoarece utilizatorii trebuie să introducă doar numele de utilizator și parola, codul PIN sau cardul de identificare pentru a asigura accesul sigur la echipament. Protejează împotriva utilizării neautorizate prin securizarea accesului la dispozitivele și documentele de ieșire și face administrarea IT simplă datorită atribuirii ușoare a drepturilor de imprimare, copiere și scanare către utilizatori și grupuri de utilizatori.
Această funcție înseamnă că utilizatorii pot trimite lucrări de imprimare oricărei imprimante gestionate în orice locație din rețeaua dvs., eliberând imprimările ori de câte ori și oriunde au nevoie de ele! Securizează imprimarea de pe orice dispozitiv de ieșire din mediul de imprimare fără a fi nevoie de drivere de imprimare suplimentare, reducând costurile și risipa de hârtie legate de lucrările trimise la imprimare. Funcționează perfect de la un singur birou la mai multe sucursale pe diferite continente și reduce nevoia de servere datorită gestionării sarcinilor de imprimare complexe pe stațiile de lucru client (CBPR)
Permite urmărirea și contabilitatea tuturor lucrărilor de imprimare, creând o soluție viabilă pentru companiile care doresc să urmărească „cine / ce / unde / când” în mediul lor de imprimare. Rapoartele de management predefinite sau personalizate furnizează date bazate pe fapte și audituri de utilizare, cu rapoarte executive și de sustenabilitate care oferă rezultate sumare de nivel superior și informații de durabilitate.
Acest modul permite administratorilor să stabilească condiții individuale de imprimare pentru diferiți utilizatori, inclusiv limitarea drepturilor de acces la tipărirea alb-negru și obligarea tipăririi duplex. Guvernarea tipăririi poate fi aplicată cu un set de reguli predefinite, cu utilizatorul notificat atunci când se aplică o regulă.
Acest modul este esențial pentru instituțiile de învățământ și mediile bazate pe proiecte care trebuie să perceapă costurile de imprimare, scanare și copiere înapoi către inițiatori. Conturile individuale, precum și cele de grup facilitează sarcinile administrative, iar sistemul acceptă listele de prețuri, centrele de costuri, codurile de facturare și cotele de utilizare pentru o alocare ușoară a costurilor.
Cu acest modul, utilizatorii își pot trimite lucrările de imprimare de pe dispozitive mobile prin e-mail sau o pagină webrelease, sporind mobilitatea - utilizatorii nu se mai limitează la imprimarea din spațiul lor de lucru. Oferă imprimare mobilă sigură prin e-mail sau aplicație web pentru dispozitivul de ieșire, imprimare fără fir pentru dispozitive mobile Mac și iOS, asigurând imprimare convenabilă și sigură pentru lucrătorii mobili și asistență pentru imprimarea oaspeților.
Set de instrumente generoase pentru fluxuri de lucru puternic automatizate de documente pentru a captura, indexa și direcționa documente fără efort. Include un instrument puternic Workflow Builder pentru a crea fluxuri de lucru complexe și oferă o gamă largă de conectori de la terți la Box, Dropbox, Google Drive, OneDrive și multe altele.
As a print management and document capture solution, the Dispatcher Suite platform comprises Dispatcher Paragon for print management and Dispatcher Phoenix for automated workflows. The feature-rich suite has been designed for companies that want to effectively manage and reduce their print services costs, enhance efficiency by implementing digital workflows, and increase their document security.
Dispatcher Suite a fost dezvoltat pentru organizațiile care trebuie să-și reducă costurile de imprimare și costurile aferente în întreaga companie, asigurându-se în același timp că angajații pot imprima și copia fără restricții - chiar dacă o imprimantă nu este disponibilă.
Asigură o imagine de ansamblu și un control cuprinzător al mediului de imprimare, prin crearea de rapoarte despre cine a tipărit ce, când, cât și unde, facilitând alocarea tuturor costurilor de imprimare către inițiatori.
Dispatcher Suite asigură întregul mediu de imprimare, inclusiv eliminarea accesului neautorizat la documente confidențiale și informații corporative sensibile. Conectează toate birourile și sucursalele companiei pentru a permite eliberarea documentelor ori de câte ori acestea sunt necesare, simplifică scanarea și documentează fluxurile de lucru în întreaga întreprindere, împinge digitalizarea înainte în toate procesele și rutinele de lucru și îmbunătățește eficiența generală prin creșterea automatizării fluxului de lucru.
Dispatcher Suite vă satisface toate nevoile în acest domeniu și multe altele - astfel organizații precum a dvs. pot gestiona și proteja întreaga infrastructură de imprimare și scanare
Majoritatea dispozitivelor Konica Minolta sunt echipate cu HDD și mecanisme de siguranță a memoriei centrale foarte fiabile, asigurându-se că datele confidențiale și alte informații corporative sensibile sunt protejate în orice moment. Konica Minolta oferă cel mai înalt nivel de securitate, cu certificarea ISO 15408 Common Criteria.
Explorați nenumăratele moduri în care produsele software Konica Minolta vă pot îmbunătăți operațiunile. Konica Minolta rezolvă problemele companiei dvs., se potrivește cu diferite stiluri de lucru și oferă soluții software care răspund nevoilor industriei dvs. Prioritizând nevoile dvs. în permanență, Konica Minolta îndeplinește cerințele software ale celor mai exigente organizații globale. Utilizând sistemul, puteți păstra un control asupra costurilor de tipărire sau copiere, puteți crea măsuri de securitate avansate pentru a vă asigura că documentele sensibile nu intră în mâini neautorizate și multe altele.
Personalul nostru cu experiență și cunoștințe de specialitate vă va răspunde la orice întrebări și vă va arăta cum să vă folosiți produsul. Serviciile noastre funcționează în beneficiul dvs., în cadrul unui sistem de asistență conceput pentru a vă asigura că dvs. și compania dvs. beneficiați pe deplin de soluții. Oferim o gamă de servicii diferite, inclusiv servicii de imprimare optimizate pentru a combina consultanța dvs.; implementare hardware și software; gestionarea fluxului de lucru pentru a reduce cheltuielile cu documentele; și servicii de securitate inteligente, pentru a vă menține afacerea în siguranță.
Dispatcher Suite a fost dezvoltat având în vedere nevoile companiei dvs. - și asta include posibilitatea de a instala noua platformă atât de repede și ușor personalul dvs. nici măcar nu va observa schimbarea - până când nu își va schimba viața profesională!
Dispatcher Suite de la Konica Minolta oferă o instalare și o experiență de utilizare cu un singur click, precum și un design intuitiv al panoului, toate acestea făcând transferul companiei sau al organizației dvs. către noul sistem bazat pe reguli pe care îl suportă complet
Funcțiile pe care compania dvs. le poate aștepta de la Dispatcher Suite includ:
Dezvoltată cu o experiență de utilizare mai bună în minte, această caracteristică oferă un design intuitiv al panoului, astfel încât sistemul este ușor de utilizat și permite utilizatorilor să sară de la scanare la ecranul de imprimare și înapoi, cu un singur click. Dispatcher Paragon gestionează experiența de imprimare a angajaților dvs. și Phoenix fluxurile de lucru ale companiei.
Dispatcher Suite’s Single Installer reduce imediat cantitatea de muncă administrativă pe care va trebui să o depuneți, făcând instalarea un proces mult mai rapid și mult mai simplu decât oricând.
Această caracteristică face posibil ca utilizatorii Dispatcher Suite să se conecteze la sistem cu un singur nume de utilizator și o parolă, permițându-le să utilizeze aplicații de imprimare și scanare rapid și ușor.