Servicii pe bază de cloud pentru afaceri mici

De ce şi cum să facem trecerea la cloud


În această eră digitală cu un ritm de dezvoltare rapid, întreprinderile mici şi mijlocii trebuie să ţină pasul cu ritmul alert. Tot mai multe IMM-uri aleg soluţiile de tip cloud pentru a gestiona volume uriaşe de date, a lucra eficient, a îmbunătăţi securitatea, a controla costurile şi reduce la minimum riscurile. Echipa Konica Minolta înţelege nevoile companiilor mai mici. Suntem pregătiţi să ajutăm organizaţiile să treacă la soluţii bazate pe cloud cu încredere.

Principalele provocări în era digitală


  1. Companiile din toate sectoarele industriale trebuie să gestioneze volume uriaşe de date, care sosesc prin intermediul a diferite canale: apeluri telefonice, e-mail-uri, scrisori, formulare online, aplicaţii şi medii de socializare. Acest aflux de date reprezintă o provocare pentru angajaţi.

  2. De asemenea, poate fi o provocare şi pentru IMM-uri să exploateze eficient şi să menţină infrastructura IT existentă actualizată şi în funcţiune pentru a evita perioadele de nefuncţionare şi un impact negativ asupra afacerii.

  3. Lipsa mobilităţii se traduce prin imposibilitatea IMM-urilor de a lucra în timp real din orice birou, pe orice dispozitiv. Ceea ce înseamnă mai departe încetinirea companiilor şi împiedicarea cooperării fără probleme.

  4. Alte probleme cu care se confruntă IMM-urile sunt încălcări ale confidenţialităţii şi securităţii, de ex. din cauza software-ului fără corecţii. Folosind platforme cloud, în multe cazuri se poate asigura un nivel de securitate mai ridicat decât prin platforme interne. Mai ales pentru IMM-urile care nu pot aloca suficiente resurse interne pentru securitatea datelor, soluţiile de tip cloud pot împiedica apariţia unor consecinţe grave pentru afacere cauzate de breşele de securitate a datelor.


Pierderea clienţilor


Răspunsul la toate aceste provocări poate fi oferirea de servicii flexibile bazate pe cloud care înlătură incertitudinile şi repun controlul în mâinile IMM-urilor. 


Cum pot profita IMM-urile de cloud? 

Astăzi, există soluţii de calcul în cloud şi soluţii SaaS pentru aproape orice tip şi mărime de afacere. Însă IMM-urile nu au nevoie de experienţă, resurse şi expertiză pentru a profita de oportunităţi. Nu au nevoie decât de îndrumarea unuia dintre consultanţii Konica Minolta. Aceştia ajută afacerile să găsească răspunsul personalizat la nevoile lor.


IMM-urile pot alege ceea ce au nevoie, de la un flux de lucru simplu la prelucrarea automată a facturilor până la servicii ale centrelor de date şi pe bază de cloud gestionate complet. De asemenea, este disponibilă asistenţă 24/7 dacă au nevoie. Transferând gestionarea întregii infrastructuri IT către Konica Minolta, companiile se pot elibera de povara responsabilităţii operaţionale şi se pot concentra pe ceea ce fac cel mai bine. 


Beneficiaţi de servicii pe bază de cloud potrivite industriei din care faceţi parte, structurii dumneavoastră şi modului preferat de lucru. 

Cum funcţionează - punct unic de contact

Cum funcţionează - punct unic de contact

Mai mult decât un prestator de servicii, Konica Minolta este un ghid experimentat. Ajută IMM-urile să-şi identifice nevoile, oferind şi o evaluare iniţială a situaţiei şi implementarea unei soluţii. Pot adăuga asistenţă 24/7 iar Konica Minolta îi poate ajuta în cadrul oricărei dezvoltări ulterioare pe măsură ce compania creşte. Dacă există o problemă, Konica Minolta găseşte o soluţie. Datorită reţelei sale de parteneri în domeniul hardware şi software, poate furniza orice au nevoie companiile pentru a debloca potenţialul afacerilor lor. 


O soluţie bazată complet pe cloud sună prea drastic? Dacă pare a fi prea mult, Konica Minolta poate dezvolta soluţii hibride care aduc IMM-urilor câteva beneficii şi le ghidează pe calea potrivită. 

Servicii pe bază de cloud pentru afaceri mici

Servicii pe bază de cloud pentru afaceri mici

Aduce companiilor beneficiile mediului cloud

Un salt înainte mai degrabă decât un pas în necunoscut

Oferind asistenţă IMM-urilor în calitate de partener, consultantul nostru poate îndruma companiile în cadrul procesului şi le poate arăta ce instrumente simplu de utilizat pot fi de ajutor. Konica Minolta le explică modul în care afacerea lor poate prospera cu o eficienţă crescută a costurilor şi un grad ridicat de flexibilitate şi securitate. Diferite procese pot fi integrate într-un sistem unificat. Va fi robust, fiabil şi bineînţeles va respecta toate cerinţele de reglementare. Nu trebuie să vă faceţi griji pentru update-urile de software, securitatea datelor, recuperare în situaţii de urgenţă, stocare în cloud sau realizarea de copii de rezervă cu un serviciu în cloud proiectat pentru companii. 

Flexibilitate mai mare

Flexibilitate mai mare

Mobilitate sporită

Mobilitate sporită

Securitate îmbunătăţită

Securitate îmbunătăţită

Metodă accesibilă de plată pe parcurs

Metodă accesibilă de plată pe parcurs

Costuri previzibile

Costuri previzibile

Contactați-ne

Contactați-ne
Da, aș dori să primesc informații prin:

cu privire la produsele și serviciile Konica Minolta Business Solutions România și ale altor companii asociate din cadrul grupului, adaptate intereselor mele personale . Datele dvs. vor fi procesate în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate.
Security code:

Câmpurile cu *sunt obligatorii!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings