Share
Menţinerea informaţiilor la zi este baza unor relaţii autentice cu clienţii pe termen lung. Administrarea unei reţele de clienţi şi parteneri necesită un sistem care poate organiza toate informaţiile la nivelul front-end al afacerii dvs. Sistemele CRM de la Konica Minolta oferă soluţia digitală perfectă pentru cerinţele dvs., indiferent de industria sau departamentul dvs.
Reţeaua dvs. de afaceri, inclusiv relaţiile cu clienţii, partenerii etc., este un activ extrem de valoros pentru afacerea dvs. Multe departamente nu ar putea performa la nivelul la care sunt capabile fără a-şi administra contactele în mod corect. Vânzările, marketingul şi serviciile pentru clienţi au nevoie de un sistem CRM fiabil pentru a-i ajuta să-şi administreze şi să abordeze contactele aferente cu precizie şi eficienţă.
Vă oferim un software de afaceri care vă integrează toate contactele într-o soluţie clară. Datorită funcţiilor inteligente şi asistenţei oferite de IA, puteţi obţine informaţii despre grupurile dvs. de contacte pentru a le aborda în cel mai bun mod posibil şi la nivel mai personal. Prin mutarea datelor CRM în cloud, vă îmbogăţim compania cu tehnologie flexibilă şi scalabilă care vă poate dezvolta afacerea. Deoarece numărul politicilor privind securitatea cibernetică şi a datelor, precum GDPR, creşte, soluţiile pe care le oferim permit sistemului dvs. de administrare a informaţiilor să respecte toate reglementările, pentru ca pe viitor să aveţi o soluţie CRM conformă.
Portofoliul nostru de soluţii CRM se bazează pe Dynamics 365 by Microsoft, pe care îl adaptăm în mod individual la cerinţele dvs. Soluţiile noastre vă ajută să profitaţi de întregul potenţial al proceselor de administrare a relaţiilor cu clienţii pentru a vă consolida afacerea la nivel front-end.