Gestionarea informației este încă o lucrare în curs pentru multe companii
Digitalizarea este încă departe de a fi completă în multe întreprinderi. Pentru multe companii, în special IMM-urile, procesele de gestionare a conținutului sunt un amestec de procese pe bază de hârtie și digitale. Indiferent dacă facturi, contracte sau informații despre angajați - un volum imens de lucrări de birou este încă foarte mult modelat prin lucrul pe hârtie. Liniile de eroare între părțile digitale și cele pe bază de hârtie ale unui proces sunt o sursă de erori și ineficiențe.
Sistem de gestionare a informațiilor care oferă un cadru sigur
„Nici o abordare de gestionare a informațiilor nu poate fi planificată independent de securitatea datelor și protecția datelor - și invers.”
Prin gestionarea inteligentă a informațiilor, întreprinderile pot începe să-și îndeplinească obligațiile - indiferent de natura hibridă a mediului de gestionare a conținutului multor companii. De exemplu, procesele bazate pe hârtie pot face ștergerea în timp util a datelor mai greu de asigurat, dar soluțiile digitale pot ajuta la automatizarea procesului de guvernare.
O abordare holistică de gestionare a informațiilor necesită protecția fiecărui flux de date, inclusiv generarea, procesarea și stocarea datelor, cu criptarea continuă folosită în fiecare etapă. Așadar, amenințările critice la adresa afacerilor, cum ar fi spionajul corporativ sau furtul de date, pot preveni.
În ceea ce privește articolul 32 din GDPR, informațiile sensibile din domenii precum HR și datele despre clienți necesită un nivel foarte ridicat de protecție în ceea ce privește stocarea, accesul și procesarea. Consecințele nerespectării nu pot implica doar amenzi punitive, ci și un impact dezastruos asupra reputației și valorii de afaceri a companiei.
Forță de muncă care utilizează corect sistemul
Tehnologia evoluează pentru a face față provocărilor legate de securitatea datelor, dar orice soluție cu adevărat eficientă se referă la fel la dimensiunea umană.
Pe măsură ce măsurile de securitate a datelor devin din ce în ce mai puternice, hackerii vizează mai des legăturile slabe care rămân - angajații. Acesta este motivul pentru care metodele de inginerie socială reprezintă o amenințare tot mai mare. Utilitatea oamenilor este încă una dintre cele mai simple modalități de a obține informațiile necesare. Drept urmare, orice strategie eficientă de protecție a datelor și securitate a datelor trebuie să modifice angajații și comportamentul acestora în ecuație.
De asemenea, fie pentru comoditate, fie pentru a realiza pur și simplu lucruri care nu sunt posibile utilizând servicii aprobate, angajații caută soluții de rezolvare și utilizează procese nesigure, cum ar fi metode nesigure de partajare a fișierelor sau circulând fișiere Excel care conțin date sensibile ale clienților.
Abordarea lui Konica Minolta: Sistemele de gestionare a informațiilor sunt sigure prin proiectare
Ofertele de produse și servicii ale Konica Minolta în domeniul gestionării securizate a datelor și informațiilor includ colaborarea, gestionarea optimizată a contractului, procesarea facturilor și o funcție inteligentă de căutare a documentelor / informațiilor. Dintre toate soluțiile, adoptăm principalul de protecție a datelor, prin proiectare și implicit, asigurându-ne că datele sunt întotdeauna stocate și protejate într-un mod care să respecte cerințele legale aplicabile.
Vă oferim capacitatea de a rămâne în fața mediului legislativ unic și riguros. Ca o companie europeană, centrele noastre de date sunt situate în Germania și Suedia, noi centre fiind înființate în alte țări, cum ar fi Danemarca, de exemplu. Acest lucru asigură că datele rămân în Europa și nu sunt supuse legislației din alte țări, precum Legea Patriotului din SUA.
Utilitatea oamenilor este încă una dintre cele mai simple modalități de a obține informațiile necesare. Prin urmare, în timpul unui test de penetrare, consultanții noștri de securitate de la Konica Minolta au condus atacuri de inginerie socială pentru a identifica posibilitățile, conștientizând în același timp angajații.