Măriţi-vă productivitatea cu regăsirea rapidă, cu un singur clic a conţinutul căutat
Cantitatea mare de informaţii şi date cu care ne confruntăm este mai mare decât niciodată. Acest lucru îngreunează găsirea rapidă a informaţiilor de care au nevoie muncitorii cunoscători. Căutările lungi pentru anumite documente se pot transforma rapid într-o responsabilitate care consumă timp şi scumpă care epuizează puterea oamenilor şi, în cele din urmă, va avea un impact negativ asupra competitivităţii afacerii dvs.
O soluţie de căutare a afacerilor vă oferă ţie şi echipei dvs. acces instantaneu exact pentru ceea ce căutaţi – introduceţi cuvintele în bara de căutare şi accesaţi conţinutul şi informaţiile din diverse baze de date şi aplicaţii din afacerea dvs. Indiferent de unde se află informaţiile pe care le căutaţi – în ataşamente de e-mail, documente scanate, pe pagini SharePoint, intranetul companiei sau printre silozurile aplicaţiei pe departamente – această soluţie inclusă localizează şi obţine orice tipuri de date, în orice format, de la orice depozit de date