Senzaţii tactile
A fost demonstrat că atingerea unui produs creşte atitudinile şi intenţiile de cumpărare a produselor şi sporeşte încrederea în evaluarea acestor produse, susţine Joann Peck & Jennifer Wiggins.
„Elementele tactile regăsite pe ambalaj contribuie la imaginea generală a brandului”
Având în vedere acest lucru, se introduc noi tehnologii de imprimare care oferă efecte tactile, care încurajează consumatorii să atingă.
Unele dovezi sugerează că elementele tactile ale ambalării produselor pot contribui chiar şi la imaginea generală de brand a unui produs. Conform cercetărilor recente, este evident că cu cât o persoană se concentrează mai mult asupra unui element, cu atât este mai probabil să aleagă acel element şi să-i dea un rating mai mare. Dacă produsele atrag atenţia prin aspect, consumatorii sunt mai predispuşi să le atingă; iar dacă le ating, este mult mai probabil să le achiziţioneze.
„Ambalaje deosebite utilizate pentru a atrage atenţia clienţilor”
Având în vedere varietatea de produse din zilele noastre din magazinele de vânzare cu amănuntul, proprietarii brandurilor trebuie să se asigure că produsele lor se deosebesc de produsele concurente. Prin urmare, ambalajul trebuie să atragă mai întâi atenţia clientului. Potrivit lui Joann Peck şi Jennifer Wiggins, ambalajul unui produs care este interesant de atins poate creşte vânzările produsului, chiar dacă posibilitatea atingerii acestuia nu oferă informaţii suplimentare despre caracteristicile produsului.
(Sursă: Joann Peck & Jennifer Wiggins; It Just Feels Good: Customers' Affective Response to Touch and Its Influence on Persuation; Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu ; "Sensory Aspects of package design"; 2017)
Odată ce un client are experienţe fizice şi atinge efecte cum ar fi acoperirea suprafeţei cu lac UV, s-ar părea că este imediat convins să cumpere. Şi aceasta este o veste bună pentru toată lumea.
Senzaţiile tactile sporesc cumpărăturile impulsive
Un alt studiu, „The Effect of Mere Touch on Perceived Ownership”, întreprins de Peck şi Suzanne B. Shu în 2013, a arătat că vederea şi atingerea au sporit gradul de proprietate psihologică şi ideea de valoare, faţă de vedere şi atât cu 22% şi, respectiv, 24%. Între timp, un studiu din 2017, numit „Sensory Aspect of Package Design”, condus de Aradhna Krishna, Luca Cian şi Nilüfer Z. Aydinoglu, a constatat că ambalajul îmbunătăţit cu folie a crescut rata de atracţie de până la 2,5 ori.
Beneficiile indirecte ale tehnicilor de înfrumuseţare a imprimării pentru dvs. ca furnizor de servicii de printare
Noile tehnici de înfrumuseţare şi tehnologii de lăcuire digitale, cum ar fi imprimeurile digitale acoperite cu lac, evidenţierea unor zone definite şi adăugarea de efecte 3D, îi lasă pe furnizorii de servicii de printare să-şi exercite creativitatea la un nou nivel, şi ulterior să perceapă un comision pentru acest lucru. Adăugaţi lac şi folie tridimensională la o piesă tipărită şi transformaţi o imprimare standard într-un produs premium.
Clienţii serviciilor de printare apreciază abordarea inovatoare şi, în plus, sunt dispuşi să plătească mai mult pentru aceasta. Studiul din 2016 „Beyond CMYK: The Use of Special Effects in Digital Printing, Keypoint Intelligence” a întrebat furnizorii de servicii de printare: „În comparaţie cu CMYK digital, de printare şi atât, ce preţ sau ce procentaj mărit puteţi aplica pentru îmbunătăţirea tipăririi?” Cumpărătorii europeni au indicat că sunt dispuşi să plătească un preţ cu până la 89% peste CMYK pentru îmbunătăţirea digitală a imprimării. Achizitorii de materiale tipărite au spus că ar accepta cele mai mari preţuri, între timp, pentru efectele texturate (cu 89%), îmbrăcate în folie (82%) şi efecte metalice (51%) care pot fi create utilizând tehnologia. Culorile de specialitate (28%), foliile (28%) şi finisajele texturate (27%) au avut cele mai ridicate procentaje ale respondenţilor care au declarat că aplică preţuri mai mari cu 50% sau mai mult.
De la captarea atenţiei până la staţia POS şi aplicarea unor preţuri mai mari de către companiile din spatele activităţii de marketing al produselor, înfrumuseţarea este o inovaţie câştigătoare pentru industria serviciilor de printare.
De când a intrat în industrie, MGI a făcut înfrumuseţarea imprimării mai accesibilă tuturor, nu doar joburilor de printare high-end. Seria MGI JETvarnish 3D oferă o îmbogăţire dinamică a rezultatelor imprimate digital şi offset, prin intermediul aplicaţiilor unice cu jet de cerneală cu lacuri dimensionale şi texturi din folie. Printarea a fost utilizată în aplicaţii atractive şi captivante, precum designul interior, cataloage de produse şi broşuri în sectorul turismului şi al transportului, cărţi de meniu şi oferte zilnice în gastronomie, cutii de lux pentru bunuri de consum, poştă electronică şi reclame în campanii de marketing şi multe altele sectoare.
Deci, dacă doriţi să fiţi în ton cu tehnologia de vârf din industria serviciilor de printare, aveţi nevoie de tehnologie de lăcuire digitală. Şi ce va urma, este posibil să vă întrebaţi? Care dintre simţurile noastre va fi cucerit de tehnologie pe viitor? Vor reuşi noile metode de printare să recreeze cumva sunetul valurilor care se sparg uşor la ţărm într-o broşură de turism, poate, sau mirosul unui preparat delicios dintr-un meniu? Desigur, pare imposibil, dar asta se spunea înainte şi despre imprimarea tactilă.
Credeţi că aţi dori să discutaţi cu unul dintre experţii noştri despre cum ar putea tehnologia MGI de lăcuire digitală să vă facă compania mai profitabilă?
MGI oferă o gamă largă de opţiuni de lăcuire, care vă vor oferi toate avantajele de înfrumuseţare peste noapte şi vă vor creşte marjele de profit dintr-o dată. Deci, dacă doriţi să aflaţi mai multe despre investirea în viitorul imprimării prin tehnicile revoluţionare de înfrumuseţare, şi poate să testaţi o parte din hardware-ul nostru în timp ce sunteţi prin zonă, faceţi clic pe Contactaţi-ne şi vom fi în contact direct!