Au apărut perioade noi pentru serviciile de marketing ale documentelor de tranzacţie. Acum ceva timp, inserţiile erau aruncate în plic împreună cu documentele de tranzacţie. Se pare că această strategie nu a adus rezultate semnificative, deoarece inserţiile erau aruncate de îndată ce destinatarul deschidea plicul. Acum, beneficiem de „materiale inserate fixate” sau aşa numitele TransPromo. Materiale inserate fixate sunt aşezate direct pe faţa documentului de tranzacţie, cum ar fi o factură, extras de cont sau factură de utilităţi. Prin îmbinarea unei declaraţii de tranzacţii cu un mesaj promoţional, puteţi plasa informaţiile operaţionale şi pe cele de marketing într-un singur document. Astăzi acesta este piaţa care se dezvoltă cel mai repede, acum valorând miliarde.
În prezent, jucătorii principali din afacerile cu documente de tranzacţii oferă servicii doar companiilor multinaţionale. Dar există şi posibilitate unei pieţe reale la capătul inferior al pieţei – care oferă servicii pentru nevoile afacerilor mici sau medii (SME) în cel mai mic volum al nişei tranzacţionale.