Share
De când documentele de acest tip includ rezumate ale tranzacţiilor sau alte informaţii legale relevante, acestea sunt citite şi examinate cu mai multă atenţie faţă de orice alt document primit prin poştă. Acest lucru a făcut ca documentele de tranzacţie să reprezinte mediu foarte atractiv pentru profesioniştii de marketing care caută moduri eficiente de a promova un produs sau serviciu.
Au apărut perioade noi pentru serviciile de marketing ale documentelor de tranzacţie. Acum ceva timp, inserţiile erau aruncate în plic împreună cu documentele de tranzacţie. Se pare că această strategie nu a adus rezultate semnificative, deoarece inserţiile erau aruncate de îndată ce destinatarul deschidea plicul. Acum, beneficiem de „materiale inserate fixate” sau aşa numitele TransPromo. Materiale inserate fixate sunt aşezate direct pe faţa documentului de tranzacţie, cum ar fi o factură, extras de cont sau factură de utilităţi. Prin îmbinarea unei declaraţii de tranzacţii cu un mesaj promoţional, puteţi plasa informaţiile operaţionale şi pe cele de marketing într-un singur document. Astăzi acesta este piaţa care se dezvoltă cel mai repede, acum valorând miliarde.
În prezent, jucătorii principali din afacerile cu documente de tranzacţii oferă servicii doar companiilor multinaţionale. Dar există şi posibilitate unei pieţe reale la capătul inferior al pieţei – care oferă servicii pentru nevoile afacerilor mici sau medii (SME) în cel mai mic volum al nişei tranzacţionale.
Cel mai mare avantaj al folosirii facturilor de utilităţi, pentru mesageria promoţională, este că aceste documente sunt deschide şi citite. Conform studiului „The Future of Multi-Channel Transactional Communications”, de InfoTrends, facturile de utilităţi, extrasele de cont şi e-mailurile informaţionale sunt documente de tranzacţie cu rata cea mai mare de deschidere de până la 97%.
Elementele tranzacţionale reduc costul prin introducerea mesajelor de marketing în documentele de tranzacţie. Hârtia este păstrată la loc sigur şi nu este irosită. În plus, asigură că spaţiul alb este folosit într-un mod profitabil. Această strategie scade şi costul operaţional, reducând nevoia de a imprima broşuri sperate şi de a salva resurse – de exemplu, clientul dvs. nu trebuie să trimită atât de multe e-mailuri de campanie clienţilor actuali. Acest lucru înseamnă şi că afacerile folosesc mai puţin timp pentru promovarea suplimentară.
Dacă TransPromo este conceput bine, în culori, folosind o copie care atrage privirile pentru a transmite un mesaj uşor de citit, probabil că mai mulţi clienţi o să îl observe şi vor acţiona în consecinţă. Iar dacă informaţiile furnizate sunt uşor de digerat, centrul de apelare al clientului nu va mai fi îngreunat cu atât de multe apeluri şi investigaţii.
Veţi putea genera veniturile din vânzările încrucişate şi să ajungeţi la un nou potenţial de afacere prin ţintuirea nişelor de tranzacţie cu cel mai mic volum. Fără efort.
În mod convenabil, veţi mări conştientizare clientului despre alte produse.
Doriţi cea mai bună performanţă digitală de imprimare a produselor? Aţi găsit-o deja. Produsele de imprimare şi de birou Konica Minolta sunt filigrane industriale, cu dispozitive care oferă calitate revoluţionară a culorii imaginii, ieşire rapidă alb-negru, opţiuni de finisare inline de calitate pentru a respecta specificaţiile joburilor complexe şi multe altele. Indiferent de dimensiunea sau aria de specializarea a companiei dvs., hardware-ul nostru de imprimare vă permite să vă construiţi infrastructura de imprimare, să gestionaţi conţinutul digital, să plasaţi instrumentele de măsurare de ultima oră şi să exploraţi alte soluţii concepute pentru a vă schimba complet fluxul de lucru.
Exploraţi diferite moduri în care produsele pentru software-ul Konica Minolta v-ar putea îmbunătăţi operaţiunile. Konica Minolta rezolvă problemele companiei dvs., corespunde cu diferite stiluri de lucru şi oferă soluţii software care îndeplinesc nevoile industriei dvs. Prin stabilirea priorităţilor nevoilor dvs., Konica Minolta respectă cerinţele software ale celor mai stricte organizaţii globale. Folosind sistemul, puteţi păstra anonime costurile pentru ieşirile imprimate sau copiate, puteţi crea măsuri de securitate pentru a asigura că documentele importante nu ajung pe mâinile persoanelor neautorizare şi multe altele.
Personalul nostru cu experienţă şi cunoştinţe vă va răspunde la orice întrebare şi vă va arăta cum să vă administraţi produsul. Serviciile noastre funcţionează pentru beneficiile dvs., printr-un sistem de asistenţă conceput pentru a asigura că dvs. şi compania dvs. beneficiaţi în totalitate de aceste soluţii. Oferim o gamă largă de servicii, inclusiv servicii de optimizate de imprimare pentru a îmbina consultarea dvs.; implementarea hardware şi software; gestionarea fluxului de lucru, pentru a micşora cheltuielile documentului, şi servicii inteligente de securitate, pentru a menţine afacerea sigură.
Mediul dvs. de producţie poate beneficia mult de tranzacţionarea către metode noi de imprimare şi automatizare fluxului de lucru. Cu soluţiile Konica Minolta pentru TransPromo, vă puteţi îmbunătăţi procesele, creşte profitul şi productivitatea în timp ce acestea reduc întârzierile de producţie. Documentele de tranzacţie vor fi fabricate individual pentru a capta atenţia oamenilor de îndată ce deschid plicul – de exemplu, extrasele de cont şi facturile de utilităţi plictisitoare pot fi transformate în conţinut personalizat de promovare.
Satisfaceţi preferinţele clienţilor cu ajutorul comunicaţie multi-canal
Personalizare simplă a documentelor de tranzacţie şi crearea conţinutului promoţional
Interpretarea inteligentă a conţinutului face ca campaniile dvs. de marketing să fie eficiente
Oferă control complet asupra funcţiilor de imprimare şi manipulare a hârtiei
Economisiţi timp şi resurse cu distribuţia automată
Operaţiunile optimizate vă ajută să vă îmbunătăţiţi întreg fluxul de lucru
DIGITAL1234 presents you with four simple steps to more business. Konica Minolta’s business development program has been designed to enable print providers to thrive in their businesses. It takes an opportunity-based approach, showing customers in four practical steps how to identify, assess, justify and implement new business opportunities. All you have to do is register once to obtain all this valuable information – free of any obligation or expense.
Four steps to build your business:
Do you think transactional might be right for your company? Let's talk about how our joined-up software and hardware solutions could be meeting your needs.