Share
Oferim soluţii de gestionare a fluxului de lucru la nivel mondial şi software de automatizare a fluxului de lucru pentru a vă ajuta să controlaţi, să gestionaţi, să distribuiţi şi să stocaţi documentele esenţiale de afaceri.
Sistemele de gestionare a fluxului de lucru vă ajută să definiţi diferite fluxuri de lucru pentru tipuri de joburi sau procese diferite. Într-o companie de imprimare, de exemplu, un document schiţă ar putea fi direcţionat automat de la designer la un operator de cont şi apoi la departamentul de pre-press.
Sistemele de gestionare a fluxului de lucru automatizează sarcinile redundante şi se asigură că sarcinile nerealizate sunt evidenţiate şi urmărite. De asemenea, ele controlează procesele automatizate implementate pentru a face sarcinile administrative, cum ar fi procesarea comenzilor, să fie redundante. Fluxul de lucru reflectă funcţiile necesare pentru a finaliza fiecare sarcină specifică.
Automatizarea fluxului de lucru poate îmbunătăţi calitatea producţiei dvs. prin reducerea sarcinilor de manevrare manuală şi a erorilor umane, precum şi prin accelerarea timpilor de producţie, astfel încât să puteţi produce mai mult şi să vă măriţi veniturile. După instalarea unui sistem de gestionare a fluxului de lucru, vă veţi întreba cum de v-aţi descurcat vreodată fără acesta.
Fluxul de lucru este esenţial pentru succesul pe piaţa serviciilor de imprimare de astăzi, deoarece poate uni diferitele tehnologii de imprimare, cum ar fi ofset, folie tăiată digital, dispozitive de alimentare din rolă şi dispozitive pentru formate mari, toate necesitând procese unice de lucru pentru pregătirea fişierelor, producţia de imprimare şi finisare . Un flux de lucru de printare constă într-o secvenţă de etape conectate între ele, având un element de lucru care are legătură cu maşinăriile, eforturile unei persoane sau ale unui grup de personal, cum ar fi directorii de cont sau operatorii de prese. Elementul de flux se referă la un job de printare care este transferat de la o etapă la alta în procesul de producţie de la început până final.
Ghidul animat al fluxului de lucru este, de asemenea, disponibil pentru anumite funcţii şi sarcini de depanare. Acest lucru oferă o direcţie vizuală mai clară a sarcinilor de operare şi ajutor pentru depanare pentru proceduri precum blocarea hârtiei şi înlocuirea tonerului.
Un flux de lucru integrat poate preveni blocajele şi poate utiliza mai eficient capacitatea de producţie. Pentru furnizorii de servicii de printare, îmbunătăţirea fluxului de lucru este cea mai bună modalitate de a-şi direcţiona atenţia şi banii pentru generarea unor profituri mai mari ale afacerii. Reduce costurile prin automatizarea proceselor şi prin reducerea interacţiunii umane implicate în aceste procese. De fiecare dată când cineva atinge un produs, acest lucru poate costa timp şi bani, dar gestionarea fluxului de lucru vă va elibera personalul de sarcini de rutină care consumă mult timp şi sunt supuse greşelilor.
Pentru eficienţa şi competitivitatea maximă, companiile de imprimare de dimensiuni mari şi mijlocii, şi, în mod similar, întreprinderile care îşi printează intern comunicările digitale, trebuie să integreze infrastructura de printare şi să automatizeze fluxurile de lucru ori de câte ori este posibil. Prin alegerea sistemului de platforme de lucru Konica Minolta AccurioPro Connect, furnizorii de printare şi operatorii interni ai camerelor de printare pot automatiza procesarea datelor de pre-press prin conectarea şi automatizarea unei serii de procese de tip pre-press.
Digitizarea a făcut acest lucru posibil, precum şi permiterea integrării perfecte a echipamentului ofset cu sistemele de printare digitale. Eficienţa sporită a procesării datelor pre-press care necesitau mult timp înainte aduce creşteri dramatice ale productivităţii. Digitizarea sprijină, de asemenea, automatizarea, îmbunătăţeşte eficienţa fluxului de lucru şi facilitează reducerea deşeurilor, toate esenţiale pentru o rentabilitate sănătoasă.
Viteze ultrarapide, operare simplă şi finisare liniară remarcabilă: presele noastre digitale de mare viteză ridică standardul în productivitatea digitală, economisind timp şi costuri de muncă, precum şi spaţiu pe podeaua dvs. de producţie.
Gama Accurio de sisteme digitale este concepută pentru a răspunde nevoilor în creştere ale noii generaţii de provocări digitale. Proiectate cu meticulozitate pentru furnizorii de servicii de printare şi profesionişti, aceste sisteme oferă o reproducere excelentă a culorilor şi stabilitatea înregistrărilor, precum şi posibilitatea de a crea fişiere digitalizate din exemplare originale, în mod eficient şi fiabil.
Aveţi multe joburi de printare obişnuite, cum ar fi manuale, care constau în diferite fişiere PDF din surse variate, cum ar fi coperta, instrucţiunile, garanţia şi o pagină cu contacte? Conţinutul lor tinde să se schimbe frecvent, de exemplu când produsele sunt relansate sau se schimbă regulamentele? Actualizarea unor asemenea informaţii complexe este de obicei complicată şi durează mult.
Aici vă poate ajuta AccurioPro Compile, permiţând-vă să creaţi proiecte de printare care pot fi utilizate de mai multe ori, chiar şi atunci când conţinutul se schimbă. Aceste proiecte de printare sunt legate de documentele sursă depuse în diferite locaţii ale reţelei, astfel încât numai cea mai recentă versiune a fişierului să fie preluată şi utilizată. Drept rezultat, mai mulţi autori care lucrează la acelaşi proiect de printare îşi pot menţine conţinutul în mod independent şi se tipăresc numai documentele actualizate, fără intervenţie manuală.
For maximum efficiency and competitiveness, large and mid-size printing companies – and similarly, enterprises that print their communication digitally in-house – need to integrate their printing infrastructure and automate workflows wherever possible.
În mediul de imprimare din ce în ce mai complex din zilele noastre, gestionarea automată a fluxului de lucru devine esenţială pentru simplificarea proceselor, reducerea costurilor şi accelerarea interacţiunii şi a timpilor de livrare.
Iată de ce aveţi nevoie de un software de gestionare a fluxului de lucru:
Exploraţi numeroasele şi diferitele moduri prin care produsele software Konica Minolta vă pot îmbunătăţi operaţiunile. Konica Minolta rezolvă problemele companiei dvs., se potriveşte cu stiluri de lucru diferite şi oferă soluţii software care răspund nevoilor industriei dvs. Acordând mereu prioritate necesităţilor dvs., Konica Minolta îndeplineşte cerinţele software ale celor mai exigente organizaţii globale. Utilizând sistemul, puteţi menţine sub supraveghere costul oricărui conţinut printat sau copiat, puteţi crea măsuri de securitate avansate pentru a vă asigura că documentele cu caracter confidenţial nu ajung în mâinile persoanelor neautorizate şi multe altele.
Personalul nostru cu experienţă şi cunoştinţe va răspunde oricăror întrebări pe care le aveţi şi vă va arăta cum să utilizaţi produsul. Serviciile noastre funcţionează în beneficiul dvs., în cadrul unui sistem de suport conceput pentru a vă asigura că dvs. şi compania dvs. aveţi toate beneficiile acestor soluţii. Oferim o gamă largă de servicii, inclusiv servicii optimizate de printare pentru a combina pentru dvs. consultanţa; implementarea de hardware şi software; gestionarea fluxului de lucru pentru a vă reduce cheltuielile cu documente; şi servicii de securitate inteligente, pentru a vă menţine afacerea în siguranţă.
Software-ul de gestionare a fluxului de lucru este perfect pentru a vă ajuta să obţineţi un avantaj competitiv prin automatizarea sarcinilor care pot dura prea mult timp şi resurse. De asemenea, sistemele vă permit să reduceţi costurile cu forţa de muncă şi să abordaţi constrângerile bugetare şi nevoia de a face mai mult cu mai puţin, să optimizaţi productivitatea şi să eliminaţi necesitatea de a angaja temporar pentru efectuarea sarcinilor manuale.
Vă oferă flexibilitatea de care aveţi nevoie, permiţându-vă să vă extindeţi capacităţile cu timpul, asigurându-se că documentele dvs. confidenţiale sunt mereu în siguranţă prin redactarea automată, conversia fişierelor în PDF-uri protejate cu parolă, aplicarea automată a funcţiilor de protecţie la copiere şi multe altele, precum şi introducerea datelor, inclusiv procesarea formularelor cu tehnologie de potrivire a tiparelor, şi conectorii direcţi către sistemele de gestionare a documentelor şi alţi furnizori de stocare în cloud. Automatizarea fluxului de lucru vă ajută să rămâneţi concentraţi, să eliminaţi ineficienţele, să reduceţi costurile şi erorile, să deveniţi mai eficienţi şi să obţineţi o mai bună cunoaştere în domeniul dvs. de lucru.
Luaţi în considerare aceste beneficii ale automatizării fluxului de lucru pentru afacerea dvs.:
Extindeţi-vă capabilităţile, pe măsură ce vă modificaţi nevoile cu arhitectura modulară
Reduceţi costurile cu forţa de muncă
Protejaţi-vă şi asiguraţi-vă documentele
Economisiţi timp automatizând sarcinile manuale
Partajaţi şi accesaţi informaţii cu uşurinţă
Introducere rapidă a datelor
Prokom is the Konica Minolta User Community where you can find market research, information and practical tools, which will help you become better informed, more productive and ultimately more profitable. At Prokom we believe it’s not just about what you make, it’s about what you make possible