Gestionarea utilizatorilor şi costurilor

Analiza automată a utilizării şi contabilizare avansată a costurilor

Descoperiţi un mediu de imprimare modern, personalizat conform nevoilor dumneavoastră


Există multe diferenţe între companiile mici, medii şi organizaţiile internaţionale.

Fiecare are propriile stiluri de gestionare, nevoi, propriii clienţi şi propriile obiective. Indiferent de organizaţia pe care o reprezentaţi, Konica Minolta vă oferă o soluţie de gestionare costurilor de utilizare care vă va satisface cerinţele. Acest software scalabil vă va îndeplini nevoile reale, chiar şi atunci când acestea se modifică pe măsură ce compania dvs. se dezvoltă.

Soluţii

Soluţii

Gestionarea utilizatorilor şi a costurilor

Gestionarea centralizată a costurilor de utilizare dintr-o companie reduce semnificativ cheltuielile pentru serviciile de imprimare – de multe ori cu până la 30%. Puteţi utiliza această soluţie de monitorizare pentru a vă bucura de un mediu de imprimare rentabil şi modern. Nu aveţi nevoie de investiţii majore în infrastructura dvs. de imprimare: software-ul acceptă imprimantele multifuncţionale Konica Minolta, precum şi imprimantele pentru birouri mici. Totul pentru a vă oferi un control simplu şi eficient asupra dispozitivelor dumneavoastră – indiferent că sunteţi o companie mică cu doar câteva imprimante multifuncţionale, sau o organizaţie internaţională cu birouri în toată lumea.

Hardware
Echipamente de imprimare Konica Minolta

Doriţi performanţa supremă în ceea ce priveşte producţia de imprimate digitale? Aţi găsit-o. Echipamentele Konica Minolta pentru birouri şi imprimare pentru producţie sunt etaloane în industrie, cu dispozitive care oferă calitate revoluţionară a imaginilor color, viteză extrem de mare la imprimarea alb-negru, opţiuni de finisare în linie cu calitate la nivel profesionist pentru a îndeplini specificaţiile complexe ale lucrărilor dvs., precum şi multe altele. Indiferent de mărimea sau domeniul de specialitate al companiei dumneavoastră, echipamentele noastre de imprimare vă permit să vă construiţi propria infrastructură de imprimare, să gestionaţi conţinutul digital, să instalaţi instrumente de măsurare de ultimă generaţie şi să exploraţi alte soluţii concepute să vă transforme fluxul de lucru în mod spectaculos.

Software
YSoft SafeQ Print Management

YSoft SafeQ este o soluţie de gestionare a imprimării pentru companii, concepută să vă permită să preluaţi controlul asupra obiceiurilor şi datelor dvs. de imprimare, pentru a lua decizii în baza faptelor cu privire la mediul de imprimare şi infrastructura din organizaţia dumneavoastră. Profitaţi de acest instrument pentru a reduce costurile asociate imprimării, copierii şi scanării. YSoft SafeQ înregistrează toate activităţile asociate imprimantelor multifuncţionale, indiferent de locaţia acestora – totul pentru a vă oferi confort, siguranţă şi productivitate sporite.

Servicii
Întotdeauna la dispoziţia dumneavoastră

Personalul nostru specializat, competent şi experimentat vă vor răspunde la orice întrebări pe care le puteţi avea şi vă vor arăta cum funcţionează produsul. Serviciile noastre lucrează în beneficiul dumneavoastră, în cadrul unui sistem de asistenţă conceput să asigure că dumneavoastră şi compania dumneavoastră profitaţi la maxim de soluţii. Oferim o gamă de diverse servicii, inclusiv servicii de imprimare optimizată, de combinat cu serviciile de consultanţă; implementare de echipamente şi software; gestionarea fluxurilor de lucru pentru a reduce cheltuielile asociate documentelor şi servicii inteligente de securitate, pentru a vă menţine compania în siguranţă.

Gestionarea utilizatorilor şi costurilor

Gestionarea utilizatorilor şi costurilor

Faceţi un pas înainte implementând soluţia YSoft de gestionare a imprimării în cadrul organizaţiei. Ajutaţi la introducerea unui mediu de imprimare modern, flexibil, rentabil şi sigur. Acest instrument pentru gestionarea costurilor de utilizare vă va transforma modul în care vă ţineţi sub control infrastructura de imprimare. Preluaţi controlul asupra bugetului dvs., monitorizând toate costurile pentru scanare, imprimare şi copiere per utilizator, dispozitiv sau birou. Identificaţi comportamentele de imprimare problematice şi ajustaţi-vă politica în funcţie de acestea. Acest mediu de imprimare centralizat asigură conectarea printr-o aplicaţie pe bază de server a tuturor dispozitivelor dvs. din reţea la conducerea companiei, ceea ce vă permite să stabiliţi politici de administrare sau să introduceţi fluxuri de lucru mult mai eficiente. 


Cu această soluţie de monitorizare, puteţi fi la curent cu totul, chiar şi atunci când organizaţia dumneavoastră desfăşoară numeroase proiecte pentru mulţi clienţi. Puteţi aloca un cod de facturare fiecăruia şi puteţi atribui costuri respectivelor proiecte. Astfel, este mult mai uşor să tarifaţi clientul cu costurile de imprimare exacte, în loc să le tot acoperiţi. Analizaţi grafice şi rapoarte de gestionare clare, pentru a obţine rapid perspective complete. Pentru claritate şi eficienţă sporite, puteţi şi să creaţi propriile rapoarte personalizate. 


YSoft SafeQ este un instrument eficient, flexibil şi complet pentru gestionarea costurilor de utilizare, care vă va oferi toate funcţiile necesare pentru a vă eficientiza fluxul de lucru, a economisi bani şi beneficia de o raportare mai transparentă a costurilor.

Securitate sporită

Securitate sporită

Prezentări generale ale costurilor rapide şi clare

Prezentări generale ale costurilor rapide şi clare

Gestionare centralizată

Gestionare centralizată

Analiză automată a utilizării

Analiză automată a utilizării

Contabilizare avansată a costurilor

Contabilizare avansată a costurilor

Contactaţi-ne

Contactaţi-ne

Contactaţi-ne pentru informaţii suplimentare

Personalizaţi-vă soluţia de gestionare a costurilor de utilizare pentru a profita la maxim de toate funcţiile pe care le oferă. Nu ştiţi sigur cum să faceţi acest lucru? Contactaţi-ne pentru a obţine mai multe informaţii, iar specialiştii noştri experimentaţi vă vor răspunde cu plăcere la toate întrebările şi nelămuririle.

Contactați-ne

Contactați-ne

Customise your user & cost management solution to fully benefit from all of the functionalities that it offers. Not sure how to do that? Contact us for more information and our experienced specialists will gladly respond to all of your questions.

Da, aș dori să primesc informații prin:*

cu privire la produsele și serviciile actuale ale Konica Minolta Business Solutions Romania adaptate intereselor mele personale intereselor mele personale . Datele dvs. vor fi procesate în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate.

Formate de text cu *sunt necesare!