Faceţi un pas înainte implementând soluţia YSoft de gestionare a imprimării în cadrul organizaţiei. Ajutaţi la introducerea unui mediu de imprimare modern, flexibil, rentabil şi sigur. Acest instrument pentru gestionarea costurilor de utilizare vă va transforma modul în care vă ţineţi sub control infrastructura de imprimare. Preluaţi controlul asupra bugetului dvs., monitorizând toate costurile pentru scanare, imprimare şi copiere per utilizator, dispozitiv sau birou. Identificaţi comportamentele de imprimare problematice şi ajustaţi-vă politica în funcţie de acestea. Acest mediu de imprimare centralizat asigură conectarea printr-o aplicaţie pe bază de server a tuturor dispozitivelor dvs. din reţea la conducerea companiei, ceea ce vă permite să stabiliţi politici de administrare sau să introduceţi fluxuri de lucru mult mai eficiente.
Cu această soluţie de monitorizare, puteţi fi la curent cu totul, chiar şi atunci când organizaţia dumneavoastră desfăşoară numeroase proiecte pentru mulţi clienţi. Puteţi aloca un cod de facturare fiecăruia şi puteţi atribui costuri respectivelor proiecte. Astfel, este mult mai uşor să tarifaţi clientul cu costurile de imprimare exacte, în loc să le tot acoperiţi. Analizaţi grafice şi rapoarte de gestionare clare, pentru a obţine rapid perspective complete. Pentru claritate şi eficienţă sporite, puteţi şi să creaţi propriile rapoarte personalizate.
YSoft SafeQ este un instrument eficient, flexibil şi complet pentru gestionarea costurilor de utilizare, care vă va oferi toate funcţiile necesare pentru a vă eficientiza fluxul de lucru, a economisi bani şi beneficia de o raportare mai transparentă a costurilor.