Înfrumuseţare. Transformaţi experienţa printării cu tehnologia de lăcuire digitală

De ce o experienţă senzorială are sens comercial real

Creaţi experienţe senzoriale cu textul dvs. Nu veţi regreta.


'Tehnologia haptică' vă permite să simulaţi atingerea într-un mediu digital, iar imprimantele comerciale de astăzi cele mai de succes îşi intensifică deja serviciile prin utilizarea acestei tehnologii, pentru a oferi o experienţă mai atrăgătoare şi mai creativă. Cu noua abordare revoluţionară MGI a tehnologiei haptice, „tehnologia lăcuirii digitale”, această abordare mai tactilă a clienţilor potenţiali are un sens comercial complet.

Nenumăraţi furnizori de servicii de printare din zilele noastre, atât offset, cât şi digitală, oferă "numai printare” ca serviciu standard. Dar jucătorii vizionari de pe piaţă încearcă să-şi diversifice şi să-şi îmbunătăţească produsul prin crearea unui proces de printare nou şi mai atrăgător. Întotdeauna a fost posibilă crearea efectelor speciale, cum ar fi luciul în diferite locuri, imprimare tridimensională şi aspect metalic, strălucitor. Cu toate acestea, cu metodele de producţie convenţionale, acest lucru a fost adesea ineficient şi dura mult timp executându-l ca serviciu, în special pentru joburile mici cu termene scurte de livrare. Acum, cu noua tehnologie de lacuri digitale de la renumita companie franceză şi partener strategic MGI, Konica Minolta revoluţionează industria pentru furnizorii care doresc să ofere atât clienţilor direcţi, cât şi utilizatorilor finali ceva cu adevărat special (şi să-şi maximizeze profiturile în acelaşi timp).


Noua tehnologie 

Noua tehnologie vă permite să identificaţi modelele vopsite, să evidenţiaţi zonele definite şi să adăugaţi efecte 3D clienţilor dvs., creând o experienţă tactilă complet diferită şi un produs cu imprimeuri vii, care cu siguranţă va scoate în evidenţă numele şi reputaţia companiei dvs. din mulţimea obişnuită a industriei de imprimare. Tehnologia digitală MGI transformă joburile printate în produse spectaculoase şi irezistibile, care vor atrage atenţia clienţilor dvs. şi pe cea a clienţilor lor.


Tehnologia lacurilor digitale se potriveşte perfect unei game variate de aplicaţii diferite, de la cărţi de literatură la cărţi de vizită exclusiviste, invitaţii de rang înalt, ambalare, materiale POS şi multe altele. Oferă un set de caracteristici de neegalat, inclusiv un scanner pentru pagină întreagă, productivitate ridicată cu imprimare printr-o singură trecere, simplitate în utilizare şi multe altele, ceea ce face ca întreaga experienţă comercială să fie mai plăcută pentru clienţii dvs. direcţi. (Şi pentru care vor fi pregătiţi să plătească în plus.)



mostră de înfrumuseţare a imprimării în formă de şarpe


Piaţa serviciilor de imprimare evoluează rapid. Nu prea mai este loc de profit din „produse la fel”. De aceea, jucătorii vizionari de pe piaţă investesc în prezent în tehnologia de lăcuire digitală, o tehnică nouă de printare pentru înfrumuseţare, care dezvăluie noi niveluri de creativitate, diferenţiind produsele şi permiţându-le clienţilor să ofere un produs mai atractiv şi memorabil, transformând procesul de printare în unul profitabil pentru toţi.


MGI JETVARNISH 3D TECHNOLOGY vă ajută să atrageţi perspective de afaceri noi şi să realizaţi oportunităţi de piaţă profitabile, furnizând clienţilor suprafeţe de acoperire ultra-precise, permiţându-vă să gestionaţi originale digitale sau offset în runde lungi sau scurte şi chiar modificând grosimea peliculei pentru imprimări atractive cu profunzime tangibilă pentru a spori impactul mesajelor. Această tehnologie nouă şi captivantă este interesantă pentru orice furnizor de servicii de printare care utilizează sisteme cu toner, offset sau imprimare şi permite utilizatorului să-şi adauge o creativitatea la o gamă largă de aplicaţii. 


Ce sunt mai exact tehnicile de înfrumuseţare a imprimării şi cum îmi vor ajuta compania?

Printarea poate fi doar cerneală pe hârtie, pe un produs sau o etichetă, dar înfrumuseţarea o transformă într-o experienţă senzorială haptică, adică tactilă, faţă de competiţie. Atunci când clienţii „simt” cuvintele de pe ambalaj, este mult mai probabil să atingă produsul şi chiar mai probabil să îl cumpere. Înfrumuseţările pot fi adăugate liniar pe presele de producţie digitale selectate şi indirect utilizând soluţii dedicate de îmbunătăţire a imprimării.


Înfrumuseţarea printurilor, o atingere de finisare care vă va plăcea dvs., clienţilor dvs. şi clienţilor acestora

În acest context, furnizorii şi comercianţii de servicii de printare încearcă din ce în ce mai mult să adauge aceste efecte spectaculoase pentru a-şi diferenţia produsele de celelalte branduri şi pentru a adăuga o valoare „palpabilă” piesei printate. Procesele de standardizare afectează, de asemenea, multe produse, iar ornamentele ajută orice produs nu numai să iasă în evidenţă şi să se diferenţieze, ci şi să lupte împotriva erodării preţurilor. În trecut, ornamentele aveau tendinţa de a fi găsite numai în produsele premium; astăzi, efectele apar în produse pentru îngrijirea personală şi a părului, alimente şi produse de cofetărie, produse cosmetice şi o serie de alte industrii. 

Download research reports

endowment effect embellishment

„Dacă îl ating, trebuie să îl am”

„Dacă îl ating, trebuie să îl am”

Senzaţii tactile

A fost demonstrat că atingerea unui produs creşte atitudinile şi intenţiile de cumpărare a produselor şi sporeşte încrederea în evaluarea acestor produse, susţine Joann Peck & Jennifer Wiggins.


„Elementele tactile regăsite pe ambalaj contribuie la imaginea generală a brandului”

Având în vedere acest lucru, se introduc noi tehnologii de imprimare care oferă efecte tactile, care încurajează consumatorii să atingă.
Unele dovezi sugerează că elementele tactile ale ambalării produselor pot contribui chiar şi la imaginea generală de brand a unui produs. Conform cercetărilor recente, este evident că cu cât o persoană se concentrează mai mult asupra unui element, cu atât este mai probabil să aleagă acel element şi să-i dea un rating mai mare. Dacă produsele atrag atenţia prin aspect, consumatorii sunt mai predispuşi să le atingă; iar dacă le ating, este mult mai probabil să le achiziţioneze.


„Ambalaje deosebite utilizate pentru a atrage atenţia clienţilor”

Având în vedere varietatea de produse din zilele noastre din magazinele de vânzare cu amănuntul, proprietarii brandurilor trebuie să se asigure că produsele lor se deosebesc de produsele concurente. Prin urmare, ambalajul trebuie să atragă mai întâi atenţia clientului. Potrivit lui Joann Peck şi Jennifer Wiggins, ambalajul unui produs care este interesant de atins poate creşte vânzările produsului, chiar dacă posibilitatea atingerii acestuia nu oferă informaţii suplimentare despre caracteristicile produsului. 

(Sursă: Joann Peck & Jennifer Wiggins; It Just Feels Good: Customers' Affective Response to Touch and Its Influence on Persuation; Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu ; "Sensory Aspects of package design"; 2017)


Odată ce un client are experienţe fizice şi atinge efecte cum ar fi acoperirea suprafeţei cu lac UV, s-ar părea că este imediat convins să cumpere. Şi aceasta este o veste bună pentru toată lumea.


Senzaţiile tactile sporesc cumpărăturile impulsive

Un alt studiu, „The Effect of Mere Touch on Perceived Ownership”, întreprins de Peck şi Suzanne B. Shu în 2013, a arătat că vederea şi atingerea au sporit gradul de proprietate psihologică şi ideea de valoare, faţă de vedere şi atât cu 22% şi, respectiv, 24%. Între timp, un studiu din 2017, numit „Sensory Aspect of Package Design”, condus de Aradhna Krishna, Luca Cian şi Nilüfer Z. Aydinoglu, a constatat că ambalajul îmbunătăţit cu folie a crescut rata de atracţie de până la 2,5 ori.


Înfrumuseţări – Statistici şi rapoarte de marketing


Beneficiile indirecte ale tehnicilor de înfrumuseţare a imprimării pentru dvs. ca furnizor de servicii de printare

Noile tehnici de înfrumuseţare şi tehnologii de lăcuire digitale, cum ar fi imprimeurile digitale acoperite cu lac, evidenţierea unor zone definite şi adăugarea de efecte 3D, îi lasă pe furnizorii de servicii de printare să-şi exercite creativitatea la un nou nivel, şi ulterior să perceapă un comision pentru acest lucru. Adăugaţi lac şi folie tridimensională la o piesă tipărită şi transformaţi o imprimare standard într-un produs premium. 


Înfrumuseţare – disponibilitatea de a plăti mai mult


Clienţii serviciilor de printare apreciază abordarea inovatoare şi, în plus, sunt dispuşi să plătească mai mult pentru aceasta. Studiul din 2016 „Beyond CMYK: The Use of Special Effects in Digital Printing, Keypoint Intelligence” a întrebat furnizorii de servicii de printare: „În comparaţie cu CMYK digital, de printare şi atât, ce preţ sau ce procentaj mărit puteţi aplica pentru îmbunătăţirea tipăririi?” Cumpărătorii europeni au indicat că sunt dispuşi să plătească un preţ cu până la 89% peste CMYK pentru îmbunătăţirea digitală a imprimării. Achizitorii de materiale tipărite au spus că ar accepta cele mai mari preţuri, între timp, pentru efectele texturate (cu 89%), îmbrăcate în folie (82%) şi efecte metalice (51%) care pot fi create utilizând tehnologia. Culorile de specialitate (28%), foliile (28%) şi finisajele texturate (27%) au avut cele mai ridicate procentaje ale respondenţilor care au declarat că aplică preţuri mai mari cu 50% sau mai mult. 



Ornament, preţ pentru îmbunătăţirea imprimării


De la captarea atenţiei până la staţia POS şi aplicarea unor preţuri mai mari de către companiile din spatele activităţii de marketing al produselor, înfrumuseţarea este o inovaţie câştigătoare pentru industria serviciilor de printare. 


De când a intrat în industrie, MGI a făcut înfrumuseţarea imprimării mai accesibilă tuturor, nu doar joburilor de printare high-end. Seria MGI JETvarnish 3D oferă o îmbogăţire dinamică a rezultatelor imprimate digital şi offset, prin intermediul aplicaţiilor unice cu jet de cerneală cu lacuri dimensionale şi texturi din folie. Printarea a fost utilizată în aplicaţii atractive şi captivante, precum designul interior, cataloage de produse şi broşuri în sectorul turismului şi al transportului, cărţi de meniu şi oferte zilnice în gastronomie, cutii de lux pentru bunuri de consum, poştă electronică şi reclame în campanii de marketing şi multe altele sectoare. 


Deci, dacă doriţi să fiţi în ton cu tehnologia de vârf din industria serviciilor de printare, aveţi nevoie de tehnologie de lăcuire digitală. Şi ce va urma, este posibil să vă întrebaţi? Care dintre simţurile noastre va fi cucerit de tehnologie pe viitor? Vor reuşi noile metode de printare să recreeze cumva sunetul valurilor care se sparg uşor la ţărm într-o broşură de turism, poate, sau mirosul unui preparat delicios dintr-un meniu? Desigur, pare imposibil, dar asta se spunea înainte şi despre imprimarea tactilă.


Credeţi că aţi dori să discutaţi cu unul dintre experţii noştri despre cum ar putea tehnologia MGI de lăcuire digitală să vă facă compania mai profitabilă? 

MGI oferă o gamă largă de opţiuni de lăcuire, care vă vor oferi toate avantajele de înfrumuseţare peste noapte şi vă vor creşte marjele de profit dintr-o dată. Deci, dacă doriţi să aflaţi mai multe despre investirea în viitorul imprimării prin tehnicile revoluţionare de înfrumuseţare, şi poate să testaţi o parte din hardware-ul nostru în timp ce sunteţi prin zonă, faceţi clic pe Contactaţi-ne şi vom fi în contact direct!

Înfrumuseţarea imprimării

Înfrumuseţarea imprimării

Amestecaţi creativitatea cu profitabilitatea

Cu TEHNOLOGIA DE LĂCUIRE MGI JETVARNISH 3D, puteţi oferi clienţilor o metodă nouă economică şi de invidiat pentru acoperirea UV indirectă localizată care vă permite să lăcuiţi localizat toate printurile digitale, să evidenţiaţi zone definite şi să adăugaţi efecte reliefate în 3D, creând o imagine premium. Totul însumează o experienţă mai vie şi tactilă, pentru care clienţii dvs. vor plăti cu plăcere mai mult şi, combinându-l cu modulul liniar de aplicare a foliei la cald, veţi obţine un finisaj mai strălucitor, perfect pentru joburile de printare de rundă scurtă sau medie! 

Hardware
hardware icon
Tehnologie MGI JETvarnish 3D

Tehnologie precisă cu UV vă permite să vă actualizaţi serviciile pentru a le îmbunătăţi calitatea şi caracterul diferit şi este soluţia ideală atât pentru imprimantele offset, cât şi pentru imprimantele digitale. Sistemele inovatoare noi, concepute pentru a creşte împreună cu afacerea dvs., şi o multitudine de alte funcţii asigură că noua investiţie se va încadra minunat în mediul de producţie existent.

Software
software icon
Produse software Konica Minolta

Exploraţi numeroasele şi diferitele moduri prin care produsele software Konica Minolta vă pot îmbunătăţi operaţiunile. Konica Minolta rezolvă problemele companiei dvs., se potriveşte cu stiluri de lucru diferite şi oferă soluţii software care răspund nevoilor industriei dvs. Acordând mereu prioritate necesităţilor dvs., Konica Minolta îndeplineşte cerinţele software ale celor mai exigente organizaţii globale. Utilizând sistemul, puteţi menţine sub supraveghere costul oricărui conţinut printat sau copiat, puteţi crea măsuri de securitate avansate pentru a vă asigura că documentele cu caracter confidenţial nu ajung în mâinile persoanelor neautorizate şi multe altele.

Servicii
service icon
Mereu la dispoziţia dvs.

Personalul nostru cu experienţă şi cunoştinţe va răspunde oricăror întrebări pe care le aveţi şi vă va arăta cum să utilizaţi produsul. Serviciile noastre funcţionează în beneficiul dvs., în cadrul unui sistem de suport conceput pentru a vă asigura că dvs. şi compania dvs. aveţi toate beneficiile acestor soluţii. Oferim o gamă largă de servicii, inclusiv servicii optimizate de printare pentru a combina pentru dvs. consultanţa; implementarea de hardware şi software; gestionarea fluxului de lucru pentru a vă reduce cheltuielile cu documente; şi servicii de securitate inteligente, pentru a vă menţine afacerea în siguranţă.

Soluţiile digitale de lăcuire MGI de la Konica Minolta vă permit să oferiţi clienţilor dvs. produse şi servicii profitabile, să vă îmbunătăţiţi activitatea zilnică de printare şi să vă măriţi marjele de profit. Acest proces de printare vă permite să personalizaţi şi să atrageţi clienţi noi, să adăugaţi valoare serviciilor existente, oferă o gamă mult mai largă de substraturi, inclusiv suprafeţe laminate mate sau lucioase, hârtie stratificată, plastic, PVC şi alte materiale pentru acoperire, simplificându-vă fluxul de lucru, scurtând timpii de producţie, reducând costurile şi multe altele! 


Deci, care sunt beneficiile principale ale noii tehnologii de lăcuire digitală livrată de sistemele JETVARNISH 3DS, JETvarnish 3D şi JETvarnish 3D Evolution?

   

   

Pictogramă funcţie tehnologie

Lăcuire imprimări digitale şi offset

Pictogramă funcţie scanare

Funcţie AIS SmartScanner

Productivity feature icon

Productivitate ridicată

Pictogramă funcţie calitate

Efecte frumoase reliefate în 3D, creând o imagine premium şi un finisaj tactil luxuriant

Pictogramă funcţie viteză

Strat de acoperire

Pictogramă funcţie calitate

Capete de imprimare Konica Minolta

Productivity feature icon

Analizator cost de producţie, suită software şi HubManager

Pictogramă funcţie personalizare

Date variabile pentru lăcuire şi aplicare folie

Pictogramă funcţie calitate

Efecte captivante 3D

Pictogramă funcţie gestionare medii de printare

Digitalizare pentru finisare UV

Pictogramă funcţie sustenabilitate

Utilizarea LED-urilor pentru a reduce consumul de putere

Contactați-ne acum pentru o demonstrație live!

Contactați-ne

shaping print to business.

Prokom is the Konica Minolta User Community where you can find market research, information and practical tools, which will help you become better informed, more productive and ultimately more profitable. At Prokom we believe it’s not just about what you make, it’s about what you make possible

Join Prokom

Transform your printing with our digital varnish technology by utilising print embellishment techniques that you, your customers and their customers will all feel good about.