Colaborare și comunicare: lucrul împreună fără frontiere

Colaborați independent de locație, timp și dispozitive

Contactați-ne
 

Sfârșitul modalităților nestructurate ale locului de muncă colaborativ

 

Locul nostru de muncă s-a schimbat fundamental în ultimii ani. Din ce în ce mai multe fluxuri și procese de lucru sunt construite în jurul unor echipe interconectate și al unor departamente diferite. Organizațiile trebuie să le ofere angajaților lor soluțiile necesare fără a fi nevoite să pună o povară suplimentară asupra departamentelor IT sau a bugetelor acestora. Având în vedere acest aspect, Konica Minolta oferă soluții și tehnologie în domeniul gestionării și partajării documentelor, gestionării comunităților, gestionării proiectelor și fluxurilor de discuții/mesageriei instantanee, asigurând că procesele de lucru și documentele organizațiilor sunt accesibile de la distanță - indiferent de locație, timp și dispozitiv. Soluțiile permit flexibilitatea și mobilitatea individuală pentru a aduce angajații mai aproape unii de alții.

Avalanșa de date și informații, combinată cu numărul mare de sarcini diferite, duce la moduri de lucru nestructurate. Prioritățile neclare, nivelurile diferite de cunoștințe între colegi și incapacitatea de a primi informații corecte și la timp despre starea lucrurilor ne permit să comunicăm nu în cel mai bun mod, împiedică progresul muncii și îngreunează coordonarea echipelor pentru o mai bună muncă în echipă. În plus, diversitatea geografică a locațiilor necesită sisteme care să facă colaborarea fără efort și fără întreruperi. 
 
O colaborare eficientă stimulează productivitatea și oferă companiilor un avantaj critic, de vârf. Mulți factori de decizie văd efectele pozitive ale platformelor de colaborare socială, motiv pentru care doresc din ce în ce mai mult să le implementeze.

Colaborarea digitală: abordarea provocărilor cu care se confruntă IMM-urile

 

În special pentru întreprinderile mici și mijlocii, asumarea pe cont propriu a creării unui mediu de colaborare digitală și a unui loc de muncă modern pentru lucrătorii lor implică provocări mari:  Există o lipsă de resurse și de buget adecvate.
 
În plus, soluțiile trebuie să fie holistice. Simpla adăugare a unui software de colaborare ca un strat suplimentar, care este doar semi-compatibil sau necompatibil cu soluțiile existente, poate duce la o încurcătură opacă și poate avea consecințe negative asupra experienței de colaborare a utilizatorilor și asupra eficienței sistemului în sine.
 
De asemenea, întreprinderile au nevoie de soluții scalabile și flexibile care să se adapteze la nevoile în schimbare ale afacerii.
 
Prin abordarea noastră holistică, Konica Minolta vă ajută să faceți ca lucrul împreună cu echipele și colegii aflați la distanță să nu presupună niciun efort - în special atunci când aceștia operează din locații diferite. Vă oferim soluții pentru o gamă largă de aplicații moderne de colaborare, care sunt implementate și ajustate în funcție de nevoile dumneavoastră.
 

Beneficiile colaborării și comunicării digitale



Managementul comunității prin intermediul unei rețele sociale pentru schimbul de informații și conectarea oamenilor din cadrul organizațiilor pentru a conecta experții la nivel intern și a împărtăși informații valoroase.


Gestionarea și partajarea documentelor permite angajaților să acceseze fișiere de oriunde, de la distanță și să lucreze simultan la un document.


Software-as-a-service (SaaS) degrevează organizațiile de sarcini precum gestionarea aplicațiilor, a licențelor, a actualizărilor și a întreținerii.


Fluxurile de discuții/mesageria instantanee, chiar dacă nu puteți fi față în față, permit angajaților să discute proiecte și să găsească soluții rapid și ușor.


Management de proiect realizat într-o singură platformă, unde pot fi create grupuri de echipă, bloguri, wikis, calendare, liste de sarcini și multe altele.


Security is ensured since cloud-based applications require two-factor-authentication or conditional access when accessed from outside

Infografic privind colaborarea

Cererea din ce în ce mai mare de flexibilitate schimbă radical rutinele noastre de lucru: angajații cer posibilitatea de a lucra de la distanță, în timp ce colaborarea între echipe, departamente și companii necesită o nouă abordare a muncii - și un sprijin dedicat instrumentelor de colaborare digitală.

Aruncați o privire la infograficul nostru
collaboration infographic thumbnail

Colaborarea devine digitală

Modul în care lucrăm într-un mediu profesional s-a schimbat fundamental în ultimii ani. Acesta a cunoscut ascensiunea unei noi vedete: colaborarea. Ponderea din timpul total de lucru pe care lucrătorii cu normă întreagă de la birou îl petrec în colaborare virtuală sau digitală s-a dublat în mai puțin de un deceniu, de la doar 7% în 2013 la 14% în 2019.

Aflați cum soluțiile noastre de colaborare și comunicare vă pot ajuta afacerea dvs.

Știm că fiecare organizație este unică, motiv pentru care fiecare angajament începe cu o conversație. Suntem gata să vă ascultăm, așa că contactați-ne astăzi.