Chat-uri, feed-uri, mesaje instantanee: păstrați legătura cu toată lumea

Încurajați implicarea și colaborarea angajaților

Contactați-ne
 

Nu lăsați comunicațiile slabe să vă afecteze afacerea

În condițiile în care se pare că stilurile de lucru hibride sunt aici pentru a rămâne, asigurarea faptului că echipele și forțele de muncă dispersate rămân conectate este o provocare pe care organizațiile trebuie să o abordeze. O serie de platforme oferă mesagerie instantanee, conversații în timp real și apeluri video față în față, dar adevărata problemă pentru multe organizații este de a face alegerile corecte și de a implementa instrumentele potrivite. În caz contrar, v-ați putea confrunta cu o serie de probleme, cum ar fi:


Oamenii nu reușesc să comunice bine între ei, ceea ce duce la neînțelegeri sau la întârzieri ale proiectelor.
 
Pierderea de informații esențiale despre proiect dacă discuțiile și mesajele nu pot fi stocate cu ușurință, ca și alte resurse ale proiectului.
 
Angajați care utilizează aplicații și instrumente care nu sunt adecvate pentru utilizarea în cadrul afacerii și care pot aduce riscuri de securitate și de altă natură
 
Dificultate în comunicarea mesajelor la nivelul întregii organizații  
 
Oportunitate limitată pentru organizație de a colecta și de a beneficia de cunoștințele partajate
 

Facilitați chat-urile, feed-urile și mesajele cu ajutorul instrumentelor potrivite

În funcție de ceea ce doriți să realizați, este posibil să aveți nevoie de mai mult de o platformă. De exemplu, difuzarea de mesaje către toți angajații necesită un instrument diferit de colaborarea în echipă. Din fericire, Microsoft 365 încorporează o gamă de aplicații de comunicare pentru a răspunde nevoilor variate din cadrul organizației dvs.


Microsoft Teams permite colaborarea în timp real cu colegii interni și partenerii externi, cu chat la locul de muncă, mesaje instantanee și conferințe online care mențin echipa conectată. Acest lucru vă ajută să mutați răspunsurile și confirmările din firele de e-mail în chat-uri rapide, acolo unde le este locul.


Membrii echipei pot trimite mesaje instantanee individual sau în grup - etichetând alți membri ai echipei pentru a le atrage atenția - de pe orice dispozitiv, în orice locație. Discuțiile și mesajele în contextul unui proiect se vor concentra de obicei pe obiectivele proiectului și pot fi stocate împreună cu alte resurse ale proiectului pentru referințe viitoare.


Microsoft Yammer, pe de altă parte, poate avea un public mult mai larg. Acționând ca o rețea socială de întreprindere, Yammer permite conectarea și implicarea între grupuri, comunități de interes sau întrega dvs. organizație - ajutându-i pe toți să se simtă implicați. Permite tuturor să fie la curent cu cele mai recente știri organizaționale, reunește oamenii pentru discuții în timp real și permite conversații spontane între colegi.


La fel ca în cazul oricărui alt serviciu de rețea socială, utilizatorii văd pe pagina lor de pornire Yammer conținutul și postările care sunt cele mai relevante pentru ei. Selecția mesajelor afișate în feed-ul de acasă este personalizată, deoarece reflectă interesele și apartenența la comunitate a fiecărui individ, precum și persoanele pe care le urmărește și cu care interacționează.


Yammer este ușor de utilizat de către oricine, deoarece se integrează cu alte aplicații Microsoft 365. Și, fiind parte din Microsoft 365, este la fel de sigur ca toate celelalte aplicații din portofoliu. În plus, puteți obține informații din chat-urile și mesajele instantanee pe care angajații le schimbă cu ajutorul Yammer, oferindu-vă posibilitatea de a colecta feedback, de a aduna cunoștințe sau de a analiza starea de spirit a companiei.
 

Beneficiile dumneavoastră dintr-o privire



Îmbunătățiți comunicarea între colegi, în cadrul echipelor și în întreaga organizație.


Îmbunătățiți implicarea, ajutându-i pe toți să rămână informați cu privire la știri și evenimente și aliniați la obiectivele organizaționale.
 


Adunați idei și feedback pentru a vă ajuta organizația să beneficieze de cunoștințele, ideile și inovația angajaților.


Păstrați securitatea comunicațiilor în cadrul echipelor și în întreaga organizație.

1. Când ar trebui să folosim Yammer în loc de Teams?

Fiind o rețea socială de întreprindere, Yammer este concepută pentru a conecta și a implica oamenii din întreaga organizație, cu mesaje vizibile pentru toată lumea. Puteți utiliza Yammer pentru a difuza mesaje către toți angajații, pentru a promova comunități de interes sau pentru a le oferi colegilor o modalitate ușoară de a discuta între ei. În schimb, Teams permite membrilor unei echipe de proiect (atât interni, cât și externi) să discute și să trimită mesaje cu alți membri ai echipei. Mesajele pe care le împărtășesc nu vor fi, în general, disponibile în afara echipei; și vor fi stocate împreună cu alte resurse ale proiectului.

2. Când este mesageria instantanee mai bună decât e-mailul?

E-mailul este excelent pentru recapitulări, actualizări și alte schimburi de informații. Dar vă poate încetini atunci când aveți nevoie de un răspuns rapid la o întrebare simplă. Așadar, atunci când aveți nevoie de o conversație rapidă sau de un răspuns rapid, mesageria instantanee (sau chat-ul) poate fi mai potrivită. Aceasta vă permite să purtați o conversație în timp real în două (sau mai multe) direcții și să continuați discuția.

3. Unde sunt stocate fișierele Yammer?

Fișierele Yammer sunt stocate în biblioteca de documente SharePoint implicită a organizației dumneavoastră. Astfel, vă asigurați că acestea respectă setările de securitate și conformitate pe care le-ați activat pentru SharePoint.

Discuțiile noastre Soluții pentru feed-uri

Aflați cum soluțiile Discussions feeds vă pot ajuta afacerea să beneficieze de serviciile de mesagerie instantanee

Știm că fiecare organizație este unică, motiv pentru care fiecare angajament începe cu o conversație. Suntem gata să vă ascultăm.

Required form 'ContactForm' does not exist.

Câmpurile cu *sunt obligatorii!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings