Semnături electronice: semnați digital documentele digitale

Acum nu mai trebuie să imprimați un document pentru a-l semna

Contactați-ne
 

Introduceți semnăturile în procesul dumneavoastră digital

Semnarea documentelor, cum ar fi contractele și autorizațiile, reprezintă o parte esențială a activității de zi cu zi. Dar dacă afacerea dvs. creează, partajează și stochează deja documente în format digital, nu are sens dacă trebuie să le imprimați pentru a le semna, apoi să le convertiți din nou în format digital.

Dacă persoanele care trebuie să semneze un document tipărit se află în locații diferite, documentul trebuie să fie transferat între ele în ordinea corectă. Pot exista riscuri de securitate asociate cu transportul sau expedierea documentelor fizice care conțin informații sensibile; iar procesele de afaceri pot fi întârziate în timp ce documentul își face traseul.


 

Semnături digitale pentru documente digitale

Pentru a elimina hârtia din procesele de afaceri, profitați de soluțiile de semnătură digitală și de semnătură electronică, care ajută la accelerarea proceselor de afaceri, menținând în același timp documentele în siguranță prin limitarea accesului la persoanele autorizate.

Cu ajutorul unei soluții de semnătură electronică, persoanele fizice își creează pur și simplu semnăturile cu ajutorul degetului sau al mouse-ului, sau încarcă o imagine a semnăturii lor.

Atunci când un document este gata să fie semnat, începeți procesul de semnare, indicând ordinea de semnare. Toți cei care trebuie să semneze - inclusiv terții - primesc o notificare că documentul este pe drum. În calitate de proprietar al documentului, sunteți notificat pe măsură ce fiecare persoană semnează și odată ce procesul de semnare electronică este finalizat, astfel încât să puteți trece la etapa următoare.

 

Beneficiile dumneavoastră



Proces complet digital
 

Serviciul sprijină transformarea digitală și procesele electronice prin eliminarea necesității de a imprima documentele pentru semnare și prin eliminarea necesității de a le rescanaliza după ce au fost semnate.



Semnați de oriunde


Semnatarii pot semna oriunde s-ar afla, oricând le convine, folosind orice dispozitiv conectat.



Fluxuri de procese mai rapide și mai fluide


Eliminând potențialele întârzieri asociate semnăturilor fizice, accelerați autorizațiile și aprobările și mențineți procesele în desfășurare fără probleme.
 


Risc de securitate redus


Deoarece documentele nu mai sunt trimise sau transportate pe suport de hârtie, informațiile pe care le conțin sunt mai puțin expuse riscului de rătăcire.


Economii de timp și de costuri

Semnăturile electronice vă permit să economisiți timpul și costurile asociate cu tipărirea documentelor, transportul sau expedierea acestora către semnatari și rescanarea lor pentru stocarea electronică.

Povestea de succes Sutherland

Implementarea M-Files permite companiei Sutherland să realizeze o mai bună urmărire a tuturor documentelor legate de cei peste 2.300 de angajați ai Sutherland din Bulgaria și permite căutări ușoare și fiabile în arhiva de documente. Împreună cu integrarea cu succes a semnăturii electronice a Evrotrust, soluția oferită de Konica Minolta și M-Files permite actualizarea, stocarea și căutarea documentelor fără întreruperi - rapid, ușor și sigur.

Cum semnez un document în format electronic?

Puteți semna un document electronic cu un singur click de la PC sau folosind o aplicație mobilă pe tabletă sau smartphone. În funcție de software-ul de semnătură electronică pe care îl utilizați, este posibil să puteți semna mai multe documente printr-o singură acțiune. Puteți face acest lucru cu Digital Signature Book de la Konica Minolta, de exemplu.

Cum sunt autentificate semnăturile electronice?

Autentificarea prin semnătură electronică utilizează, în general, protocolul PKI. De asemenea, semnăturile electronice sunt, de obicei, ștampilate în timp, astfel încât, dacă un document este modificat după ce a fost semnat, semnătura electronică este invalidată.

Când sunt valabile semnăturile electronice?

Semnăturile electronice sunt valabile din punct de vedere juridic și au aceleași efecte juridice ca și echivalentele lor scrise, atât timp cât sunt îndeplinite anumite cerințe. Acestea includ:

  • Asigurarea faptului că toate părțile sunt de acord cu utilizarea semnăturilor electronice
  • Înregistrarea procesului prin care a fost creată semnătura în software-ul utilizat pentru a o crea
  • Păstrarea înregistrărilor semnăturilor electronice și punerea lor la dispoziție pentru o reproducere exactă.

Cum rezistă semnăturile electronice în instanță?

Pentru semnături electronice care să reziste în instanță, căutați o soluție precum Digital Signature Book de la Konica Minolta, care respectă eIDAS, regulamentul UE privind identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice pe piața unică europeană.

Soluțiile noastre de semnătură electronică