Remote Monitoring & Management

Concentrați-vă pe sarcinile care contează și lăsați-ne pe noi să ne ocupăm de IT-ul dumneavoastră

Contactați-ne
 

Eliminați grijile legate de monitorizare și gestionare.


Companiile - în special întreprinderile mici și mijlocii - se luptă adesea să își gestioneze întregul mediu IT, deoarece acesta le ocupă prea multe resurse. Dacă se face în mod corespunzător, poate fi, de asemenea, costisitor. Respectarea cerințelor de reglementare și de securitate necesită cunoștințe tehnice de specialitate și un departament dedicat. Pe măsură ce afacerea dumneavoastră se dezvoltă, gestionarea tuturor serverelor, bazelor de date, tehnologiilor de rețea și stațiilor de lucru poate deveni un obstacol, mai ales dacă se ia în considerare complexitatea unui mediu corporativ.

În mod normal, monitorizarea și gestionarea de la distanță nu reprezintă singura problemă; aceasta constă în timpul, competențele și cunoștințele necesare pentru a gestiona eficient mediul corporativ.

De ce este importantă monitorizarea și gestionarea?

Afacerea dumneavoastră depinde de serverele, stațiile de lucru, rețeaua și dispozitivele sale care funcționează perfect în orice moment. Dacă oricare dintre aceste sisteme cedează, potențialele riscuri financiare pot fi grave - și asta înainte de a lua în considerare pierderea de date. Supravegherea permanentă a mediului dvs. și alocarea strategică a activelor tehnologice necesită timp (timp pe care probabil nu îl aveți). Dar Konica Minolta are.

Cum vă poate ajuta Konica Minolta să vă eliberați timp prețios pentru sarcinile de bază ale afacerii dumneavoastră?

V-ați gândit să externalizați monitorizarea și gestionarea serverelor și a infrastructurii de rețea către un furnizor extern?

Experții noștri de aici, de la Konica Minolta, pot avea grijă de aspectele cheie ale infrastructurii dvs. de afaceri și pot îmbunătăți semnificativ performanța companiei dvs. Echipele noastre de profesioniști IT experimentați și calificați implementează un "agent de monitorizare de la distanță", permițând identificarea proactivă a oricăror probleme potențiale și, ulterior, rezolvarea lor.

Vă putem ajuta să economisiți timp și să vă concentrați asupra activității dvs. principale, în timp ce noi ne ocupăm de sistemele dvs. de afaceri esențiale.


 

Beneficiile dumneavoastră

Serviciile noastre de monitorizare și gestionare de la distanță (RMM) oferă monitorizare și gestionare centralizată a întregului sistem, inclusiv a hardware-ului serverului, a spațiului de stocare, a aplicațiilor furnizate de Konica Minolta, a sistemelor de operare și a infrastructurii de rețea asociate. Serviciul este conceput pentru a vă asigura că orice infrastructură pe care o implementați rămâne adecvată și pe deplin capabilă să susțină cerințele operaționale ale afacerii dumneavoastră. Nu mai trebuie să vă stresați cu privire la efectuarea de actualizări pentru întregul mediu de lucru, toate acestea fiind gestionate de Konica Minolta. De exemplu, toate componentele incluse în Workplace Hub sunt monitorizate în mod constant - un singur punct de asistență pentru afacerea dumneavoastră. 


Prin identificarea proactivă a potențialelor probleme și probleme înainte ca acestea să apară, Konica Minolta contribuie la creșterea fiabilității activității dvs. operaționale. Sarcinile complexe, critice sau consumatoare de timp devin de domeniul trecutului, astfel încât vă puteți concentra pe deplin pe creșterea afacerii dumneavoastră. Obțineți o productivitate optimă și minimizați timpii de întrerupere a sistemului - cu Konica Minolta RMM. 

 

Obțineți o fiabilitate mai mare, o disponibilitate mai mare - și costuri mai mici

Serviciul de gestionare la distanță (RMS) este conceput pentru a vă ajuta să răspundeți nevoii tot mai mari de a gestiona infrastructura IT necesară pentru a vă desfășura activitatea în mod eficient. 

La fel ca în cazul Serviciului de monitorizare la distanță, agentul de monitorizare la distanță care sprijină furnizarea RMS va colecta doar datele necesare, cum ar fi informații referitoare la sistemele și performanțele dumneavoastră. 

Menținem măsuri stricte de protecție administrativă, fizică și tehnică pentru a proteja securitatea și confidențialitatea, iar centrele noastre de date au obținut cel mai înalt nivel de certificare de securitate acceptat în cadrul Sarbanes-Oxley - auditat independent conform SAS70 tip II. 

Informațiile colectate în acest mod sunt accesate prin intermediul unui tablou de bord, astfel încât să ne putem îndeplini obligațiile de serviciu și să ne îndeplinim angajamentele de asistență tehnică.
 

Beneficiile dumneavoastră dintr-o privire


 
Servicii de back-up și antivirus

 
Monitorizarea în timp real a serverelor și aplicațiilor

 
Proces de audit de la un capăt la altul pentru problemele identificate și orice intervenție Konica Minolta

 
Servicii de management

 
Rezolvarea opțională a problemelor de la echipa de asistență IT Konica Minolta

 
Servicii de monitorizare periodică a serverului și a aplicațiilor specifice

 
Performanță previzibilă a serviciilor și vizibilitate periodică a performanței

 
Monitorizarea proactivă a infrastructurii ajută la identificarea și rezolvarea problemelor potențiale înainte ca acestea să devină probleme

 
Servicii de "verificare a stării de sănătate" a serverului

 
Suportul pentru resursele interne vă permite să economisiți timp și să vă concentrați asupra activității dumneavoastră de bază

Monitorizarea flotei vă epuizează?

Monitorizarea și gestionarea flotei dumneavoastră de dispozitive multifuncționale (MFD) și imprimante necesită timp, competențe și cunoștințe; și poate fi și costisitoare. Pentru a îndeplini cerințele de reglementare și de securitate asociate, aveți nevoie de expertiză tehnică de specialitate și de resurse dedicate. Și, pe măsură ce afacerea dumneavoastră crește și devine mai complexă, gestionarea unei flote de dispozitive în expansiune se poate dovedi și mai dificilă și mai consumatoare de timp.

Descarcă

Aflați cum soluțiile noastre de monitorizare și gestionare la distanță vă pot ajuta afacerea dvs.

Știm că fiecare organizație este unică, motiv pentru care fiecare angajament începe cu o conversație. Suntem gata să vă ascultăm, așa că nu ezitați să ne contactați.