Servicii și asistență la distanță

Rezolvarea rapidă și sigură a problemelor

Contactați-ne
 

Konica Minolta Workplace Care vă menține afacerea productivă în orice moment


Atunci când cineva se duce să tipărească sau să scaneze un document, nu dorește să se confrunte cu un dispozitiv pe care nu îl poate utiliza. Indiferent dacă s-a terminat tonerul sau a apărut o defecțiune, rezultatul este același: timp de nefuncționare a dispozitivului care duce la pierderea productivității și la frustrarea utilizatorului.


Ne putem folosi serviciile și capacitățile noastre de asistență la distanță pentru a ghida un utilizator sau un membru al echipei dumneavoastră IT prin procesul de rezolvare la fața locului. Iar dacă se dovedește că este necesară o vizită a unui inginer de teren la sediul clientului nostru, putem aduna în prealabil informații despre problemă pentru ca vizita să fie cât mai eficientă și să vă repunem în funcțiune cât mai repede posibil.

 

Beneficiile serviciilor și asistenței de la distanță



Timp de funcționare și productivitate maximizate

Colectăm date care ne permit să analizăm și să rezolvăm problemele dispozitivelor rapid (adesea în câteva minute) - astfel încât nu trebuie să așteptați ca un inginer să vină la fața locului. Creșterea timpului de funcționare a dispozitivelor îi ajută pe angajații dvs. să facă mai mult și reduce frustrarea utilizatorilor.


O vizită la fața locului mai eficientă

Unele probleme pot necesita totuși o vizită la fața locului a unuia dintre inginerii noștri - de exemplu, în cazul în care o piesă trebuie înlocuită. Konica Minolta Workplace Care ajută ca aceste vizite să fie cât mai eficiente și mai eficace posibil, furnizând în prealabil inginerilor noștri date complete și precise despre problemă.


Volum redus de muncă pentru echipa IT

Vă eliberăm echipa IT de activitățile de rutină legate de MFP, cum ar fi gestionarea configurației, comandarea consumabilelor și aplicarea actualizărilor de securitate. Astfel, aceștia se pot concentra pe dezvoltarea și inovarea la locul de muncă, mai degrabă decât pe sarcinile zilnice consumatoare de timp.


Dispozitive care sunt întotdeauna actualizate

Prin intermediul serviciilor de la distanță și al software-ului de asistență, vă putem actualiza multifuncționalele cu cele mai recente caracteristici de firmware și de securitate. Astfel, puteți fi siguri că dispozitivele dvs. sunt întotdeauna optimizate din punct de vedere al funcționalității și securității.


Durabilitate sporită

Oferindu-vă asistență de la distanță, putem reduce în mod semnificativ numărul de vizite de service la fața locului - reducând astfel deplasările și emisiile de CO2. Acest lucru ajută la obținerea unui mediu mai sănătos și mai durabil și contribuie la obiectivele de sustenabilitate.

Asistență în timp real cu acces în timp real

Având la îndemână o mulțime de instrumente și software, dispunem de capacitățile necesare pentru a rezolva o gamă largă de probleme tehnice în timp real, cu acces de la distanță în timp real:

  • Implementarea la distanță
  • Întreținere
  • Monitorizare și verificare a stării de sănătate
  • Gestionarea securității
  • Backup și restaurare de la distanță
  • Raportare și notificări
  • Administrare
  • Asistență și îndrumare
  • Acces de la distanță la resursele educaționale

1. Cum asigurați o conexiune sigură la sistemul meu?

Instrumentele noastre permit accesul securizat de la distanță la sistemul dvs., astfel încât puteți fi siguri că toate datele dvs. și toate comunicațiile dintre noi rămân în siguranță. Criptarea end-to-end protejează toate datele procesate în cadrul portofoliului nostru de servicii și asistență la distanță, în timp ce toate datele sunt procesate în conformitate cu cerințele GDPR. În plus, Konica Minolta Business Solutions Europe a obținut certificarea ISO 27001 pentru sistemul său de management al securității informațiilor (ISMS). Acest standard verifică faptul că îndeplinim cel mai înalt nivel de securitate a informațiilor în cadrul organizației noastre.

2. Sunt protejate datele mele?

Facem o copie de rezervă a datelor critice ale MFP, astfel încât acestea să poată fi restaurate rapid în cazul unei probleme sau al unei întreruperi, de exemplu, prin backup-ul configurației sistemului, restaurarea periodică a configurației sistemului și backup-ul datelor.

3. Folosiți asistență vizuală la distanță?

Da. Atunci când trebuie să vedem ce vedeți din exterior, folosim AIRe Link - soluția noastră de asistență la distanță bazată pe browser. Vă trimitem o invitație prin e-mail sau SMS pentru a vă alătura unei sesiuni AIRe Link pe smartphone-ul sau tableta dumneavoastră. Pur și simplu faceți clic pe link pentru a ne permite să folosim camera dispozitivului dvs. inteligent pentru a configura un spațiu de lucru virtual și a vedea ce vedeți. Apoi vă putem ghida în rezolvarea problemei, ajutându-vă să vă repuneți în funcțiune multifuncționalul cât mai repede posibil și evitând necesitatea de a trimite un inginer.

Sprijinul pe care vi-l doriți, încrederea pe care o așteptați: Abordarea noastră premiată

Konica Minolta a primit premiul BLI PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020-2021 în Europa de Vest, acordat de Keypoint Intelligence - este pentru a doua oară după 2018 când primim acest premiu. Acesta recunoaște instrumentele, programele și instruirea noastră inovatoare care le permit clienților noștri să își întrețină produsele și serviciile în mod eficient și la un standard ridicat, folosind tehnici precum instruirea online și asistența prin intermediul instrumentelor de la distanță.

Mai mult, Keypoint Intelligence a recunoscut instrumentul de asistență vizuală de la distanță AIRe Link de la Konica Minolta ca fiind un "instrument de asistență la distanță remarcabil" în cadrul premiilor BLI Pick și Outstanding Innovation Awards, 2022.

 

Puteți chiar să obțineți AIRe Link pentru a vă îmbunătăți propria asistență pentru clienți.

Aflați mai multe sau încercați AIRe Link

Remote by default: Rezolvarea problemelor rapid și în siguranță

Atunci când cineva se duce să tipărească sau să scaneze un document, nu dorește să fie să se confrunte cu un dispozitiv pe care nu îl poate utiliza. Fie că s-a terminat tonerul, fie că s-a produs o defecțiune a apărut, rezultatul este același: indisponibilitatea dispozitivului care duce la pierderi de productivitate și frustrare pentru utilizatori.

Descărcați broșura

Bruker: Îmbunătățirea experienței clienților și a eficienței serviciilor

Bruker Corporation este o companie globală care furnizează instrumente științifice de înaltă performanță și soluții analitice și de diagnosticare de mare valoare pentru cercetarea moleculară și a materialelor, precum și pentru analize industriale și aplicate.

Citiți povestea noastră de succes

Soluțiile noastre de asistență la distanță

Aflați cum soluțiile noastre de asistență la distanță vă pot ajuta afacerea dvs.

Știm că fiecare organizație este unică, motiv pentru care fiecare angajament începe cu o conversație. Suntem gata să vă ascultăm.

Required form 'ContactForm' does not exist.

Câmpurile cu *sunt obligatorii!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings