YSoft SafeQ

Management complet al printării și scanării

Gestionați imprimarea, scanarea, utilizatorii și costurile


Keeping a handle on everything to do with printing and scanning can be a headache for any organisation.


Doriți ca imprimarea să fie ușoară, astfel încât să nu fie afectată productivitatea nimănui. Doriți să controlați cheltuielile de imprimare și să evitați risipa. Și doriți să reduceți riscul ca informațiile confidențiale să ajungă în mâini greșite. Și dacă, la fel ca multe organizații din ziua de azi, vă aflați într-o călătorie de transformare digitală, doriți ca scanarea să fie la fel de simplă ca și imprimarea, cu o direcționare ușoară și automată a scanărilor către destinațiile corecte pentru o gestionare eficientă a documentelor și un acces ușor la documentele electronice pentru cei care au nevoie de ele.

Puteți face toate acestea cu YSoft SafeQ de la Konica Minolta, o soluție completă de gestionare a imprimării și scanării. Aceasta se integrează cu imprimantele noastre multifuncționale bizhub (MFP) și cu alte dispozitive, inclusiv cu prese de producție, pentru a vă ajuta:

  • Să faceți imprimarea și capturarea documentelor mai flexibilă, mai eficientă și mai sigură
  • Să înțelegeți și să gestionați costurile operațiunilor de imprimare și capturare a documentelor
  • Îmbunătățiți securitatea informațiilor
  • Centralizați managementul utilizatorilor


YSoft SafeQ workflow

Beneficiile clienților

YSoft SafeQ permite organizațiilor să preia cu ușurință controlul operațiunilor de imprimare și scanare. Cu gestionarea centralizată a utilizatorilor, puteți gestiona drepturile de acces (la imprimarea color sau la anumite dispozitive, de exemplu) și puteți impune autentificarea pentru a elibera lucrările de imprimare.

Pe lângă faptul că îmbunătățește securitatea informațiilor și reduce risipa, autentificarea utilizatorilor adaugă flexibilitate și stimulează productivitatea, deoarece utilizatorii pot imprima pe orice dispozitiv din rețeaua dumneavoastră. Puteți chiar să le permiteți să tipărească de pe dispozitivele lor mobile.

Fluxurile de lucru care automatizează gestionarea scanării elimină complexitatea din captura de documente și transformă procesele digitale în motoare de eficiență pe care organizația dvs. le așteaptă. Pe lângă fluxurile de lucru încorporate (cum ar fi scanare-pe-la-casă și scanare-pe-la-mail), puteți adăuga scripturi personalizate pentru a direcționa scanările către alte locații, cum ar fi un sistem de gestionare a documentelor (DMS) local sau o soluție de stocare a documentelor în cloud. Fluxurile de lucru avansate oferă funcționalități suplimentare, cum ar fi recunoașterea optică a caracterelor (OCR), curățarea imaginii, eliminarea paginilor goale, crearea de PDF-uri cu posibilitate de căutare și scanarea în fișiere editabile Microsoft Word sau Excel pentru procesare ulterioară.

YSoft SafeQ

YSoft SafeQ

YSoft SafeQ corelează totul cu profilul utilizatorului, astfel încât aveți la dispoziție toate rapoartele de care aveți nevoie pentru a urmări operațiunile de imprimare și scanare, pentru a atribui și deconta costurile și pentru a gestiona bugetele și cotele.

  • Gestionarea simplificată a producției tipărite și scanate
  • Acces eficient al utilizatorilor controlat de administrator
  • Imprimare în mai multe locații și roaming de imprimare
  • Control asupra politicilor, regulilor și fluxurilor de lucru pentru imprimarea și capturarea documentelor
  • O mai bună securitate a informațiilor
  • Monitorizarea eficientă a costurilor și gestionarea eficientă a rambursărilor
  • Mai puține deșeuri legate de imprimare
  • Sprijin pentru transformarea digitală, automatizare și procesarea și gestionarea documentelor electronice

Descărcați broșura produsului pentru a avea toate informațiile la îndemână.

Broșura YSoft SafeQ
YSoft_SafeQ_Managed_Workflows_document-capture-thumbnail
arquia banca success story header image

Arquia Banca reduce costurile de printare

Arquia Banca oferă servicii bancare de retail și de investiții companiilor, profesioniștilor și lucrătorilor independenți din întreaga Spanie. Pentru a-și reduce costurile legate de imprimare, Arquia Banca a investit în YSoft SafeQ 6.

"Trebuia să facem un salt înainte în serviciile noastre prin adoptarea unei tehnologii care să economisească costurile și să optimizeze tipărirea... Cel mai important lucru este să măsurăm pentru a putea apoi să evaluăm și să acționăm. Konica Minolta ne oferă un sistem care ne permite să înțelegem ce se tipărește și care oferă un control personal al imprimării." - Jaume Esteve, director de IT, Arquia Banca.

Concernul Galnaftogaz simplifică imprimarea, scanarea și securitatea documentelor

Concernul ucrainean Galnaftogaz operează o rețea de 400 de stații de alimentare și servicii conexe, inclusiv cafenele, puncte de vânzare cu amănuntul, precum și servicii de depozitare și transport de petrol. În cele 29 de birouri ale sale se utilizează multifuncționale bizhub și YSoft SafeQ. Angajații se autentifică la dispozitiv pentru a-și elibera imprimarea, ceea ce le permite să tipărească pe orice dispozitiv, păstrând în același timp securitatea documentelor.

"Angajații noștri pot imprima, copia, scana și recunoaște documentele de oriunde, fără a fi nevoie de întrebări sau acțiuni inutile." - Mykola Horak, șeful serviciului de asistență tehnică, Concern Galnaftogaz
 

Galnaftogaz success story header image