Informaţii din partea Konica Minolta
Măsuri pentru a controla impactul coronavirusului asupra disponibilităţii produselor şi serviciilor
Konica Minolta monitorizează îndeaproape situația coronavirusului (COVID-19) - în evoluție rapidă - și actualizează în consecință planurile de continuitate a afacerilor. Aceste planuri conturează modalități specifice ale Konica Minolta, care va adapta operațiunile pentru a reflecta mediile în schimbare din toate zonele în care activează. Echipa noastră se angajează să presteze în continuare servicii pentru clienții și partenerii noștri și să protejeze sănătatea și siguranța angajaților, clienților și vizitatorilor noștri.
 
Am colectat informații relevante aici și vom menține actualizat acest site pe măsură ce situația evoluează.

 

+++ Declarație oficială +++


București, Romania, 16 martie 2020

Stimate client,
 
în calitate de partener de afaceri de încredere, am dori să vă informăm despre efectele coronavirusului asupra capacităților noastre de producție și de servicii.

Operațiunile în locațiile noastre de producție și în depozitele din China se reiau treptat, până la un nivel de producție stabilizat, urmând să țină pasul cu întârzierea creată datorită închiderii acestor fabrici și a altor efecte legate de coronavirus (de exemplu, întârzieri prin intermediul furnizorilor). Alte operațiuni ale grupului Konica Minolta, în afară de cele din China, permit depozitelor noastre din Europa să răspundă anumitor cerințe ale clienților  în viitorul apropiat. Cu toate acestea, nu putem exclude faptul că vom întâmpina întârzieri și deficiențe (în funcție de produs și / sau serviciu), chiar dacă lucrăm cu presiune ridicată pentru a menține impactul asupra operațiunilor afacerilor dvs. la un nivel cât mai mic. Activitățile operaționale și termenele furnizate pot varia și pot provoca perturbări în săptămânile următoare, datorita lipsurilor din capacitățile de aprovizionare și logistică, a restricțiilor viitoare de marfă și de muncă afectate de dinamica dezvoltării Coronavirus.

Pentru aceasta, analizăm permanent politica noastră de aprovizionare și alocare și încercăm să folosim cât mai eficient stocul existent în întreaga organizație Konica Minolta. Pentru a înțelege mai bine situația specifică a comenzii dvs., vă rugăm să contactați managerul local de cont Konica Minolta – care va putea să vă răspundă la întrebări punctuale.

Disponibilitatea serviciilor noastre depinde în mare măsură de forța proprie a personalului tehnic cu activitate de teren al Konica Minolta. În prezent avem peste 50 de ingineri care lucrează pe intreg teritoriul national. Acești ingineri asigură întreținerea echipamentelor și executarea serviciilor. Deoarece forța de muncă călătorește de la client la client, modelul nostru de servicii prezintă în prezent un potențial risc atât pentru clienții noștri, cât și pentru angajații noștri. Prin urmare, vom implementa modificări ale modelului actual de servicii, aplicând cât mai mult posibil servicii de la distanță.
Deoarece multe dintre echipamentele Konica Minolta sunt proiectate ca dispozitive IOT (Internet of Things), platforme sau aplicații care permit conectivitatea la distanță, vom face tot ce este posibil pentru a utiliza aceste servicii şi în cazul echipamentelor dvs., astfel încât să putem rezolva cât mai multe dintre incidentele survenite, fără intervenţie la fața locului.
 
Încurajăm toți angajații (și îi ţinem la curent, în mod regulat) să îşi monitorizeze cu atenție sănatatea proprie şi pe cea a celora din mediul social apropiat, și să ia măsuri de precauție pentru a reduce la minimum riscurile de infecție, de ex. creșterea măsurilor de igienă, anularea participării la evenimente cu număr mare de participanţi, renunţarea la şedinţe comune şi utilizarea de întâlniri virtuale, încurajarea - acolo unde este posibil - a lucrului de de acasă. Călătoria în sau din regiuni cu riscuri a fost interzisă. În caz de infecție a unui angajat, lucrăm conform legislației privind protecția împotriva infecțiilor și am impus măsuri pentru a reduce cât mai mult posibil riscul de a infecta pe alții (carantină).
În această situaţie,  - la fel ca în cazul altor boli sau în timpul concediilor - pentru a reduce impactul afacerii dvs., putem recurge la alți angajați instruiți.
 
Am creat un grup de lucru Coronavirus care monitorizează îndeaproape situația și evoluțiile actuale din China, Europa și alte părți și care planifică măsuri pentru a asigura disponibilitatea sistemelor și serviciilor în viitor. În plus, pentru a asigura un lanț de aprovizionare fără probleme , Konica Minolta a pus la punct un plan global de continuitate a afacerilor care implică proiecţii  privind activitatea din unitaţile de producţie, evaluarea de furnizori alternativi, etc.

În cazul în care se schimbă ceva în aceste circumstanțe, vă vom informa în scurt timp. Pentru întrebări punctuale, referitoare la situația dvs., vă rugăm să contactați managerul local de cont Konica Minolta.