2 noi premii pentru soluțiile de management al documentelor tipărite și procesare automată

București | 8. feb. 2021

Konica Minolta premiată pentru soluțiile de management al documentelor tipărite și procesare automată

Konica Minolta a primit două noi premii BLI pentru soluțiile de management al documentelor tipărite și procesare automată - Dispatcher Paragon și Document Navigator 5 – din partea Keypoint Intelligence, principalul evaluator independent mondial de hardware, software și servicii pentru imagistica documentelor.


Dispatcher Paragon, soluția pentru managementul documentelor tipărite, a fost premiată cu distincția Buyers Lab (BLI) 2021 Pick Award, datorită capacității de optimizare a costurilor de printare, în timp ce Document Navigator 5 a primit premiul BLI 2021 Pick Award, pentru capabilitățile de captură și procesare automată a documentelor.
 
Reducerea costurilor de printare
Menținerea predictibilității costurilor este una dintre cele mai mari provocări ale organizațiilor. Cu toate acestea, cele mai multe companii nu dețin o evidență clară a costurilor generate de activitățile de printare sau de volumul documentelor tipărite în cadrul organizației.
Soluția Dispatcher Paragon asigură managementul centralizat al activităților de printare, copiere, scanare și fax, precum și alocarea  drepturilor de acces diferențiate pentru fiecare utilizator, departament sau centru de cost. Astfel, companiile vor avea o evidență clară, la zi, a întregului volum de documente tipărite pentru fiecare utilizator sau departament și, implicit, a costurilor generate de acestea. 
„Prin intermediul soluției, se pot seta diferite reguli de printare pentru reducerea costurilor, precum printarea duplex sau alb-negru, și acorda drepturi de acces diferențiate pentru fiecare utilizator sau departament. Se pot aloca bugete fixe de printare în funcție de utilizator, departament, centru de cost, dispozitiv sau proiect, în scopul menținerii evidenței costurilor” apreciază Lee Davis, Director Asociat Software / Scanere Keypoint Intelligence.

Automatizarea fluxurilor de lucru cu documentele
Posibilitatea ca datele să fie accesate rapid și cu ușurință este esențială pentru orice organizație. Pe de altă parte, cei mai mulți angajați consuma zilnic timp cu sarcini de lucru repetitive. Documentele trebuie scanate, procesate și distribuite către unul sau mai mulți destinatari ori departamente, încărcate în CRM sau stocate. Toate aceste sarcini administrative sunt consumatoare de timp și implică multă intervenție manuală pentru fiecare document în parte.
Cu Document Navigator, fluxurile de lucru cu documentele sunt complet automatizate. Documentele fizice sunt scanate și trimise pe fluxuri de lucru automate, de la captură la procesarea automată, distribuire și stocare electronică.
„Soluția oferă companiilor posibilitatea de a-și automatiza fluxurile de lucru și crește productivitatea muncii, printr-un proces simplu și vizual, folosind funcționalitatea de drag&drop, conectori predefiniți către alte aplicații software și instrumente de procesare automată a documentelor”, afirmă Andrew Unsworth, Consulting Editor Keypoint Intelligence.

„Suntem onorați să primim aceste două noi distincții ce reconfirmă statutul Konica Minolta de lider în domeniul printării și managementului documentelor”, afirmă Florian Loske, Manager Office Product Management, Konica Minolta Business Solutions Europa.
 


Despre Konica Minolta Business Solutions România

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.
 

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 29 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2020 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.
 

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, faxuri, imprimante, sisteme de producție digitală și tipar industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată MOBOTIX.
 

 

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.

Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.


 

Pentru informații detaliate despre Konica Minolta:

Viorica Mocanu, Marketing Manager

Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro