Îmbunătățiți modul de lucru din compania dumneavoastră. Transformați și automatizați activitățile zilnice cu ajutorul aplicației software OCR
Eficientizați modul de lucru din compania dumneavoastră. Eliberați din timpul pe care îl alocați pentru diferite activități zilnice pentru a vă putea concentra pe sarcini mai importante. Fiți proactivi în relația cu clienții. Optimizați rezultatele. Dincolo de obiectivele dumneavoastră de business, digitalizarea și automatizarea fluxurilor de lucru cu documente, prin intermediul tehnologiei de scanare inteligentă și software OCR, facilitează munca de zi cu zi a tuturor angajaților.
Transformați și optimizați modul de lucru
- Citite și regăsite cu ușurință, iar datele conținute pot fi accesate și utilizate în sistemele de gestiune ale organizației
- Denumite și stocate automat în folderul corespunzător din cloud sau în altă soluție
- Direcționate automat către persoana responsabilă, departamentul, sistemul de gestiune sau fluxul de lucru corespunzător (facturi, avize de însoțire a mărfii sau cereri de ofertă)
- Integrate în sistemele de Enterprise Content Management (ECM), Enterprise Resource Planning (ERP) sau în alte sisteme existente, în vederea îmbunătățirii proceselor
Vista Bank
efficient document management Vista Bank | KONICA MINOLTA
- Recunoaște numărul comenzii, furnizorul și numărul facturii
- Redenumește documentul scanat, în funcție de aceste caracteristici
- Arhivează documentul în folderul corespunzător furnizorului
Tupperware Austria