Konica Minolta subliniază strategia de brand dual și, totodată, consolidează poziționarea pe piață a DEVELOP, prin relansarea identității vizuale a acestuia din urmă. Deținut de Konica Minolta încă din 2012, DEVELOP este un brand cunoscut pe piața de soluții B2B pentru servicii de printare și fluxuri de lucru cu documente. DEVELOP parcurge primul proces de rebranding de la achiziționarea sa de către Konica Minolta.

În portofoliul DEVELOP se numără multifuncționale pentru segmentul de office, sisteme de tipar digital profesional, precum și soluții software și aplicații mobile de imprimare. DEVELOP se adresează în special organizațiilor mici și mijlocii, cu afaceri pe plan local și regional.

Scopul brandului DEVELOP a fost întotdeauna de a atrage atenția producătorilor mai mari de sisteme de printare de pe piață. Acolo unde alții lansează oferte scalabile și personalizate, DEVELOP are capacitatea de a oferi rapiditate și servicii de susținere a afacerilor clienților. Un principal factor de diferențiere este faptul că DEVELOP oferă soluții la cheie – produse și servicii care sunt „gata de utilizare” cu efort minim și fără a fi necesară o experiență IT aprofundată. Prin eliminarea complexității soluțiilor de printare și produsele accesibile oferite, se reflectă în mare măsură noua identitate a mărcii și noul slogan de brand al DEVELOP - “powering smarter business”.

Ole Maaz, Head of Branding, Marketing & Corporate Communications la Konica Minolta Business Solutions Europa: „Dorința de a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri se află în centrul noii noastre identități vizuale, care demonstrează în mod clar faptul că DEVELOP este alegerea potrivită pentru proprietarii de afaceri inteligente. Conform viziunii Konica Minolta, de a deveni un partener de încredere al companiilor care doresc să-și reevalueze posibilitățile de dezvoltare și să-și atingă potențialul digital, oferim clienților noștri o alternativă revigorantă, care simplifică atât complexitatea soluțiilor de printare, cât și fluxul de lucru cu documentele.”
„Big tick” – este elementul central al noii identități vizuale a DEVELOP. Acesta subliniază promisiunea mărcii de a promova afacerile inteligente și simbolizează bifa pentru calitate, fiabilitate și ușurință în utilizare.

Maaz a mai adăugat: „Credem că fiecare client, indiferent de dimensiunea afacerii pe care o reprezintă, apreciază profesionalismul direct și merită tratament VIP. Prin intermediul rețelei noastre extinse de parteneri, facem o mare diferență pe piață, oferind servicii de încredere și asistență cu expertiză locală. We power smarter business!
Share:

Contact

Viorica Mocanu

Marketing Manager / Marketing