Konica Minolta România lansează Fleetman, o nouă soluție pentru managementul flotei auto

București | 8 august 2024

Konica Minolta Business Solutions România, lider pe piața sistemelor de printare, integrator de soluții de management al documentelor și furnizor de sisteme de supraveghere și soluții de analiză video, lansează Fleetman, o aplicație software pentru managementul flotei auto.


Fleetman se adresează companiilor din orice domeniu de activitate și de orice dimensiune și presupune digitalizarea activităţilor ce ţin de managementul flotei auto. Aplicaţia este utilă atât companiilor specializate în transporturi, cât şi celor care deţin parcuri auto, utilizate de angajaţi pentru desfăşurarea activităţilor uzuale.
 
Cu ajutorul Fleetman, managerii de flote pot gestiona documentele și informațiile aferente autovehiculelor, folosind o singură aplicaţie centralizată, ușor de accesat și utilizat, chiar și de pe mobil. Astfel, utilizatorii pot beneficia atât de o evidență clară a întregului parc auto, cât și de o imagine 360° a fiecărui vehicul, toate datele despre vehicule, accesorii, activități sau conducători auto fiind stocate într-un singur loc.
 
„Dezvoltată de Konica Minolta, aplicaţia Fleetman este utilizată de diverse companii europene de curierat sau din domeniul transporturilor speciale, dar şi de către companiile de producţie sau servicii pentru managementul propriilor flote. Majoritatea companiilor mici şi medii din România au o persoană care pe lângă responsabilităţile sale de bază se ocupă şi de managementul parcului auto; de obicei, această persoană ţine evidenţa autovehiculelor, a datelor de expirare ITP, revizii, RCA, CASCO, roviniete în tabele de tip Excel, tabele care de la un punct încolo devin extrem de greu de gestionat. Aici Fleetman poate fi de un real ajutor, optimizând în mod evident timpul necesar acestor activităţi şi costurile generale cu managementul flotei. Fleetman se implementează la nivel de câteva zile, iar costurile de licenţiere şi implementare sunt foarte atractive”, declară Andreea Mocanu, Digital Business Services Manager Konica Minolta România.
 
Aplicația permite accesul la toate informațiile despre vehicule, anvelope sau alte accesorii, diverse activități periodice legate de mentenanța auto, istoricul acestora și termenele scadente, parteneri de service sau evenimente asigurate, cu posibilitatea de vizualizare a celor mai importante date într-o singură pagină și notificarea evenimentelor critice în aplicaţii populare precum Microsoft Teams sau Outlook.
 
Documentele legate de flota auto, precum contractele, facturile, avizele, documentele de service etc., sunt organizate în dosare create automat de aplicație, ușor de accesat, organizat și regăsit, cu posibilitatea de notificare automată privind datele de expirare a documentelor sau datele scadente de plată.
 
Fleetman oferă şi funcţii de raportare avansată, inclusiv calcul predictiv pentru următoarele intervenții de service, estimarea datei de revizie sau a datei de încheiere a contractelor de leasing, pe baza kilometrilor parcurși, precum şi bilanțul financiar al fiecărui vehicul. Informaţiile sunt prezentate sub formă de liste sau grafice, integrate cu Excel sau Power BI.
 
Soluția facilitează colaborarea în echipă, planificarea și distribuirea de sarcini între colegi, prin integrare nativă cu cele mai utilizate aplicații Microsoft.

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Călătoria organizației Konica Minolta a început acum 150 de ani, odată cu o nouă viziune de a realiza diferit lucrurile. Dezvoltăm inovații pentru binele societății și al lumii. Același scop care   ne-a ținut în mișcare atunci, ne mobilizează și acum.

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 33 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2021 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, imprimante și sisteme de tipar digital profesional și industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.

Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe Facebook, YouTube și LinkedIn.

Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.
 

Contact

Contact

Viorica Mocanu

Marketing Manager

Marketing

marketing@konicaminolta.ro

021 207 4560