Konica Minolta România participă pe 10 și 11 noiembrie la GoTech World

București | 3 noiembrie 2021

Konica Minolta România participă pe 10 și 11 noiembrie la GoTech World, secțiunea Digital Transformers

Konica Minolta Business Solutions România, lider pe piața sistemelor de printare, integrator de soluții IT și furnizor de sisteme de supraveghere și soluții de analiză video, participă în calitate de partener Digital Transformer, pentru al treilea an consecutiv, la GoTech World, cel mai mare eveniment de IT & Digital adresat întregului ecosistem de business din Europa Centrală și de Est, în perioada 10 și 11 noiembrie.


Eveniment de tradiție și cu rezonanță pentru comunitatea IT locală și internațională, GoTech World 2021 se desfășoară online, pe platforma MyConnector.

„Anul acesta GoTech World aniversează 10 ani de existență, perioadă în care am încurajat, am promovat și am sprijinit adoptarea noilor tehnologii și a digitalizării în toate industriile, cu scopul de a crește eficiența și productivitatea afacerilor. Încă de la prima ediție ne-am propus să contribuim la dezvoltarea domeniului IT & Digital în Europa Centrală și de Est și suntem convinși că am făcut acest lucru foarte bine. Acum, după 10 ani, suntem foarte încântați și recunoscători că avem alături de noi parteneri de încredere, precum Konica Minolta Business Solutions România, care cred în misiunea GoTech World, ne susțin și continuă împreună cu noi această călătorie”, declară Alexandru Măxineanu, Managing Partner Concept Tech Events.

„Suntem încântați să participăm la GoTech World, eveniment IT de referință, ce aduce laolaltă an de an ultimele tendințe în tehnologie și digitalizare și să celebrăm împreună aniversarea celor 10 ani de la debutul acestuia. Pentru Konica Minolta România este un moment special, cu atât mai mult cu cât compania noastră a împlinit anul acesta 30 de ani de prezență pe piața locală”, declară Helmut Ignat, Director General Konica Minolta Business Solutions România.

Sub conceptul Rethink Information Management, Konica Minolta România va prezenta pe parcursul celor două zile de eveniment, în cadrul unui stand virtual randat 3D, soluțiile de Management al contractelor și Registratură electronică, aplicabile în orice domeniu de activitate, cu procese de creare, aprobare, semnare electronică, organizare şi stocare a documentelor, fluxul fiind complet digitalizat. Totodată, compania va aduce în atenția participanților aplicațiile de analiză video avansată cu Inteligență Artificială pentru automatizarea diferitelor procese de lucru din sectoare precum industrie, producție și logistică, de la monitorizarea tuturor etapelor de producție, până la controlul calității, mentenanța predictivă a echipamentelor sau controlul stocurilor.

„Digitalizarea a luat amploare în ultimii ani, iar în acest context, Konica Minolta creează o punte între domeniul documentelor tipărite, în care suntem lideri de mulți ani, și managementul informației electronice, devenind astfel un catalizator în accelerarea transformării digitale din organizațiile locale și internaționale, printr-un portofoliu diversificat de soluții digitale pentru automatizarea fluxurilor de lucru cu documente și soluții video inteligente, acestea reprezentând elemente definitorii în abordarea strategică globală a companiei noastre - Intelligent Connected Workplace”, mai apreciază Helmut Ignat, Director General Konica Minolta Business Solutions România.

Organizată sub conceptul Revive. Rise. Accelerate the future, cea de-a zecea ediție va găzdui peste 15.000 de participanți, 130 de speakeri internaționali și locali și peste 60 de parteneri în zona expozițională virtuală.
Ediția online a evenimentului păstrează aceeași structură din anii anteriori: 9 scene de conferințe, workshop-uri și panel-uri susținute de speakeri internaționali și locali de Top și o zona expozițională, unde jucători importanți din domeniul IT & Digital își vor prezinta proiectele, soluțiile și produsele în cadrul standurilor digitale 3D. Pe durata evenimentului, vizitatorii și expozanții vor putea interacționa și crea noi legături de business prin intermediul unui chat interactiv și a unui sistem de întâlniri video din platforma MyConnector.
 

Despre Konica Minolta Business Solutions România
Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 30 de ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2020 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, faxuri, imprimante, sisteme de producție digitală și tipar industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.
Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe Facebook, YouTube și LinkedIn.
Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.
Pentru informații detaliate despre Konica Minolta:
Viorica Mocanu, Marketing Manager
Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro