O nouă versiune AccurioPro Flux – destinată îmbunătățirii producției de etichete tipărite digital

București | 13 ianuarie 2022

Konica Minolta a anunțat o actualizare a software-ului său AccurioPro Flux, care va îmbunătăți automatizarea fluxului de lucru și va oferi clienților noi oportunități de afaceri pentru tiparul de etichete. Noua versiune AccurioPro Flux beneficiază de toate cele trei module din această suită de soluții pentru printarea digitală profesională – Essential, Premium și Ultimate.


Ca parte a angajamentului asumat de a continua dezvoltarea inovațiilor în tehnologie și de a modela piața prin introducerea unor funcționalități avansate, Konica Minolta a lansat AccurioPro Flux 9 pentru a veni în sprijinul clienților care doresc să-și reevalueze modurile de lucru, în vederea dezvoltării afacerilor lor.
 
 
 
Noile funcții ale Konica Minolta AccurioPro Flux Versiunea 9 includ:
 
  • Personalizare mai vastă prin adăugarea de conținut din fișierele CSV (Comma Separate Values) și a datelor variabile (VDP). Printarea pliantelor, a fluturașilor, a biletelor sau a cărților poștale devine mai rapidă și mai simplă cu această funcție îmbunătățită.
  • Capacitate de a adăuga imagini la conținutul paginii în ultimul moment. Nu mai este nevoie să creați un fișier nou, operatorul poate face modificările în mod direct, cu ajutorul AccurioPro Flux.
  • Interacțiune îmbunătățită cu finisarea offline. Definirea culorilor, culoarea de fundal, codurile QR și marcajele de înregistrare sunt acum simplificate.
  • O nouă opțiune - Flux Label Impose - oferă un flux de lucru automat de printare a etichetelor pe echipamentele Konica Minolta și o modalitate convenabilă de personalizare a acestora. Se reduc astfel deșeurile de substrat, capacitatea de salvare a șabloanelor este superioară, iar posibilitatea de adăugare a conținutului ca text, din fișierele CSV, precum și a datelor variabile, a codurilor de bare și a codurilor QR se numără printre beneficii.
  • O nouă caracteristică exclusivă a soluției AccurioPro Flux Ultimate este o pagină de conectare reproiectată, care permite conținut individual și posibilitatea de a crea un magazin online.
  • Flux Essential are noi opțiuni - Flux Multi Seat și Flux Preflight Pro - iar accesul se poate efectua acum și de pe alt PC sau Mac.
 
Achim Ricks, Production Printing Applications Manager, Konica Minolta Business Solutions Europa: „Această actualizare a soluției AccurioPro Flux oferă clienților noștri oportunitatea de a duce fluxurile de lucru și creativitatea la un nou nivel. Versiunea 9 oferă funcționalități suplimentare, precum și câteva noi opțiuni attractive, îmbunătățind procesele de printare ale clienților noștri și oferindu-le noi oportunități de dezvoltare a producției de etichetelor.”
 
AccurioPro Flux include un punct centralizat de control și management, procesare automată a fluxului de lucru, management al culorilor, integrare perfectă a diferitelor tehnologii de imprimare și conectivitate completă a tuturor sistemelor de printare Konica Minolta. Printre utilizatori se numără furnizorii de servicii de print (PSP) și departamentele centrale de reprografie (CRD), tipografiile interne ale organizațiilor publice, universităților și corporațiilor. Modulele pot fi achiziționate individual sau pot fi actualizate atunci când este necesar.
 
„În calitate de lider în transformarea tiparului, această nouă versiune este un alt exemplu al modului în care stabilim noi standarde în furnizarea gândirii creative a comunicărilor de marketing. Totodată, inovațiile noastre în tehnologie sunt parte integrată a transformărilor digitale, prin care continuăm să creștem prezența brandului Konica Minolta pe piața producției de tipar, într-o lume în care evoluția este esențială”, a mai adăugat Achim Ricks, Production Printing Applications Manager, Konica Minolta Business Solutions Europa.
 

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 30 de ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2020 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, faxuri, imprimante, sisteme de producție digitală și tipar industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.
Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe Facebook, YouTube și LinkedIn.
Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

Pentru informații detaliate despre Konica Minolta:
Viorica Mocanu, Marketing Manager
Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro