Share
Konica Minolta va lansa Workplace Hub Pro, o nouă platformă IT all-in-one, care integrează tehnologia modernă de printare a gamei de echipamente bizhub i-Series A3 color, aplicații software de ultimă generație și servicii IT administrate. Noua soluție, programată să ajungă pe piață în luna septembrie a acestui an, se va alătura gamei existente, Workplace Hub și Edge, completând astfel portofoliul de soluții și servicii IT.
Workplace Hub Pro pune la dispoziția utilizatorilor capabilități avansate de imprimare și scanare a documentelor. Viteza de printare poate varia de la 25 ppm la 65 ppm (pagini pe minut), iar scanarea, de la 100/200ipm la 140/280ipm (imagini pe minut).
„Ne adaptăm în permanență cerințelor și trendului pieței, din dorința de a le oferi clienților noștri produsele, soluțiile și serviciile de care au nevoie. Printarea, copierea, scanarea și faxul sunt încă în centrul activităților de lucru zilnice din companii. Prin urmare, am decis ca noua platformă Workplace Hub Pro să includă aceste capabilități”, afirmă Olaf Lorenz, General Manager al Diviziei de Marketing International, Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH.
Soluția mai include, pe lângă aplicații de management al documentelor, funcționalități de backup local sau în cloud, acces VPN și conexiune Wi-Fi, oferind avantajul și confortul de a lucra cu un singur furnizor și de a avea un punct unic de suport.
Workplace Hub Pro vine în întâmpinarea companiilor care au o infrastructură IT depășită moral sau non-scalabilă, soluții limitate de stocare și backup, nivel de securitate scăzut, cunoștințe și resurse IT limitate și vizibilitate redusă asupra costurilor. În plus, noua platformă este o soluție hibridă ce asigură accesul la rețea și colaborarea, în siguranță de la distanță, a tuturor utilizatorilor care doresc să lucreze remote. La fel ca echipamentele existente, Workplace Hub și Edge, Workplace Hub Pro este o soluție scalabilă, asigurând o infrastructură IT modernă, cu un nivel înalt de securitate.
Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 31 de ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2020 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România. Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, faxuri, imprimante, sisteme de producție digitală și tipar industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată. Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu. Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe Facebook, YouTube și LinkedIn. Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare. Pentru informații detaliate despre Konica Minolta: Viorica Mocanu, Marketing Manager Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro