Konica Minolta lansează două noi soluții IT cu funcționalități Cloud îmbunătățite

București | 2 decembrie 2020

Workplace Hub Smart și Workplace Hub Core

Noua realitate a birourilor hibride evidențiază și mai mult necesitatea unui loc de muncă digital, care să permită lucrul remote și accesul în siguranță la informații și la fluxurile de lucru, oricând și de oriunde. Conform IDC, în raportul Previziunile industriei IT pentru 2021, publicat în luna octombrie, până la finalul anului 2021, 80% din companii vor migra la o infrastructură de tip Cloud, de 2 ori mai rapid decât înainte de pandemie. În acest context, pe fondul lucrului de la distanţă şi a nevoii companiilor de a-şi continua activitatea indiferent de condiţii, Konica Minolta lansează două noi soluții IT - Workplace Hub Smart și Workplace Hub Core, înlocuind gama Workplace Hub existentă.



 
Noile soluții IT integrează sistemul de operare Windows Server, oferind astfel flexibilitate în utilizarea aplicațiilor și compatibilitate cu alte soluții și aplicații.
 
„Prin intermediul noii game Workplace Hub, utilizatorii vor beneficia de funcționalități Cloud și, în același timp, vor putea lucra și salva datele local”, afirmă Olaf Lorenz, Senior General Manager Digital Transformation Division, Konica Minolta Business Solutions Europa.
 
De asemenea, luând în considerare faptul că peste 75% dintre clienţii noştri folosesc Windows Server ca sistem de operare, această schimbare tehnologică se integrează perfect în strategia şi infrastructura deja existentă în organizaţii. Prin deschiderea asigurată de utilizarea Windows Server ca sistem de operare al Workplace Hub, clienţii noştri vor putea accesa şi mai multe aplicaţii şi funcţionalităţi, printre care şi cele din platforma Microsoft Cloud. Workplace Hub se conectează nativ cu Azure Active Directory, putând astfel  oferi servicii de tip „cloud-ready”.
 
Desemnată lider, de către IDC într-un raport recent, pentru noua viziune asupra industriei de print și pentru abilitatea de a-și adapta portofoliul de produse la contextul actual, Konica Minolta consideră Workplace Hub un element cheie în abordarea sa strategică - „Intelligent Connected Workplace” – acel birou inteligent şi permanent conectat.
 
„Bazându-ne pe portofoliul nostru extins de soluţii şi servicii IT, şi pe parteneriate de top precum cele cu Microsoft şi Hewlett Packard Enterprise, putem livra clienţilor şi profesioniştilor IT cele mai inovative soluţii care să le permită să se concentreze asupra dezvoltării organizaţiilor lor”, concluzionează Olaf Lorenz.


Despre Konica Minolta Business Solutions România

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.
 

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 29 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2020 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.
 

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, faxuri, imprimante, sisteme de producție digitală și tipar industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată MOBOTIX.
 

 

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.

Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.


 

Pentru informații detaliate despre Konica Minolta:

Viorica Mocanu, Marketing Manager

Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro

About Konica Minolta Business Solutions Europe

 

Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, based in Langenhagen, Germany, is a wholly owned subsidiary of Konica Minolta Inc., Tokyo, Japan. Konica Minolta enables its clients to champion the digital era: with its unique imaging expertise and data processing capabilities, Konica Minolta creates relevant solutions for its customers and solves issues faced by society. As a provider of comprehensive IT services, Konica Minolta delivers consultancy and services to optimise business processes with workflow automation. The company further offers its customers solutions and managed services in the field of IT infrastructure and IT security as well as cloud environments. With regard to its office printing solutions, "IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" stated that Konica Minolta is "recognised globally as a leader in print transformation". As a strong partner for the professional printing market, Konica Minolta offers business consulting, state-of-the-art technology and software and has established itself as the production printing market leader for more than a decade in Europe (InfoSource). Its Business Innovation Centre in London and four R & D laboratories in Europe enable Konica Minolta to bring innovation forward by collaborating with its customers as well as academic, industrial and entrepreneurial partners. For its innovative service approach that complements their devices perfectly, Konica Minolta was awarded the prestigious ‘"Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" by Keypoint Intelligence. Konica Minolta Business Solutions Europe is represented by subsidiaries and distributors in more than 80 countries in Europe, Central Asia, the Middle East and Africa. With approximately 10,000 employees (as of April 2020), Konica Minolta Europe earned net sales of over 2.34 billion in financial year 2019/2020.

 

For more information, please visit http://newsroom.konicaminolta.eu and follow Konica Minolta on Facebook, YouTube and Twitter @KonicaMinoltaEU

 

Terms and product names may be trademarks or registered trademarks of their respective holders and are hereby acknowledged.