Konica Minolta lansează aplicația „Personalize” pentru particularizarea afișajelor MFP

București | 9 septembrie 2020

În timp ce mediile de lucru sunt din ce în ce mai complexe, angajații au nevoie de tehnologii cât mai intuitive, iar dispozitivele de printare încep să ofere experiențe de folosire similare cu cele de pe telefonul mobil. Noua aplicație Konica Minolta „PERSONALIZE” abordează în mod specific această provocare și oferă utilizatorilor posibilitatea de a particulariza afișajul multifuncționalului (MFP) în funcție de preferințele personale ale fiecărui angajat.


Konica Minolta a fost întotdeauna un pionier în ceea ce privește experiența de utilizare a multifuncționalelor sale. De exemplu, juriul Good Design Award a apreciat, în 2019, MFP-urile color A3 - bizhub C360i / C300i / C250 - pentru interfața extrem de intuitivă pe care o dețin. În plus, compania oferă de peste 10 ani capacitatea de a personaliza afișajul MFP în funcție de nevoile individuale ale clienților. Compania face acum un pas înainte și extinde capacitățile de individualizare ale echipamentelor.

Cu ajutorul noii aplicații „PERSONALIZE”, afișajul MFP-urilor poate fi adaptat la preferințele fiecărui utilizator. Funcțiile și caracteristicile pot fi adaptate acum la propriul comportament de lucru și rutina individuală. Prin utilizarea acestei aplicații se reduce timpul petrecut de către angajați în fața multifuncționalelor și se economisesc costuri operaționale.

Daniel Schellhase, Product Manager Platform & Technologies, Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH: „Multifuncționalele sunt, de obicei, dispozitive care deservesc mai mulți utilizatori. Prin urmare, experiența operatorului și modul în care este configurată interfața MFP-ului sunt vizate pentru a se potrivi tuturor utilizatorilor în funcție de preferințele individuale sau de comportamentul de lucru al acestora. Unele caracteristici pot fi disponibile și vizibile doar anumitor utilizatori, în timp ce alții nu au nevoie de ele. Acest lucru poate afecta experiența operatorului și, prin urmare, receptivitatea acestuia pentru tehnologii poate scădea. De aceea am dezvoltat capacitatea de a personaliza MFP-urile în funcție de preferințele fiecărui utilizator în parte."

Timp redus în procesul de utilizare a MFP-urilor și costuri operaționale mai mici

Noua aplicație „PERSONALIZE”, dezvoltată de Konica Minolta, permite crearea unei interfețe individuale de utilizator pe MFP, iar aceasta poate fi accesată imediat ce operatorul se autentifică pe dispozitiv. De exemplu, caracteristicile și funcțiile frecvent accesate pot fi mutate în față prin drag & drop, în timp ce funcțiile care nu sunt utilizate sau sunt folosite rar pot fi plasate pe ecranul de start. Acest lucru permite o funcționare mai eficientă a afișajului MFP, deoarece eliminarea funcțiilor care nu sunt necesare pentru o operare individuală evită distragerea atenției utilizatorilor, iar accesul mai rapid la o funcție înseamnă mai puțin timp petrecut în fața dispozitivului.

În plus, fundalul poate fi personalizat cu imagini predefinite sau cu noi fotografii încărcate de utilizatori. Mai mult decât atât, utilizatorii pot opta ca toate funcțiile MFP să fie afișate în limba preferată. Acest lucru poate fi util în organizațiile cu angajați din întreaga lume.

Konica Minolta oferă și un serviciu de urmărire personalizată în cloud - “Personalize Follow-you Service”, pentru aplicația „PERSONALIZE”. Acest serviciu permite ca interfața de utilizator, odată configurată pe un MFP, să urmărească fiecare operator la fiecare dispozitiv pe care acesta îl accesează în cadrul unei organizații, ceea ce înseamnă că personalizarea nu trebuie efectuată pe toate dispozitivele.

Pachete diferite pentru companii de toate dimensiunile

În timp ce aplicația „PERSONALIZE” este gratuită, “Personalize Follow-you Service”  deține licență și vine cu un abonament la unul dintre cele trei planuri setate în funcție de dimensiunea organizației: "Starter Plan", "Business Plan" și "Enterprise Plan". „Starter Plan” este un plan introductiv care oferă funcții de bază pentru urmărirea utilizatorului și este cel mai potrivit pentru întreprinderile mici, cu un număr limitat de utilizatori și dispozitive. Cu „Business Plan”, clienții beneficiază de toate caracteristicile oferite de „Starter Plan” și, în plus, de funcții suplimentare de personalizare pentru utilizatori. „Enterprise Plan” este un plan avansat care oferă suport individualizat pentru a acorda administratorilor mai mult control.

„Enterprise Plan” este primul pachet din cadrul “Personalize Follow-you Service” deja disponibil de la 31 august 2020, iar „Starter Plan” și „Business Plan” vor fi disponibile începând cu 1 decembrie 2020.

Clienții pot testa primul pachet disponibil – „Enterprise Plan” - ca versiune gratuită până la 30 noiembrie 2020. Pentru a descărca aplicația și a utiliza versiunea de testare gratuită a „Personalize Follow-you Service”, este necesar să accesați www.konicaminoltamarketplace.com și să vă înregistrați, iar pentru a obține varianta gratuită de testare a „Enterprise Plan”, accesați https://konicaminoltapersonalize.com/.


Despre Konica Minolta Business Solutions România

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 31 de ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2020 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, faxuri, imprimante, sisteme de producție digitală și tipar industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.
Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe Facebook, YouTube și LinkedIn.
Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

Pentru informații detaliate despre Konica Minolta:
Viorica Mocanu, Marketing Manager
Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro