KONICA MINOLTA lansează showroomul virtual

| 13 octombrie 2020

Noua platformă online ajută la crearea unei abordări holistice a călătoriei clienților în “noua normalitate”

Konica Minolta, companie inovatoare de tehnologie la nivel global, a lansat platforma Virtual Showroom pentru a crea o nouă experiență captivantă pentru clienți și potențialii săi clienți, ca parte a abordării sale holistice din „noua normalitate”.


Identificarea unor noi modalități de a interacționa cu clienții și potențialii săi clienți și susținerea acordată acestora pentru a redescoperi ceea ce este posibil, nu a fost niciodată mai importantă decât în această perioadă dificilă. Procesul de înlocuire a elementelor de interacțiune umană cu cele ale mediilor virtuale este, cu adevărat, provocator. Astfel, Konica Minolta recunoaște că, pentrua crea o valoare ridicată și un impact puternic în domeniul tiparului, furnizarea de platforme online de succes, adesea alături de alte canale de comunicare, reprezintă cheia viitorului.

Showroom-ul virtual va oferi, momentan, posibilitatea prospectării a doar trei dintre principalele sisteme Konica Minolta destinate tiparului comercial și industrial. Acestea sunt sistemul de tipar digital etichete - AccurioLabel 230, echipamentul de producție cu volum mare - AccurioPress C14000, precum și sistemul de producție industrial, cu jet de cerneală și uscare UV - AccurioJet KM-1e. În viitor vor fi adăugate și alte linii de produse.

Doritorii se pot înscrie pentru a vizita noul showroom virtual accesând o pagină dedicată ce va fi încorporată în site-ul Konica Minolta. Însoțiți de un reprezentant Konica Minolta, li se va oferi un tur virtual 3D al unui showroom de sisteme de tipar industrial sau comercial.

Vizitatorilor li se va oferi posibilitatea de a vizualiza galerii de mostre tipărite, conținut video și prezentări detaliate ale sistemului de producție. Elementele interactive asigură o experiență virtuală cât mai aproape de realitate a mașinilor, inclusiv demonstrații animate privind fluxul de hârtie, diferitele culori ale cernelurilor, precum și încărcarea hârtiei și stivuirea printurilor după imprimare.

Funcționalitățile speciale pot fi, de asemenea, explorate în detaliu în timpul turului virtual. Acestea acoperă zone precum finisarea în linie, tehnologia de inspecție automată a sistemului inteligent de verificare a calității IQ-501 și tehnologia unică Dot Freeze ™ (DFT), dezvoltată de Konica Minolta pentru AccurioJet KM-1e.

Ole Maaz, Marketing & Corporate Communications Manager - Konica Minolta Business Solutions Europe, a declarat: „Pandemia de coronavirus a oferit tuturor oportunități de reevaluare a practicilor de lucru în afaceri - nu în ultimul rând și aici, la Konica Minolta Europa. Regulile s-au schimbat și ele, multe, probabil, pentru totdeauna. Showroom-ul virtual a fost dezvoltat în conformitate cu noțiunea noastră corporate de a regândi ceea ce este posibil pentru clienți, iar reacția inițială a fost extrem de pozitivă. Acest nou mod de prezentare online a produselor va evolua și va continua să se extindă în timp.”

„Cu toate acestea, suntem conștienți că oamenii nu vor achiziționa aceste produse doar după o prezentare online. Noi credem, încă, în posibilitatea ca portofoliul nostru de produse să fie văzut, iar produsele tipărite pe acestea să poată fi atinse. Scopul nostru final va fi întotdeauna să contribuim la modelarea ideilor pentru clienții noștri, într-o abordare de parteneriat - indiferent de canalul de comunicare, fie față în față, fie virtual”, a încheiat Ole Maaz.


Despre Konica Minolta Business Solutions România

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 31 de ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2020 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, faxuri, imprimante, sisteme de producție digitală și tipar industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.
Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe Facebook, YouTube și LinkedIn.
Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

Pentru informații detaliate despre Konica Minolta:
Viorica Mocanu, Marketing Manager
Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro