Konica Minolta premiată pentru soluțiile IT inovatoare – Workplace Hub și Dispatcher Phoenix 6 - de către Keypoint Intelligence - Buyers Lab

București | 16 decembrie 2019

Konica Minolta a fost premiată cu distincțiile „Realizări remarcabile în inovație” pentru Workplace Hub și „Cea mai complexă platformă de automatizare a fluxurilor de lucru” pentru Dispatcher Phoenix 6, de către Keypoint Intelligence - Buyers Lab (BLI), prestigiosul evaluator de software, hardware și servicii de prelucrare a imaginilor și documentelor, la nivel global.


Workplace Hub: „o soluție IT inovatoare, cu tehnologie de ultimă generație”

„Workplace Hub este realmente o soluție IT inovatoare, au afirmat reprezentanții Buyers Lab. Dezvoltat de Konica Minolta, în parteneriat cu renumite companii din domeniu, precum Microsoft, Hewlett Packard Enterprise, Sophos și Acronis, Workplace Hub oferă o nouă viziune a spațiului de birouri din organizații și un mod de lucru modern, eficient și sigur. Noua soluție, disponibilă în două variante – Hub și Edge - poate integra toată infrastructura IT a unei companii sau a unui department dintr-o organizație, într-un echipament MFP sau în rack-ul de server existent – asigurând servicii de monitorizare 24/7 a întregului sistem IT.


Distincția primită din partea Keypoint Intelligence - Buyers Lab reprezintă o recunoaștere în plus că Workplace Hub este soluția IT ideală pentru mediile de lucru moderne și vine în completarea unor premii obținute în 2019, pentru contribuția adusă în zona transformării digitale.

               

La începutul acestui an, Workplace Hub a fost premiat cu distincția Editor's Choice, la categoria design, inovație și funcționalitate, de către Managed.IT, publicație britanică de prestigiu, specializată pe segmentul IT&C. Recent, Workplace Hub a fost desemnat „Produsul IT al anului 2019”, de către editura IDG din Cehia.  


Workplace Hub integrează toată infrastructura IT a unei organizații, într-o singură platformă centralizată ce include sisteme de procesare și stocare bazate pe servere HPE de ultimă generație, soluții de securitate de nivel înalt, bazate pe tehnologia Sophos, funcționalități de backup local și în cloud, prin utilizarea soluțiilor Acronis, și servicii Wi-Fi, alături de funcționalități avansate de printare, copiere și scanare.  


Dispatcher Phoenix 6: “una dintre cele mai complexe soluții de automatizare a fluxurilor de lucru”

Buyers Lab a declarat că „Dispatcher Phoenix este una dintre cele mai complexe soluții de automatizare a fluxurilor de lucru”. Platforma oferă posibilitatea de automatizare a fluxurilor de documente din companii, cu scopul de a crește productivitatea, optimiza procesele de business, eficientiza costurile, elimina greșelile, securiza informații confidențiale și respecta reglementările legale și corporative. În plus, Dispatcher Phoenix este disponibil în diverse configurații specifice necesităților fiecărui domeniu de activitate, precum cabinetele de avocatură, centrele medicale, instituțiile guvernamentale.

 

Dispatcher Phoenix 6 este o soluție dinamică, cu fluxuri ce pot fi personalizate pentru fiecare mediu de lucru, în scopul automatizării unor activități de procesare a documentelor, menită să maximizeze productivitatea angajaților și eficiența activităților de lucru.


“Suntem încântați că soluțiile noastre sunt recunoscute la nivel global. Workplace Hub marchează o etapă semnificativă în istoria Konica Minolta.” a afirmat Norihisa Takayama, Director General al Diviziei Digital Workplace Business, în cadrul Konica Minolta. Credem că, prin intermediul soluțiilor noastre de automatizare și simplificare a proceselor IT, precum Dispatcher Phoenix 6 și Workplace Hub -, clienții vor putea accesa mult mai facil și rapid informații și vor beneficia de o experiență personală de lucru superioară și colaborare în echipă îmbunătățită.”


Despre Konica Minolta Business Solutions România

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 31 de ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2020 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, faxuri, imprimante, sisteme de producție digitală și tipar industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.
Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe Facebook, YouTube și LinkedIn.
Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

Pentru informații detaliate despre Konica Minolta:
Viorica Mocanu, Marketing Manager
Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro