Konica Minolta Business Solutions este câștigătorea unei noi distincții - Buyers Lab PaceSetter 2020-2021. Keypoint Intelligence, evaluator independent de software, hardware și servicii de imagistică a documentelor, a acordat această distincție companiei Konica Minolta pentru ușurința de utilizare a echipamentelor sale destinate mediului de afaceri. Decizia a fost luată în urma testării unei selecții cuprinzătoare de echipamente multifuncționale prin care s-a determinat cel mai înalt grad de ușurință în utilizarea end-to-end.

Organizațiile din ziua de astăzi trebuie să ofere angajaților, din diferite departamente, o infrastructură hardware de printare care să corespundă unei cereri varietate de aplicații. Cu un domeniu vast de funcționalități, ușurința de utilizare a devenit una dintre cele mai importante caracteristici ale dispozitivelor multifuncționale moderne.

Konica Minolta, prin abordarea centrată pe client pe care o efectuează fără compromisuri, urmărește dezvoltarea noilor multifuncționale (MFP) în funcție de tiparele de utilizare ale clienților. Comportamentele și cerințele utilizatorilor reprezintă piatra de temelie a procesului său. Contactul strâns pe care compania îl are cu ai săi clienți și cercetările suplimentare ale partenerilor, precum și ale altor părți interesate, îi permit să creeze soluțiile cele mai potrivite pentru mediile de afaceri.

Konica Minolta – lider în inovație pentru îmbunătățirea gradului de utilizare a echipamentelor

Pentru a determina liderul de piața pe această zonă, Keypoint Intelligence a realizat un studiu privind funcționalitatea dispozitivelor din cadrul unei organizații, în situații de utilizare zilnică. Prin această distincție, Keypoint Intelligence recunoaște importanța acestui factor în proiectarea și dezvoltarea multifuncționalelor Konica Minolta.

Cercetând comportamentul clienților vis-à-vis de dispozitivele lor și cele mai solicitate funcții, Konica Minolta a creat un panou de control unic, cu dimensiuni generoase, care se poate înclina complet. Acesta oferă o accesare facilă a tuturor setărilor de bază, prin navigarea tactilă asupra ecranului, pentru o experiență de utilizator cât mai plăcută și mai eficientă.

Keypoint Intelligence a afirmat: „Konica Minolta este o companie puternică în ceea ce privește dezvoltarea funcțiilor specifice de printare, scanare și copiere. Dispozitivele de ultimă generație dezvoltate de Konica Minolta se diferențiază, cu adevărat, de cele ale competitorilor, prin aplicațiile instalate și prin instrumentele inovatoare pe care le dețin (...)

Platforma Konica Minolta MarketPlace este preinstalată pe toate MFP-urile noi. Aceasta oferă acces facil la aplicații și instrumente necesare pentru echipamentele office bizhub i-Series, asigurând astfel creșterea productivității și îmbunătățirea operațiunilor zilnice din companii. Utilizatorii pot conecta echipamentele multifuncționale la serviciile cloud, permițându-le operațiuni de printare sau scanare a documentelor direct din cloud. Aplicațiile pot fi descărcate, de asemenea, cu ușurință direct de pe panoul de control.

Aplicația Assistant permite utilizatorilor să își conecteze rapid dispozitivele inteligente la instrucțiunile video online. În acest fel, utilizatorii pot verifica în mod convenabil tutoriale despre cum se poate efectua o operațiune de accesare a MFP-ului direct pe dispozitivul propriu.

Follow-You Persona este, de asemenea, una dintre cele mai importante funcționalități, care permite personalizarea panoului MFP cu toate instrumentele și aplicațiile accesate în mod frecvent de un anumit utilizator. În acest fel, utilizatorii pot lucra și mai eficient de pe orice dispozitiv, de oriunde s-ar afla.

Florian Loske, Manager Office Product Management, Konica Minolta Business Solutions Europe: „Suntem deosebit de încântați să primim acest premiu. Acest lucru arată că suntem pe drumul cel bun, iar modalitatea în care dezvoltăm și oferim noi soluții aduce rezultate. Avem o abordare centrată pe client, iar dorințele utilizatorilor echipamentelor noastre reprezintă o prioritate. Astfel, proiectăm soluții intuitive destinate să răspundă acestora. În cele din urmă, tehnologia trebuie să se adapteze la cerințele utilizatorilor și nu utilizatorii la trendul în care evoluează tehnologia.”

Share:

Contact

Viorica Mocanu

Marketing Manager / Marketing