Konica Minolta premiată pentru ușurința de utilizare a dispozitivelor sale

| 21. oct. 2020

Konica Minolta Business Solutions este câștigătorea unei noi distincții - Buyers Lab PaceSetter 2020-2021. Keypoint Intelligence, evaluator independent de software, hardware și servicii de imagistică a documentelor, a acordat această distincție companiei Konica Minolta pentru ușurința de utilizare a echipamentelor sale destinate mediului de afaceri. Decizia a fost luată în urma testării unei selecții cuprinzătoare de echipamente multifuncționale prin care s-a determinat cel mai înalt grad de ușurință în utilizarea end-to-end.


Organizațiile din ziua de astăzi trebuie să ofere angajaților, din diferite departamente, o infrastructură hardware de printare care să corespundă unei cereri varietate de aplicații. Cu un domeniu vast de funcționalități, ușurința de utilizare a devenit una dintre cele mai importante caracteristici ale dispozitivelor multifuncționale moderne.

Konica Minolta, prin abordarea centrată pe client pe care o efectuează fără compromisuri, urmărește dezvoltarea noilor multifuncționale (MFP) în funcție de tiparele de utilizare ale clienților. Comportamentele și cerințele utilizatorilor reprezintă piatra de temelie a procesului său. Contactul strâns pe care compania îl are cu ai săi clienți și cercetările suplimentare ale partenerilor, precum și ale altor părți interesate, îi permit să creeze soluțiile cele mai potrivite pentru mediile de afaceri.


Konica Minolta – lider în inovație pentru îmbunătățirea gradului de utilizare a echipamentelor

Pentru a determina liderul de piața pe această zonă, Keypoint Intelligence a realizat un studiu privind funcționalitatea dispozitivelor din cadrul unei organizații, în situații de utilizare zilnică. Prin această distincție, Keypoint Intelligence recunoaște importanța acestui factor în proiectarea și dezvoltarea multifuncționalelor Konica Minolta.

Cercetând comportamentul clienților vis-à-vis de dispozitivele lor și cele mai solicitate funcții, Konica Minolta a creat un panou de control unic, cu dimensiuni generoase, care se poate înclina complet. Acesta oferă o accesare facilă a tuturor setărilor de bază, prin navigarea tactilă asupra ecranului, pentru o experiență de utilizator cât mai plăcută și mai eficientă.

Keypoint Intelligence a afirmat: „Konica Minolta este o companie puternică în ceea ce privește dezvoltarea funcțiilor specifice de printare, scanare și copiere. Dispozitivele de ultimă generație dezvoltate de Konica Minolta se diferențiază, cu adevărat, de cele ale competitorilor, prin aplicațiile instalate și prin instrumentele inovatoare pe care le dețin (...)


Platforma Konica Minolta MarketPlace este preinstalată pe toate MFP-urile noi. Aceasta oferă acces facil la aplicații și instrumente necesare pentru echipamentele office bizhub i-Series, asigurând astfel creșterea productivității și îmbunătățirea operațiunilor zilnice din companii. Utilizatorii pot conecta echipamentele multifuncționale la serviciile cloud, permițându-le operațiuni de printare sau scanare a documentelor direct din cloud. Aplicațiile pot fi descărcate, de asemenea, cu ușurință direct de pe panoul de control.


Aplicația Assistant permite utilizatorilor să își conecteze rapid dispozitivele inteligente la instrucțiunile video online. În acest fel, utilizatorii pot verifica în mod convenabil tutoriale despre cum se poate efectua o operațiune de accesare a MFP-ului direct pe dispozitivul propriu.


Follow-You Persona este, de asemenea, una dintre cele mai importante funcționalități, care permite personalizarea panoului MFP cu toate instrumentele și aplicațiile accesate în mod frecvent de un anumit utilizator. În acest fel, utilizatorii pot lucra și mai eficient de pe orice dispozitiv, de oriunde s-ar afla.


Florian Loske, Manager Office Product Management, Konica Minolta Business Solutions Europe: „Suntem deosebit de încântați să primim acest premiu. Acest lucru arată că suntem pe drumul cel bun, iar modalitatea în care dezvoltăm și oferim noi soluții aduce rezultate. Avem o abordare centrată pe client, iar dorințele utilizatorilor echipamentelor noastre reprezintă o prioritate. Astfel, proiectăm soluții intuitive destinate să răspundă acestora. În cele din urmă, tehnologia trebuie să se adapteze la cerințele utilizatorilor și nu utilizatorii la trendul în care evoluează tehnologia.”


Despre Konica Minolta Business Solutions România

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.       

 

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 29 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2018 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

 

Konica Minolta Business Solutions România distribuie şi asigură servicii pentru echipamente multifuncţionale, faxuri, imprimante, echipamente de tipar digital şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud.

 

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.

Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

 

Pentru informaţii detaliate despre Konica Minolta:

Viorica Mocanu, Marketing Manager

Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro