Workplace Hub

Bucuresti | 1 februarie 2019

Konica Minolta lansează Workplace Hub, o platformă destinată simplificării proceselor IT

Lansarea platformei inovative Workplace Hub subliniază angajamentul Konica Minolta de a continua să investească în transformarea digitală



Un studiu de piață realizat de Konica Minolta, Inc. (Konica Minolta) pe segmentul firmelor mici și mijlocii, arată că numărul vast de provocări din mediul IT afectează în mod direct succesul afacerilor. Konica Minolta vine în sprijinul firmelor mici și mijlocii prin lansarea platformei inovative Workplace Hub, concepută pe baza tehnologiei de ultimă generație. Konica Minolta investește constant în studii de cercetare și dezvoltare, fiind recunoscută în piață drept furnizor de soluții inovatoare prin crearea unor medii de lucru conectate.


Despre Konica Minolta Business Solutions Romania

Despre Konica Minolta Business Solutions Romania

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. 


Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 27 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2018 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.


Konica Minolta Business Solutions România distribuie şi asigură servicii pentru echipamente multifuncţionale, faxuri, imprimante, echipamente de tipar digital şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud.


Termenii şi numele de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.


Cu un portofoliu vast de peste 2 milioane de clienți, compania își îndreaptă atenția către nevoile clienților și investește în studii de piață pentru a oferi cele mai bune soluții.


Realizat la nivel global, studiul de piață arată că firmele mici și mijlocii dețin platforme IT neperformante. Astfel, cel puțin o treime dintre respondenți au raportat probleme tehnice care generează creșterea costurilor, scăderea productivității și diminuează calitatea muncii. Pe de altă parte, 95% dintre respondenți afirmă că sunt mulțumiți de soluțiile IT folosite în prezent. Prin Workplace Hub, Konica Minolta aduce tehnologia de ultimă generație mai aproape de clienți și propune soluții inovatoare pentru mediile de lucru. Konica Minolta vine în întâmpinarea nevoilor clienților prin lansarea Workplace Hub, o platformă complexă de produse și servicii office conectate și centrate pe mediile de lucru.


"Pe măsură ce companiile evoluează odată cu transformarea digitală, acestea întâmpină dificultăți în gestionarea sistemelor multiple și conectarea lor, în încercarea de a rămâne compatibile și competitive.", a declarat Mick Heys, Vicepreședinte European Imaging, Printing & Document Solutions la IDC. "În acest fel apare nevoia tot mai acută a unei platforme de management care să asigure control centralizat, înlăturând, pe cât posibil, dificultățile întâmpinate în procesele IT. Există pe piață mai multe inițiative ale furnizorilor de servicii IT care vin în întâmpinarea clienților prin crearea sau integrarea unor platforme centralizate."


Dennis Curry, Director Executiv al Diviziei World Innovation Convention Konica Minolta și inventatorul Workplace Hub, a mai declarat: "Obiectivul Konica Minolta este de a ajuta companiile să-și creeze un mediu de lucru al viitorului, cu ajutorul IoT (Internet of Things) și AI (Artificial Intelligence). Primul pas în acest demers îl reprezintă simplificarea proceselor IT printr-un sistem informatic complet, care integrează la un loc hardware, software și servicii într-o soluție multi-vendor, de tipul one-stop. Credem cu tărie că Workplace Hub este soluția ce conectează perfect oamenii, spațiile și dispozitivele și asigură un mediu de lucru conectat și inteligent. Astfel, companiile își pot îndrepta atenția spre creșterea afacerii, crearea de noi produse și modele de afaceri." 


În urma sondajului realizat, pentru 91% dintre companii un sistem informatic complet, care să integreze hardware, software și servicii într-o singură platformă multi-vendor, este soluția ideală. Platforma Workplace Hub de la Konica Minolta întrunește aceste condiții, reprezentând alegerea perfectă pentru firmele mici și mijlocii. Prin colaborarea cu mai mulți parteneri din domeniu (Acronis, Canonical, Elastic, Hewlett Packard Enterprise, Microsoft, Oracle Dyn, ScienceLogic, ServiceNow și Sophos), Konica Minolta a lansat soluțiile Hub și Edge.


Primul produs din portofoliu, cunoscut sub numele de Hub, optimizează spațiul office, asigurând o infrastructură IoT cu servere și software într-un spațiu de 1 metru pătrat. Edge, o soluție pentru cei care doresc să crească performanța prin propria rețea de servere, este un serviciu IT administrat, care poate înlocui sistemele IT folosite sau poate veni în completarea acestora în scopul gestionării sarcinilor operaționale specifice. Soluțiile oferite de Konica Minolta reprezintă o continuare firească pe linia de inovare a companiei.


"Transformarea digitală determină inovarea în afaceri, creșterea competitivității și crearea liderilor de mâine", a declarat Shoei Yamana, Președinte și CEO Konica Minolta. "De asemenea, transformarea digitală determină creșterea tendinței de a lucra de oriunde, printr-o gamă largă de dispozitive. Procesele IT funcționează rareori așa cum ar trebui. Cunoscând provocările cu care se confruntă firmele mici și mijlocii, strategia noastră este de a oferi acestora o platformă unicp în piață, menită să creeze primul birou perfect conectat."


Rezultatul studiului de piata

Rezultatul studiului de piata

Studiul de piață a fost realizat de Konica Minolta în parteneriat cu Opinium, pe un eșantion de 200 de companii din fiecare țară vizată (Statele Unite, Marea Britanie, Franța și Germania). 


Rezultatele globale reflectă: 


a) provocări IT


Deși 95% dintre companiile din piața globală afirmă că sunt mulțumite de soluțiile IT folosite în prezent, ele raportează un număr semnificativ de probleme cu care se confruntă. Acestea includ:


  •  Hardware-ul nu funcționează (27%)
  •  Probleme administrative (24%)
  • Software învechit, neperformant (24%)
  • Conectivitate slabă la internet (20%)
  • Riscuri de securitate (23%)
  • Defecțiuni ale serverelor (20%) 


b) Impactul asupra afacerii


Una din cinci companii (18%) afirmă că problemele cu care se confruntă pe zona infrastructurii IT reprezintă una dintre cele mai importante trei provocări. Impactul acestor probleme asupra dezvoltării afacerilor lor este semnificativ și vizează:


  • Timpul necesar pentru rezolvarea problemelor (41%)
  • Productivitate scăzută a angajaților (37%)
  • Costuri pentru rezolvarea problemelor (35%)
  • Calitatea redusă a muncii (35%)


c) Limitarea inovării


84% dintre companiile mici și mijlocii din SUA, Marea Britanie, Franța și Germania îmbrățișează impactul viitoarei tehnologii asupra productivității afacerii. 56% din companii salută inițiativa de adoptare și integrare a inteligenței artificiale (AI) și învățării automate (ML). Un procent de 37% afirmă că sunt rezervați în ceea ce privește tehnologia. 


Cu toate acestea, multe dintre soluțiile de inteligență artificială și de învățare automată din piață necesită adoptarea tehnologiilor cloud. Potrivit studiului, numai 21% dintre companii declară că intenționează să adopte infrastructura cloud în anul următor și doar 19% aplicațiile cloud. Motivele celor care nu intenționează să adopte infrastructura cloud se referă la faptul că:

  • Tehnologia este prea scumpă sau nu există buget (30%)
  • Organizația nu utilizează tehnologia (29%)
  • Organizația nu are expertiza necesară pentru a o folosi (21%)


d) Simplificarea IT


91% dintre firmele mici și mijlocii consideră că un sistem informatic care integrează perfect hardware, software și servicii într-o soluție multiplă, este soluția ideală. 


Pentru mai multe informații despre Workplace Hub, vizitați http://workplacehub.com.