Parteneriat Konica Minolta - Kodak

Bucuresti | 28. ian. 2019

Konica Minolta optimizează conectivitatea clienților cu upgrade-uri Kodak PRINERGY

Automatizare optimizată a serviciilor de printare, editare și ambalare optimizată


Clienții Konica Minolta Europa, din zona serviciilor de printare, editare și ambalare, vor beneficia de automatizare optimizată odată cu extinderea parteneriatului strategic alături de Kodak, ce vizează acum o gamă extinsă de produse și soluții software. optimizată a serviciilor de printare, editare și ambalare


Kodak, companie de tehnologie orientată către imagistică, facilitează conectivitate cu upgrade-uri PRINERGY, platformă software folosită de sistemele de producție AccurioPress de la Konica Minolta, ce utilizează controlere de imagine IC-604 sau IC-605 și de sistemul digital UV inkjet de mare viteză, AccurioJet KM-1 B2+.


Integrarea noii versiuni PRINERGY 8.3 oferă suport prin accesarea sistemului de operare Windows Server 2016 și gestionarea presei digitale color în cadrul joburilor de printare, facilitând procesele de producție hibride. Setările de printare, tipul de hârtie, numărul de copii și opțiunile de finisare pot fi modificate direct de pe platforma PRINERGY 8.3 de la Kodak.


Construită pe baza standardelor JDF, aplicația asigură fluxurile de lucru hibride de tipar digital și offset, facilitând utilizarea acestora. Software-ul pune la dispoziția clienților un mediu de producție mai eficient și noi oportunități de business pe zona de printare la cerere (print on-demand).



Charles Lissenburg, Director General în cadrul Diviziei Profesionale de Printare a Konica Minolta Business Solutions Europa, a declarat:


„Pe măsură ce creștem în piețele de printare profesională și industrială, fluxurile de lucru și conectivitatea devin din ce în ce mai importante în abordarea orientată către clienți. Datorită vastei noastre experiențe în domeniu, PRINERGY 8.3 reprezintă cea mai flexibilă și avansată soluție digitală disponibilă, destinată managementului lucrărilor pentru proofer-e, Computer-To-Plate și echipamente digitale."


„Aceste fluxuri de lucru îi ajută pe clienți în automatizarea tuturor operațiunilor de printare din toate zonele de producție din portofoliul Konica Minolta. Realitatea este că în prezent sistemele de printare necesită instrumente suplimentare pentru a veni în sprijinul clienților prin crearea de noi oportunități pe piață și creșterea profitabilității.”



Despre Konica Minolta Business Solutions Romania

Despre Konica Minolta Business Solutions Romania

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. 


Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 27 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2018 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.


Konica Minolta Business Solutions România distribuie şi asigură servicii pentru echipamente multifuncţionale, faxuri, imprimante, echipamente de tipar digital şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud.


Termenii şi numele de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.