KONICA MINOLTA crește investițiile ÎN TEHNOLOGIA DIGITALĂ MGI

| 5 octombrie 2020

Inițiative prioritare pentru tiparul digital de etichete, ambalaje și înnobilare a printurilor

Konica Minolta Inc. (Konica Minolta) a anunțat efectuarea unei noi investiții în tehnologia digitală MGI a producătorului francez, lider în industria de sisteme de tipar digital pentru înnobilare - MGI Digital Technology*.


În ianuarie 2014 a fost inițiat parteneriatul dintre Konica Minolta și MGI. În 2016, a avut loc o extindere a acestui parteneriat prin majorarea pachetului de acțiuni MGI la 40,5 de procente, pentru Konica Minolta. În data de 30 septembrie 2020, Konica Minolta a achiziționat noi acțiuni MGI, ajungând astfel la un pachet de 42,3%. Compania MGI, cu 204 angajați, a fost fondată în 1982 și are sediul în Fresnes, Franța. În 2019, veniturile MGI au fost calculate la 68,17 milioane de euro pentru întregul an.


Sistemele MGI de înnobilare digitală a materialelor tipărite utilizează în totalitate capete cu jet de cerneală fabricate de Konica Minolta. Acest lucru oferă clienților oportunități deosebite de a integra valoare adăugată, în propriile companii, în condițiile în care, anterior, aceste servicii erau externalizate către alți furnizori. Astfel, aplicațiile MGI se extind și pe alte segmente ale tiparului digital industrial.


Prin investițiile majore din 2016, efectuate în tehnologiile de printare industriale, Konica Minolta a creat noi oportunități de afaceri și a extins domeniul de activitate al companiei sale.


Segmentul de tipar digital al etichetelor și ambalajelor oferă oportunități multiple de digitalizare în procesele de post-tipărire, cum sunt acoperirea cu spoturi UV, embosarea digitală cu folie la cald și tăiere. Prin adăugarea sistemelor MGI de lăcuire selectivă și aplicare a foliei la cald, precum și a altor echipamente digitale destinate tiparului industrial în portofoliul său, Konica Minolta și-a întărit prezența pe această piață cu trend ascendent.


Oficiali ai Konica Minolta declarau că, în ultimii patru ani, businessul din zona de sisteme de tipar industrial a companiei s-a dublat. În timpul pandemiei Covid-19, cererea a stagnat temporar pe unele segmente din acest sector. Cu toate acestea, pe termen mediu și lung, compania consideră că cererea pentru tipar digital industrial va crește mai mult ca oricând, iar trecerea de la tiparul analogic la cel digital se va accelera din ce în ce mai mult pentru a răspunde schimbării iminente a pieței.


Digitalizarea postprocesării va deveni din ce în ce mai importantă. În acest sens, este esențial pentru Konica Minolta să-și extindă portofoliul de sisteme de tipar digital, prin aprofundarea alianței cu MGI – prima companie din lume care comercializează sisteme pentru înnobilarea digitală a printurilor.


Konica Minolta comercializează, în prezent, AccurioJet KM-1e, un sistem de tipar digital industrial cu jet de cerneală UV, care poate printa inclusiv pe carton pentru ambalaje. Se estimează ca piața de tipar a ambalajelor va crește cu 15% / an până în 2028** și, astfel, va fi poziționată ca un segment cheie pentru expansiunea afacerii companiei. În 2016, în cadrul drupa din Germania, MGI a realizat o prezentare a tehnologiei ALPHAJET, un sistem care permite tipărirea, decorarea și postprocesarea integrată a cartonului ondulat destinat pieței de packaging.


Konica Minolta se va strădui să ofere o creștere a valorii MGI și să stabilească o poziție puternică pe piață prin lansarea efectivă a sistemului ALPHAJET. Acest lucru va fi posibil prin accesarea contactelor obținute de-a lungul timpului, mulțumită parteneriatelor încheiate și a capacităților sale de vânzare, la nivel global.


În declarație este adăugat și faptul că, în viitor, Konica Minolta și-a propus să furnizeze sistemul digital suprem care poate finaliza automat toate procesele de pregătire, tipărire și post-procesare a produsului finit.





*: În acest context, sistemele de tipar digital pentru înnobilare efectuează lucrări precum aplicarea lacului, în diverse grosimi și efecte de embosare prin aplicarea foliei la cald, pe materialele tipărite digital și/sau offset

**: Estimările Konica Minolta pe baza datelor obținute de la firmele specializate în studii de piață



Despre Konica Minolta Business Solutions România

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 31 de ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2020 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, faxuri, imprimante, sisteme de producție digitală și tipar industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.
Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe Facebook, YouTube și LinkedIn.
Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

Pentru informații detaliate despre Konica Minolta:
Viorica Mocanu, Marketing Manager
Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro