În perioada 24 – 27 septembrie, la Bruxelles, în cadrul Labelexpo, Konica Minolta va instala echipamentul cu numărul 450 din seria AccurioLabel. Astfel, compania înregistrează o creștere accelerată pe zona de imprimare industrială.
Introdusă acum 4 ani, tehnologia de imprimare digitală pe bază de toner reprezintă un real succes pe piața de imprimare a etichetelor.
AccurioLabel 230, cel mai nou model din gama echipamentelor de producție digitală a etichetelor, va fi prezentat în premieră la ediția Labelexpo de anul acesta și va constitui elementul central al standului Konica Minolta (C12/C19), situat în pavilionul expozițional 8 al târgului.
Noul model se remarcă prin îmbunătățiri notabile față de predecesorul său, AccurioLabel 190, prin creșterea vitezei cu până la 73%, productivitate îmbunătățită, consum energetic mai bun, pierderi de hârtie reduse semnificativ, ușurință remarcabilă în utilizare și calitate superioară a printării.
Pe parcursul celor 4 zile ale târgului, Konica Minolta va oferi demonstrații live realizate pe AccurioLabel 230. Mai mult, vor fi prezentate progrese importante pe zona de software folosind realitatea augumentată, precum și demonstrații practice de înnobilare și finisare, prin tehnologia MGI.
Un element de atracție va fi reprezentat de MGI JETVarnish 3D WEB Color+, noul sistem de înnobilare a etichetelor și ambalajelor. Vizitatorii standului vor putea asista la întregul proces
de producție a unei etichete, de la editare până la obținerea produsului finit, inclusiv la realizarea înnobilărilor și diferitelor tipuri de finisare.
Konica Minolta va organiza un concurs cu premii în care participanții vor trebui să aprecieze câți metri de hârtie se vor printa pe două echipamente AccurioLabel, pe durata celor 4 zile ale târgului.
„Around the world, around the clock” este conceptul ales de Konica Minolta pentru ediția de anul acesta a târgului. Tematica subliniază modul în care compania vine în sprijinul furnizorilor de print din întreaga lume cu echipamentul AccurioLabel 230, oferindu-le posibilitatea unor noi oportunități de business. Conceptul ales pentru acest eveniment derivă din noul concept global de rebranding al Konica Minolta - “Rethink What’s Possible”.
„Participarea Konica Minolta la târgul Labelexpo este o ocazie foarte bună de a-i implica pe clienți în noi perspective și sinergii ale printării cu jet de cerneală și de a le prezenta soluții de realitate augumentată, precum și demonstații practice, realizate pe echipamentul AccurioLabel 230.” a declarat Edoardo Cotichini, Manager al Diviziei de Printare Industrială a Konica Minolta Business Solutions Europa.
„Suntem o companie orientată către relația cu clienții și, prin urmare, ne adaptăm permanent nevoilor acestora și adoptăm noi tehnologii cu ajutorul lor. Acest lucru ne permite să ne dezvoltăm odată cu ei. Contribuțiile lor reprezentă un real sprijin în evoluțiile viitoare ale tehnologiei noastre. Un exemplu în acest sens este colaborarea cu IIj (Industrial Inkjet Ltd), care a inițiat conceptul de motor de printare pentru a include o serie de adaptori de tipar standard pentru imprimarea flexo obișnuită a etichetei.”
Acesta a mai adăugat: „Odată cu noul concept Around the world, around the clock, propunem clienților noștri idei și abordări noi de business. Obiectivul nostru este acela de a oferi clienților și partenerilor noștri noi perspective pe zona de producție digitală a etichetelor și pe zona de printare, în general. Într-o lume aflată în evoluție continuă, obiectivul nostru este acela de a regândi și redefini viitorul clienților noștri. Oferim abordări imaginative, tehnologii inovatoare și soluții de talie mondială. Este timpul să regândim tot ceea ce este posibil.”