Konica Minolta lansează AccurioPro Connect

București | 22 ianuarie 2019

Konica Minolta lansează AccurioPro Connect, o soluție inovatoare pentru gestionarea fluxului de lucru

Aplicatia automatizează procesarea pretipăririi, cu scopul de a veni în sprijinul clienților prin economisirea timpului și reducerea costurilor.





Charles Lissenburg, General Manager în cadrul Diviziei de Soluții de Printare Profesională, a menționat: 

"Într-o eră a vitezei și a tehnologiei revoluționare, achiziționarea unui nou echipament de printare nu mai este suficientă pentru asigurarea profitabilității. Este nevoie ca firmele din zona serviciilor de printare să investească într-o gamă de soluții pentru a-și optimiza profitabilitatea și simplifica fluxurile de lucru. 

AccurioPro Connect subliniază angajamentul Konica Minolta de a veni în sprijinul clienților, în scopul creșterii profitabilității. Este o soluție deosebit de importantă ce permite automatizarea unei serii largi de procese de lucru."


Concepută pe un portofoliu extins de soluții software de printare digitală industrială, această aplicație inovatoare este pilonul central din clasa software AccurioPro, o gamă vastă de instrumente și soluții modulare destinate creșterii profitabilității, în contextul nevoilor de dezvoltare și schimbare continuă a industriei.


AccurioPro Connect de la Konica Minolta se configurează foarte ușor, asigurând fluxuri de lucru personalizate și intuitive ce reduc incidența erorilor umane și costurile generate de acestea. Realizată pe baza aplicației Dispatcher® Phoenix, soluția AccurioPro Connect automatizează procesele la cote maxime de eficiență printr-o funcționalitate simplificată, fără a afecta calitatea excepțională a printării. Specificațiile sale inovative asigură productivitate optimă în procesul de printare a diferitelor materiale, facilitând procesele de lucru. Soluția software oferă funcții speciale dedicate optimizării fluxurilor de lucru.


AccurioPro Connect se poate conecta cu alte aplicații software, prin simpla apăsare a unui buton sau prin conexiune de la distanță, cu ajutorul unui smartphone sau a unui computer. Procesele de printare, care în mod normal necesită mai multe operațiuni manuale, pot fi acum complet automatizate, iar resurse importante vor putea fi folosite în alte scopuri. Dedicată furnizorilor de printare industrială, soluția poate fi utilizată pentru realizarea broșurilor, direct mail și servicii generale de printare, precum cărți de vizită sau alte materiale de birotică.



Achim Ricks, Manager al Diviziei de Soluții de Printare Profesională din cadrul Konica Minolta, a declarat: 

"Feedback-ul clienților noștri a fost extrem de pozitiv. Procesele de producție care, în mod normal, necesitau o oră, din cauza setărilor manuale, pot fi realizate acum în doar câteva minute. În funcție de proiect, cu ajutorul soluției AccurioPro Connect, companiile pot economisi câteva ore pe zi și pot reduce costurile forței de muncă."


Despre Konica Minolta Business Solutions Romania

Despre Konica Minolta Business Solutions Romania

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. 


Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 27 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca și  în anii precedenţi, rezultatele anului 2018 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.


Konica Minolta Business Solutions România distribuie şi asigură servicii pentru echipamente multifuncţionale, faxuri, imprimante, echipamente de tipar digital şi oferă Servicii Optimizate de Printare bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud.


Termenii şi numele de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

About Konica Minolta Business Solutions Europe

 

Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, based in Langenhagen, Germany, is a wholly owned subsidiary of Konica Minolta Inc., Tokyo, Japan. Konica Minolta enables its clients to champion the digital era: with its unique imaging expertise and data processing capabilities, Konica Minolta creates relevant solutions for its customers and solves issues faced by society. As a provider of comprehensive IT services, Konica Minolta delivers consultancy and services to optimise business processes with workflow automation. The company further offers its customers solutions and managed services in the field of IT infrastructure and IT security as well as cloud environments. With regard to its office printing solutions, "IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" stated that Konica Minolta is "recognised globally as a leader in print transformation". As a strong partner for the professional printing market, Konica Minolta offers business consulting, state-of-the-art technology and software and has established itself as the production printing market leader for more than a decade in Europe (InfoSource). Its Business Innovation Centre in London and four R & D laboratories in Europe enable Konica Minolta to bring innovation forward by collaborating with its customers as well as academic, industrial and entrepreneurial partners. For its innovative service approach that complements their devices perfectly, Konica Minolta was awarded the prestigious ‘"Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" by Keypoint Intelligence. Konica Minolta Business Solutions Europe is represented by subsidiaries and distributors in more than 80 countries in Europe, Central Asia, the Middle East and Africa. With approximately 10,000 employees (as of April 2020), Konica Minolta Europe earned net sales of over 2.34 billion in financial year 2019/2020.

 

For more information, please visit http://newsroom.konicaminolta.eu and follow Konica Minolta on Facebook, YouTube and Twitter @KonicaMinoltaEU

 

Terms and product names may be trademarks or registered trademarks of their respective holders and are hereby acknowledged.