Konica Minolta anunță lansarea noului MGI JetVarnish 3D ONE: productivitate ridicată printr-o singură trecere

București, România | 19 noiembrie 2019

Konica Minolta anunță lansarea noului MGI JetVarnish 3D One, sistem entry-level pentru finisarea și lăcuirea UV a materialelor tipărite. Prin această acțiune, compania accelerează creșterea sa pe piața imprimării industriale și a printurilor comerciale.


Primul model MGI JetVarnish 3D One este deja disponibil în Centrul de Testare al Competențelor din Franța și este destinat demonstrațiilor, urmând ca alte dispozitive MGI JetVarnish 3D One să fie disponibile, în curând, și în showroom-urile Konica Minolta. Startul vânzărilor pentru acest echipament va fi la începutul anului viitor, sistemul urmând a fi vândut exclusiv de către Konica Minolta.


Noul MGI JetVarnish 3D One a fost dezvoltat cu scopul de a orienta producția de finisare și lăcuire a materialelor tipărite către piețe precum cele ale ambalajelor de lux – de dimensiuni mici, cele de carte, reviste și broșuri, meniuri, albume foto etc. Clienții țintă vor fi cei care dețin imprimante digitale, furnizorii de artă grafică și clienții actuali Konica Minolta care doresc să descopere, în continuare, noi oportunități de afaceri profitabile.


Sistemul inovator de producție de înaltă calitate folosește un lac universal, care oferă multiple efecte tactile 2D și 3D, atât pentru o acoperire fină, cât și pentru una texturată, printr-o singură trecere.


MGI JetVarnish 3D One este cel mai nou membru al familiei MGI JetVarnish. Acesta va oferi mai multe oportunități de dezvoltare a afacerilor, pentru clienți. Astfel, aceștia pot intra pe piețele de publicitate, marketing și design, precum și pe piețele ambalajelor de lux, transformând joburile standard în produse tipărite premium.


Printre caracteristicile și punctele cheie ale noului echipament se numără:

  • Costuri mai mici de producție, permițând opțiuni de finanțare mai ușoare.
  • Grosimea variabilă a lacului, între 21 și 116 microni, într-o singură trecere.
  • Un scaner AIS pentru înregistrarea automată de la coală la coală, fără a fi nevoie de semne de recunoaștere, fără pierderi și, implicit, fără timp destinat configurării.
  • Software-ul MGI include un editor de lacuri pentru modificarea jobului „on-the-fly”, un calculator de costuri și un instrument de gestionare a joburilor încărcate pe mașină.


Ca parte a specificațiilor de bază, tehnologia MGI este combinată cu tehnologia Konica Minolta în ceea ce privește capetele de printare piezoelectrice. Lăcuirea poate fi realizată atât pe printurile realizate digital, cât și pe cele offset. Uscarea și întărirea instantanee a lacului, imediat după trecerea prin mașină, se realizează prin intermediul unui LED ecologic (destinat unui mediu fără ozon), iar aceasta este, de asemenea, o specificație prevăzută ca standard. Viteza de înnobilare a colilor A3 poate ajunge până la 2.077 de coli / oră, iar dimensiunile maxime pot fi de până la 364 x 750 mm.


Printre specificațiile opționale pot fi enumerate includerea datelor variabile pentru personalizare, un convertor automat care transformă PDF-urile în fișiere TIFF și o opțiune de detectare automată la scanare (AIS) a substraturilor metalizate (folie).


Tony Charlet, Director General Industrial Printing, a declarat: „Intențiile de cumpărare, atitudinea și evaluarea clientului se îmbunătățesc atunci când este introdus un element tactil pe un produs sau ambalaj tipărit. În această direcție a fost dezvoltat noul MGI JETVARNISH 3D One, având scopul de a realiza materiale care să transforme consumatorul într-un client receptiv. ”



Senzația tactilă și textura specifică materialelor înnobilate joacă un rol din ce în ce mai important în transformarea obiceiurilor de cumpărare ale consumatorilor de astăzi. La fel, percepția asupra mărcii care ajută la modelarea gândirii este cu mult îmbunătățită din perspectiva clientului final.

De exemplu, un raport al Asociației Foil & Specialty Effects (FSEA) arată că timpul petrecut de către consumator, pentru identificarea produselor dorite, este redus cu 45% în cazul materialelor înnobilate, spre deosebire de cele obișnuite. În plus, produsele înnobilate cu folie și lac rețin atenția cu 18 procente mai mult decât cele tipărite clasic. Având în vedere rezultatul dorit de producători, capacitatea unui produs de a atrage atenția vizuală a consumatorului are o influență puternică asupra deciziei de cumpărare a acestuia. Cu cât indivizii se concentrează mai mult asupra unui produs, cu atât mai ridicate sunt șansele ca produsul în cauză să fie ales și să fie ținut minte pe viitor1.



________________________________________
1) Datele de mai sus au fost publicate în 2013 în cadrul unui “Studiu inițial privind impactul de vizibilitate ridicată asupra prezenței la raft”, studio comandat de FSEA.


Despre Konica Minolta Business Solutions România

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Despre Konica Minolta Business Solutions România
Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 30 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2020 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, faxuri, imprimante, sisteme de producție digitală și tipar industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.
Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

 
Pentru informații detaliate despre Konica Minolta:
Viorica Mocanu, Marketing Manager
Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro
 

About Konica Minolta Business Solutions Europe

 

Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, based in Langenhagen, Germany, is a wholly owned subsidiary of Konica Minolta Inc., Tokyo, Japan. Konica Minolta enables its clients to champion the digital era: with its unique imaging expertise and data processing capabilities, Konica Minolta creates relevant solutions for its customers and solves issues faced by society. As a provider of comprehensive IT services, Konica Minolta delivers consultancy and services to optimise business processes with workflow automation. The company further offers its customers solutions and managed services in the field of IT infrastructure and IT security as well as cloud environments. With regard to its office printing solutions, "IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" stated that Konica Minolta is "recognised globally as a leader in print transformation". As a strong partner for the professional printing market, Konica Minolta offers business consulting, state-of-the-art technology and software and has established itself as the production printing market leader for more than a decade in Europe (InfoSource). Its Business Innovation Centre in London and four R & D laboratories in Europe enable Konica Minolta to bring innovation forward by collaborating with its customers as well as academic, industrial and entrepreneurial partners. For its innovative service approach that complements their devices perfectly, Konica Minolta was awarded the prestigious ‘"Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" by Keypoint Intelligence. Konica Minolta Business Solutions Europe is represented by subsidiaries and distributors in more than 80 countries in Europe, Central Asia, the Middle East and Africa. With approximately 10,000 employees (as of April 2020), Konica Minolta Europe earned net sales of over 2.34 billion in financial year 2019/2020.

 

For more information, please visit http://newsroom.konicaminolta.eu and follow Konica Minolta on Facebook, YouTube and Twitter @KonicaMinoltaEU

 

Terms and product names may be trademarks or registered trademarks of their respective holders and are hereby acknowledged.