Konica Minolta anunță lansarea noului MGI JetVarnish 3D ONE: productivitate ridicată printr-o singură trecere

București, România | 19. nov. 2019

Konica Minolta anunță lansarea noului MGI JetVarnish 3D One, sistem entry-level pentru finisarea și lăcuirea UV a materialelor tipărite. Prin această acțiune, compania accelerează creșterea sa pe piața imprimării industriale și a printurilor comerciale.


Primul model MGI JetVarnish 3D One este deja disponibil în Centrul de Testare al Competențelor din Franța și este destinat demonstrațiilor, urmând ca alte dispozitive MGI JetVarnish 3D One să fie disponibile, în curând, și în showroom-urile Konica Minolta. Startul vânzărilor pentru acest echipament va fi la începutul anului viitor, sistemul urmând a fi vândut exclusiv de către Konica Minolta.


Noul MGI JetVarnish 3D One a fost dezvoltat cu scopul de a orienta producția de finisare și lăcuire a materialelor tipărite către piețe precum cele ale ambalajelor de lux – de dimensiuni mici, cele de carte, reviste și broșuri, meniuri, albume foto etc. Clienții țintă vor fi cei care dețin imprimante digitale, furnizorii de artă grafică și clienții actuali Konica Minolta care doresc să descopere, în continuare, noi oportunități de afaceri profitabile.


Sistemul inovator de producție de înaltă calitate folosește un lac universal, care oferă multiple efecte tactile 2D și 3D, atât pentru o acoperire fină, cât și pentru una texturată, printr-o singură trecere.


MGI JetVarnish 3D One este cel mai nou membru al familiei MGI JetVarnish. Acesta va oferi mai multe oportunități de dezvoltare a afacerilor, pentru clienți. Astfel, aceștia pot intra pe piețele de publicitate, marketing și design, precum și pe piețele ambalajelor de lux, transformând joburile standard în produse tipărite premium.


Printre caracteristicile și punctele cheie ale noului echipament se numără:

  • Costuri mai mici de producție, permițând opțiuni de finanțare mai ușoare.
  • Grosimea variabilă a lacului, între 21 și 116 microni, într-o singură trecere.
  • Un scaner AIS pentru înregistrarea automată de la coală la coală, fără a fi nevoie de semne de recunoaștere, fără pierderi și, implicit, fără timp destinat configurării.
  • Software-ul MGI include un editor de lacuri pentru modificarea jobului „on-the-fly”, un calculator de costuri și un instrument de gestionare a joburilor încărcate pe mașină.


Ca parte a specificațiilor de bază, tehnologia MGI este combinată cu tehnologia Konica Minolta în ceea ce privește capetele de printare piezoelectrice. Lăcuirea poate fi realizată atât pe printurile realizate digital, cât și pe cele offset. Uscarea și întărirea instantanee a lacului, imediat după trecerea prin mașină, se realizează prin intermediul unui LED ecologic (destinat unui mediu fără ozon), iar aceasta este, de asemenea, o specificație prevăzută ca standard. Viteza de înnobilare a colilor A3 poate ajunge până la 2.077 de coli / oră, iar dimensiunile maxime pot fi de până la 364 x 750 mm.


Printre specificațiile opționale pot fi enumerate includerea datelor variabile pentru personalizare, un convertor automat care transformă PDF-urile în fișiere TIFF și o opțiune de detectare automată la scanare (AIS) a substraturilor metalizate (folie).


Tony Charlet, Director General Industrial Printing, a declarat: „Intențiile de cumpărare, atitudinea și evaluarea clientului se îmbunătățesc atunci când este introdus un element tactil pe un produs sau ambalaj tipărit. În această direcție a fost dezvoltat noul MGI JETVARNISH 3D One, având scopul de a realiza materiale care să transforme consumatorul într-un client receptiv. ”



Senzația tactilă și textura specifică materialelor înnobilate joacă un rol din ce în ce mai important în transformarea obiceiurilor de cumpărare ale consumatorilor de astăzi. La fel, percepția asupra mărcii care ajută la modelarea gândirii este cu mult îmbunătățită din perspectiva clientului final.

De exemplu, un raport al Asociației Foil & Specialty Effects (FSEA) arată că timpul petrecut de către consumator, pentru identificarea produselor dorite, este redus cu 45% în cazul materialelor înnobilate, spre deosebire de cele obișnuite. În plus, produsele înnobilate cu folie și lac rețin atenția cu 18 procente mai mult decât cele tipărite clasic. Având în vedere rezultatul dorit de producători, capacitatea unui produs de a atrage atenția vizuală a consumatorului are o influență puternică asupra deciziei de cumpărare a acestuia. Cu cât indivizii se concentrează mai mult asupra unui produs, cu atât mai ridicate sunt șansele ca produsul în cauză să fie ales și să fie ținut minte pe viitor1.



________________________________________
1) Datele de mai sus au fost publicate în 2013 în cadrul unui “Studiu inițial privind impactul de vizibilitate ridicată asupra prezenței la raft”, studio comandat de FSEA.


Despre Konica Minolta Business Solutions România

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.       


Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 28 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2018 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.


Konica Minolta Business Solutions România distribuie şi asigură servicii pentru echipamente multifuncţionale, faxuri, imprimante, echipamente de tipar digital şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud.


Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.

Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.


Pentru informaţii detaliate despre Konica Minolta:

Viorica Mocanu, Marketing Manager

Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro