KONICA MINOLTA se retrage de la DRUPA 2021

| 8 octombrie 2020

Konica Minolta și-a anunțat astăzi decizia de a se retrage din cadrul DRUPA 2021. Compania a ales calea noilor formate de interacțiune, în siguranță, cu partenerii și clienții săi.


Lider de piață în producția digitală de mai bine de un deceniu (InfoSource) Konica Minolta și-a anunțat astăzi retragerea de la DRUPA 2021 în favoarea unor noi angajamente personalizate, de interacțiune digitală sau hibridă cu grupurile sale țintă.


Olaf Lorenz, Director General Divizia de Marketing Internațional Konica Minolta Business Solutions Europe: „Credem încă în puterea relațiilor personale, în vizibilitatea portofoliului nostru de echipamente și în posibilitatea ca produsele tipărite pe acestea să poată fi atinse. În acest sens, evaluăm combinații potențiale ale conceptelor virtuale și reale. Cu toate acestea, expunerea la DRUPA sau la orice alt târg comercial, în acest moment, nu are sens pentru noi, din pricina incertitudinii mondiale actuale. Lucrurile sunt mult prea imprevizibile. Prioritatea noastră cea mai mare este să ne asigurăm, întotdeauna, că toți colegii, clienții și familiile noastre sunt și vor fi în siguranță și sănătoși. În timp ce pandemia de coronavirus continuă să perturbe la nivel global, am luat decizia de a ne retrage prezența fizică de la drupa 2021, precum și alte târguri sau expoziții.”


Cu DRUPA amânată pentru iunie 2021, compania a trebuit să se adapteze și să regândească ceea ce este posibil pentru actualii și potențialii săi clienți. De exemplu, va urma lansarea unui showroom virtual dotat cu multe caracteristici esențiale pentru o explorare interactivă a diverselor produse din zona de tipar digital și industrial. De asemenea, în Centrul de Competență al Konica Minolta - IPES Bratislava, reprezentanții companiei oferă deja demonstrații virtuale live. Astfel, oamenii pot participa la testele și demonstrațiile de produs mulțumită unei camere video bidirecționale și, implicit, pot interacționa cu specialiștii noștri.


În plus, Konica Minolta analizează oportunități de organizare a evenimentelor locale personalizate, pentru o valorificare cât mai eficientă a posibilităților actuale. Astfel, clienții vor avea posibilitatea de a vedea noile soluții și produse pe care compania le are în stoc, în siguranță, din propria țară, fără a mai fi necesară călătoria urmată de restricțiile impuse. În acest mod, toți cei interesați vor avea la îndemână întregul portofoliu de produse al unui lider mondial în soluții de tipar.


Olaf Lorenz a concluzionat: „Obiectivul nostru cel mai mare a fost și va fi întotdeauna să ne aducem aportul în formarea și modelarea ideilor clienților noștri, într-o abordare de parteneriat - indiferent de «canalul de comunicare». Suntem pe deplin convinși că printul va rezista ca mediu de comunicare, chiar și cu amenințările percepute de la canalele digitale, mobile și virtuale. De fapt, în ciuda situației pandemice și mai puțin previzibile în care trăim acum cu toții, tiparul este înfloritor și găsește noi modalități de a oferi impact și valoare, adesea alături de celelalte canale de comunicare. Vom continua să explorăm aceste noi modalități și să oferim valoare pentru și împreună cu partenerii noștri.”


„Deși cu un oarecare regret și cu inima încărcată pentru luarea acestei decizii, le dorim organizatorilor succes în gestionarea expozițiilor viitoare. DRUPA a reprezentat întotdeauna unele dintre cele mai bune ocazii a ceea ce se poate realiza în cadrul unui eveniment de asemenea anvergură pentru industria tipografică globală. Pentru mine, personal, ar fi fost a cincea ediție. A fost întotdeauna un punct culminant al calendarului și aștept cu nerăbdare să mă întorc la evenimentele viitoare, atunci când va fi timpul”, a mai adăugat Olaf Lorenz.


Despre Konica Minolta Business Solutions România

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 31 de ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2020 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, faxuri, imprimante, sisteme de producție digitală și tipar industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.
Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe Facebook, YouTube și LinkedIn.
Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

Pentru informații detaliate despre Konica Minolta:
Viorica Mocanu, Marketing Manager
Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro