CS Remote Care


Au loc schimburi de informaţii interactive între dispozitivele dumneavoastră şi sistemul nostru pentru managementul de service atunci când este necesară asistenţă de calitate înaltă.


CS Remote Care permite comunicare de ultimă oră maşină către maşină (M2M) între dispozitivele de ieşire bizhub şi organizaţia de service Konica Minolta: conectarea la distanţă transmite toate datele de sistem relevante în timp real, anunţând service-ul Konica Minolta din timp despre rutina de mentenanţă sau orice altă intervenţie necesară, de exemplu pentru a corecta probleme tehnice.

Datorită traseului comunicării la distanţă, este posibil să activaţi servicii automatizate, cum ar fi livrarea de consumabile, şi să îndepliniţi sarcini la distanţă, inclusiv servicii precum actualizări de firmware şi setări de dispozitiv. Îndrumarea şi instrucţiunile le pot fi oferite utilizatorilor de la distanţă printr-un panou. De asemenea, portalul web include o interfaţă grafică şi prietenoasă ce conţine informaţii despre starea dispozitivului şi secţiunea de raportare.

Conceptul CS Remote Care este garanţia Konica Minolta de disponibilitate mărită a sistemului Perioada de nefuncţionare a dispozitivelor de ieşire poate fi redusă, productivitatea îmbunătăţită şi întreţinerea periodică planificată în conformitate cu programele de muncă ale utilizatorilor.


CS Remote Care

CS Remote Care

Monitorizare

  • Conectare securizată
  • Comunicaţie monodirecţională/bidirecţională
  • Monitorizare cuprinzătoare
  • Colectarea datelor senzorilor de la dispozitivele de imprimare şi viitoarele lor analize

Centralizare

  • Transfer eficient de informaţii
  • Nu este necesară nicio instalare pentru cele mai multe metode de comunicare

Servicii automatizate

  • Citire directă contor
  • Comandă de consumabile automatizată
  • Nu este nevoie de apeluri manuale către serviciul de asistenţă

Setări dispozitiv

  • Meniuri de service
  • Actualizare firmware la distanţă
  • Asistenţă la distanţă