M-Files

Management inteligent al informației


M-Files este un sistem inteligent de gestionare a informațiilor care vă va permite să beneficiați pe deplin de calitatea, integritatea și acuratețea datelor dvs. critice - indiferent dacă acel conținut se află în M-Files sau într-un alt sistem de afaceri. M-Files pune la dispoziție o gamă largă de instrumente puternice pentru găsirea, editarea, distribuirea și organizarea conținutului și informațiilor companiei dvs., precum și noile beneficii pe care Inteligența Artificială le poate aduce biroului dumneavoastră.


Companiile de astăzi se confruntă cu o concurență acerbă în tot ceea ce fac, desigur. În aceste condiții de testare, este esențial ca organizațiile de tot felul să optimizeze și să crească eficiența și productivitatea proceselor de afaceri în mod continuu, dacă vor să rămâne cu un pas înaintea concurenților lor.


Utilizarea unui sistem inteligent de gestionare a informațiilor permite organizațiilor să beneficieze de calitatea, integritatea și acuratețea informațiilor lor critice. Gestionarea informațiilor poate fi, de asemenea, utilizată ca mijloc de control al riscului, de a garanta conformitatea, de a permite fluxuri de lucru și proceduri de operare consecvente și de armonizare a proceselor.


Spre deosebire de sistemele tradiționale Enterprise Content Management (ECM), M-Files permite organizațiilor să-și gestioneze conținutul și informațiile indiferent dacă informațiile respective sunt situate în M-Files sau în alte sisteme de afaceri sau depozite. Utilizatorii sistemului beneficiază de instrumentele puternice pe care le oferă pentru a găsi, edita, partaja și organiza conținut și informații, precum și avantajele pe care le poate oferi inteligența artificială în automatizarea unora dintre procesele cheie ale biroului.


Prezentare generală M-Files

Soluțiile de gestionare a informațiilor întreprinderilor M-Files îmbunătățesc și simplifică modul în care întreprinderile gestionează documentele și alte informații pentru a deveni mai productivi, mai eficienți și să rămână conforme. Găsiți, partajați și asigurați documente și informații rapid și ușor cu M-Files - chiar și în cele mai exigente industrii bazate pe respectarea conformității.

Contactați-ne pentru mai multe informații

SISTEMUL M-FILES ...

SISTEMUL M-FILES ...
  • Este condus de metadate (ce vs. unde).
  • Poate fi implementat flexibil într-un cloud, în spațiile de afaceri sau în format hibrid.
  • Este simplu, dar extrem de configurabil pentru a vă asigura că toate procesele de afaceri sunt acceptate.
  • Este instantaneu familiar (integrat cu Windows) și se integrează rapid și ușor cu alte programe software.
  • Poate fi accesat pe toate dispozitivele.
  • Oferă actualizări automate.
  • Este disponibil în versiuni cloud, pe site și hibrid.
  • Îndeplinește standardele de conformitate, cu toate datele salvate folosind un concept complet de autorizare.
  • Ofera arhivare doveditoare a auditului sub rezerva reglementarilor generale privind protectia datelor (GDPR).

BENEFICII CLIENTE

BENEFICII CLIENTE
  • Te ajută să găsești informațiile tale - rapid - permițându-ți să iei decizii informate pe baza celor mai recente date ale companiei tale.
  • Vă permitem să accesați orice date relevante într-o gamă de depozite diferite folosind o singură platformă.
  • Reduce costurile oferind acces rapid la aceste date relevante pentru companie.
  • Crește productivitatea companiei dvs. creând fluxuri de lucru accelerate și transparente.
  • Promovează colaborarea interdepartamentală.
  • Manevrare ușoară și intuitivă.
  • Soluție scalabilă.
  • Foarte flexibil datorită aplicațiilor mobile pentru iOS, Android și un mod offline.
  • Interfață de utilizator uniformă, indiferent de dispozitiv.
  • ROI rapid = profituri rapide.

CUM FUNCȚIONEAZĂ M-FILES?

CUM FUNCȚIONEAZĂ M-FILES?

Simplu de implementat

  • Nu este nevoie să mutați, migrați sau convertiți date.
  • Fără pregătire, organizare sau etichetare în avans a fișierelor.
  • Nu este necesară o codificare personalizată sau o integrare complexă.
  • Se implementează foarte repede, astfel încât valoarea este realizată imediat.need to move, migrate or convert data.

Interfață de utilizator uniformă

  • Vă permite să gestionați fișierele din orice sistem sau depozit folosind o singură vizualizare, indiferent de dispozitivul pe care îl utilizați - de la dispozitive mobile la aplicații web și clienți desktop.

Conectare unică

  • Acces la toate informațiile dintr-un singur punct de intrare, indiferent de sursa de date.

Personalizarea rezultatelor

  • Creează scopuri personalizate, salvând favorite și rezultate de etichetă.
  • Creează configurații ale domeniului de căutare pentru a găsi rezultatele căutării individual, cu atribute și locații specifice în numele dvs.
  • Creează favorite pentru a urmări cele mai importante fișiere.
  • Etichetați-vă rezultatele cu etichete personale, astfel încât să poată fi găsite din nou rapid.

Metadate conduse

  • Capabil să gestioneze atât date structurate cât și nestructurate.
  • Metadatele sunt îmbogățite folosind sugestiile de metadate automate.
  • Inteligența artificială (AI) simplifică indexarea datelor, propunând în mod automat atribute de metadate precum clasă, tip, client, proiect și caz.

Integrare Active Directory

  • Ceea ce este arătat se bazează pe drepturile de acces.
  • Permisiunea gestionată automat.
  • Acces securizat: permisiunea se bazează pe ceea ce este stocat într-un fișier.
  • M-Files Integrarea Active Directory aplică automat modificări organizaționale pentru utilizatorii individuali pe măsură ce își asumă noi roluri și sarcini.

OCR and ICR engine

  • Datele sunt extrase din documente scanate folosind OCR (Optical Character Recognition), coduri de bare, coduri de corecție și ICR (Intelligent Character Recognition). Reguli de verificare înseamnă o precizie îmbunătățită.

Fluxuri de lucru inteligente

  • Dispune un sistem de retrimitere, inclusiv reguli de înlocuire și controlul termenelor.

Colaborare

  • EVă permite să partajați conținutul cu colegii și partenerii externi rapid și ușor.
  • Funcție de co-autorizare rapidă și ușoară.
  • Gestiunea automată a versiunilor.
  • Permite două persoane să lucreze simultan la același fișier fără a dubla conținutul.
  • Cu Controlul versiunii, știți (nu doar sperați) că documentul pe care îl accesați este cea mai actualizată versiune a fișierului respectiv.

Funcție offline

  • M-Files poate fi utilizat fără a fi nevoie de o conexiune WLAN sau de rețea.
  • Programul vă permite să lucrați în modul offline la vizualizarea, editarea și salvarea documentelor.
  • De îndată ce rețeaua este disponibilă din nou, datele editate sunt actualizate automat.

Previzualizați rezultatele căutării

  • Previzualizează cele mai importante documente de birou din cadrul aplicației de căutare (inclusiv pachete de diapozitive, documente, imagini și e-mailuri).
  • Nu mai descărcați fișiere potențial corupte, economisindu-vă cantități uriașe de timp.

Structura modulară

  • Componentele pot fi adăugate, eliminate și schimbate rapid și ușor.
  • Sistem simplu de instalat, întreținut și actualizat.
  • Ușor de configurat.

M-FIES VĂ AJUTĂ SĂ GESTIONAȚI

M-FIES VĂ AJUTĂ SĂ GESTIONAȚI

Creanțe

  • Gestionează și procesează facturile și încasările, ordinele de achiziție, situațiile financiare și documentele fiscale, crescând eficiența operațională și reducând la minimum riscul.

Managementul ciclului de viață al contractului

  • Menține contractele organizate în siguranță, asigurând că persoanele potrivite pot accesa versiunea corectă a oricărui contract rapid și ușor, indiferent de locația lor și de dispozitivul utilizat.

Managementul documentelor

  • Sistemul cu control permis permite utilizatorilor să acceseze fișierele instantaneu de pe orice dispozitiv, asigurând totodată controlul versiunii și evitând orice duplicare a conținutului.

Managementul conținutului companiei

  • Gestionează tot conținutul afacerii dvs., indiferent de formatul sau originea sa. Convertește datele neadministrate în date gestionate în câteva minute.

Resurse umane

  • Gestionează și urmărește recrutarea, instruirea, evaluările de performanță, salarizarea și beneficiile pentru a maximiza eficiența și cunoștințele operaționale; protejează informațiile sensibile.

Prelucrare factură

  • Automatizează și urmărește revizuirea și aprobarea facturilor și a altor procese de afaceri financiare, asigurând că facturile sunt plătite la timp

Calitate și conformitate

  • Gestionează procesele de audit, procedurile de operare standard (POS), rapoartele de neconformitate și acțiunile corective și preventive (CAPA); deosebit de util pentru companiile din industriile cu înaltă reglementare.

Management de proiect

  • Definește reguli simple pentru vizibilitatea conținutului, termenele de sarcină și proprietatea, eficientizarea procesului de gestionare a proiectului în ansamblu.

Gestionarea inregistrarilor

  • Gestionează înregistrările de la punctul de concepție până la arhivarea și eliminarea lor.

Automatizare vânzări și marketing

  • Se integrează cu CRM-ul existent pentru a crea link-uri către conținut critic, precum propuneri, prezentări, contracte, PO-uri, facturi, citate și e-mail.

Training

  • Urmărirea și rapoartele privind instruirea, gestionând cerințele de învățare ale personalului, certificări și alte sarcini de instruire

Managementul informațiilor

În climatul competitiv de afaceri de astăzi, cheia este să identificăm datele care sunt utile, astfel încât să putem lua decizii informate pe baza informațiilor exacte și actualizate.

Descarcă broșura
M-FILES imagine brosura

Contactați-ne

Contactați-ne

Contactați-ne

Da, aș dori să primesc informații prin:

cu privire la produsele și serviciile Konica Minolta Business Solutions România și ale altor companii asociate din cadrul grupului, adaptate intereselor mele personale . Datele dvs. vor fi procesate în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate.
Security code:

Câmpurile cu *sunt obligatorii!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings