The Workplace of the Future

Facem locurile de muncă fizice mai utile în timp real, îmbunătăţind experienţa şi eficienţa de la locul de muncă.

Un întreg ecosistem digital care să îndeplinească toate nevoile companiei dumneavoastră


Workplace of the Future încearcă să facă locurile de muncă fizice mai utile în timp real, îmbunătăţind experienţa la locul de muncă şi eficienţa pentru angajaţi. Tehnologia ne eliberează acum de limitele biroului, putând lucra de oriunde, oricând, iar angajaţii îşi doresc flexibilitate în ceea ce priveşte timpul petrecut în afara biroului pe parcursul celor 8 ore ale zilei de lucru. Soluţiile noastre îşi propun să facă angajaţii să se simtă mai conectaţi la organizaţie şi promovează colaborarea combinând procesele efectuate de persoane cu tehnologia.

Un sondaj efectuat de Future Workplace, o companie de cercetare specializată în pregătirea liderilor, cu privire la problemele legate de recrutare, dezvoltare şi experienţa cu angajaţii, a descoperit recent că 76% dintre respondenţi considerau că activitatea profesională nu este numai despre unde te afli – ci şi despre ceea ce faci. La baza acestei credinţe se află schimbările generaţionale ale experienţei de la locul de muncă – atât fizic, cât şi din perspectiva instrumentelor şi tehnologiilor utilizate. Sondajul a descoperit că 62% dintre respondenţi considerau că tehnologia ar trebui să ajute angajaţii să fie mai productivi şi să colaboreze într-un mod mai interactiv.


Totul se schimbă, cu atât mai mult cu cât internetul lucrurilor (IoT) a început să joace un rol. Internetul lucrurilor a pregătit terenul pentru o revoluţie tehnologică, pe măsură ce aparatele de toate formele şi dimensiunile de acasă, de la birou şi din jurul nostru încep să comunice şi să automatizeze activităţi şi sarcini de lucru dificile, având grijă de nevoile noastre şi permiţându-ne să ne concentrăm pe activităţile principale.


Workplace of the Future (locul de muncă al viitorului) presupune ca echipele să lucreze mai inteligent şi mai eficient împreună – indiferent dacă sunt faţă în faţă sau la kilometri distanţă. Conform sondajului Deloitte privind milenialii, 59% dintre mileniali iau în calcul standardul tehnologic furnizat de potenţialul angajator atunci când iau în considerare un loc de muncă. În plus, 78% dintre mileniali au spus că sunt influenţaţi de cât de inovatoare este o companie când aplică pentru un loc de muncă.

Pentru a experienţă pozitivă la locul de muncă

Pentru a experienţă pozitivă la locul de muncă

Angajatorii caută moduri de a atrage şi păstra personal, inclusiv contractanţi. O experienţă pozitivă la locul de muncă ajută la atingerea acestui obiectiv, care este o adevărată provocare pentru directorii de resurse umane şi directorii executivi. Spaţiul este în general un cost fix, însă transformându-l într-un cost variabil vă poate permite să impulsionaţi schimbarea în cadrul strategiei dvs. legate de locul de muncă. Nivelurile mai ridicare ale auditului financiar alimentează interesul pentru măsurarea eficienţei clădirilor. 


În acest caz este utilă gestionarea spaţiului ocupat: „sentimentul de a fi conectat” cu o organizaţie este o parte reală a experienţei la locul de muncă, obţinută din ce în ce mai mult în afara universului reprezentat de intranetul şi e-mail-ul corporatiste. În prezent, aceasta constituie motivul principal de la baza interesului mai mare pentru semnalistica digitală.

Workplace of the Future

Workplace of the Future

Pentru a experienţă pozitivă la locul de muncă

Angajatorii caută moduri de a atrage şi păstra personal, inclusiv contractanţi. O experienţă pozitivă la locul de muncă ajută la atingerea acestui obiectiv, care este o adevărată provocare pentru directorii de resurse umane şi directorii executivi. Spaţiul este în general un cost fix, însă transformându-l într-un cost variabil vă poate permite să impulsionaţi schimbarea în cadrul strategiei dvs. legate de locul de muncă. Nivelurile mai ridicare ale auditului financiar alimentează interesul pentru măsurarea eficienţei clădirilor. 


În acest caz este utilă gestionarea spaţiului ocupat: „sentimentul de a fi conectat” cu o organizaţie este o parte reală a experienţei la locul de muncă, obţinută din ce în ce mai mult în afara universului reprezentat de intranetul şi e-mail-ul corporatiste. În prezent, aceasta constituie motivul principal de la baza interesului mai mare pentru semnalistica digitală.

Hardware
Echipamente de imprimare Konica Minolta

Doriţi performanţa supremă în ceea ce priveşte producţia de imprimate digitale? Aţi găsit-o. Echipamentele Konica Minolta pentru birouri şi imprimare pentru producţie sunt etaloane în industrie, cu dispozitive care oferă calitate revoluţionară a imaginilor color, viteză extrem de mare la imprimarea alb-negru, opţiuni de finisare în linie cu calitate la nivel profesionist pentru a îndeplini specificaţiile complexe ale lucrărilor dvs., precum şi multe altele. Indiferent de mărimea sau domeniul de specialitate al companiei dumneavoastră, echipamentele noastre de imprimare vă permit să vă construiţi propria infrastructură de imprimare, să gestionaţi conţinutul digital, să instalaţi instrumente de măsurare de ultimă generaţie şi să exploraţi alte soluţii concepute să vă transforme fluxul de lucru în mod spectaculos.

Software
Produse software Konica Minolta

Exploraţi nenumăratele moduri diferite în care produsele software Konica Minolta vă pot îmbunătăţi operaţiunile. Konica Minolta rezolvă problemele companiei dvs., combină diverse stiluri de lucru şi vă oferă soluţii care răspund nevoilor specifice industriei dvs. Stabilind întotdeauna priorităţi în ceea ce priveşte nevoile dvs., Konica Minolta îndeplineşte cerinţele software chiar şi ale celor mai exigente organizaţii globale. Utilizând sistemul, puteţi ţine sub control costurile documentelor imprimate şi copiate, puteţi crea măsuri de securitate avansate pentru a vă asigura că documentele sensibile nu ajung pe mâna persoanelor neautorizate, şi multe altele.

Servicii
Întotdeauna la dispoziţia dumneavoastră

Personalul nostru specializat, competent şi experimentat vă vor răspunde la orice întrebări pe care le puteţi avea şi vă vor arăta cum funcţionează produsul. Serviciile noastre lucrează în beneficiul dumneavoastră, în cadrul unui sistem de asistenţă conceput să asigure că dumneavoastră şi compania dumneavoastră profitaţi la maxim de soluţii. Oferim o gamă de diverse servicii, inclusiv servicii de imprimare optimizată, de combinat cu serviciile de consultanţă; implementare de echipamente şi software; gestionarea fluxurilor de lucru pentru a reduce cheltuielile asociate documentelor şi servicii inteligente de securitate, pentru a vă menţine compania în siguranţă.

The Workplace of the Future

The Workplace of the Future

Descoperiţi locul de muncă digital ideal, indiferent unde se află.

Konica Minolta oferă o platformă de colaborare care vă permite să vă automatizaţi şi coordonaţi întregul mediu de lucru şi vă ajută angajaţii să fie mai productivi, profitând la maxim de cele mai recente progrese tehnologice. 


Spre exemplu, cu aplicaţiile de programare a sălilor puteţi face şedinţele mai productive, chiar înainte ca acestea să înceapă. Nu mai trebuie să căutaţi spaţiu disponibil pentru colaborare, descoperind până la urmă că a fost deja dublu-rezervat. Puteţi rezerva anumite săli în funcţie de nevoile specifice ale şedinţei dvs. 


Cu numai câteva clicuri puteţi crea, integra, gestiona şi partaja date cu colegi şi utilizatori externi atunci când lucraţi la diverse proiecte. Soluţiile şi platforma de colaborare Workplace of the Future vă oferă instrumentele de care aveţi nevoie pentru a combina şi sincroniza toate fişierele, datele, agendele şi informaţiile de contact de la locul de muncă, într-un singur loc. Astfel, conţinutul şi datele dvs. nu pot fi doar căutate şi completate cu uşurinţă, ci şi accesibile de pe orice dispozitiv. Oriunde. Oricând. 


Pentru a profita la maxim de platforma noastră de colaborare, utilizatorii pot de asemenea să creeze, partajeze, organizeze şi să salveze documente, în mod sigur şi eficient, într-un mediu cloud securizat.

Gestionarea sălii de şedinţe pe bază de cloud

Gestionarea sălii de şedinţe pe bază de cloud

Gestionarea îngrijirilor virtuale

Gestionarea îngrijirilor virtuale

Recepţioneri virtuali

Recepţioneri virtuali

Sisteme de înregistrare a vizitatorilor

Sisteme de înregistrare a vizitatorilor

Soluţii de gestionare a conţinutului companiei

Soluţii de gestionare a conţinutului companiei

Roboţi pentru teleprezenţă

Roboţi pentru teleprezenţă

Totul începe cu o idee

Platforma de idei Ideation Platform a Konica Minolta oferă utilizatorilor un mediu în care pot partaja idei, lucra la acestea, unde le pot organiza sau dezvolta în ceva mai mare. Cu Ideation Platform, organizaţiile îşi pot utiliza propriul potenţial pentru a susţine procesele interne şi dezvoltarea centrată pe client.



Contactaţi-ne pentru informaţii suplimentare

Contactaţi-ne pentru informaţii suplimentare

Contactaţi-ne

Konica Minolta depune toate eforturile să îmbunătăţească activitatea comercială a clienţilor prin inovaţii concentrate pe mediul de la birou. Suntem întotdeauna dispuşi să vă ascultăm provocările – aşadar, contactaţi-ne astăzi pentru a ne împărtăşi ideile voastre despre cum să construim soluţii de procese de afaceri!

Contactați-ne

Contactați-ne

Da, aș dori să primesc informații prin:

cu privire la produsele și serviciile actuale ale Konica Minolta Business Solutions Romania adaptate intereselor mele personale intereselor mele personale . Datele dvs. vor fi procesate în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate.

Formate de text cu *sunt necesare!