În zilele noastre, sistemele de comunicaţii şi mass-media sunt strâns legate între ele. Dat fiind că agenţiile de publicitate şi departamentele de marketing au început să caute noi modalităţi de a ajunge la audienţe mai mari, apelând la serviciile de printare pentru a furniza noi servicii mult peste rolul lor tradiţional, furnizorii de servicii de printare şi-au dat seama de nevoia de schimbare, concentrându-şi atenţia asupra extinderii gamei lor de produse şi serviciilor concepute pentru a răspunde ultimelor tendinţe în materie de marketing.
Acest lucru a creat o „furtună perfectă” în care marketingul digital a cunoscut imprimarea modernizată şi, împreună, au creat o bază pentru transformarea afacerilor şi atingerea unor obiective care odată păreau imposibil de realizat.
Gama completă de servicii care pot fi acum furnizate cu ajutorul ultimei tehnologii de imprimare şi marketing este uimitoare. Totuşi, întrebarea este cum ar trebui furnizorii şi comercianţii de servicii de printare să colaboreze în vederea atingerii unui obiectiv comun şi cum pot fi conectate serviciile de printare, internetul, reţelele sociale, e-mailul şi SMS-ul.
Răspunsul este: prin adoptarea Cross Media.